Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:00 schreef Joene94 het volgende:
Dat wel ja. Als je het van die kant bekijkt is het voor mensen als ons alleen maar gunstig dat je niet meer van die mensen krijgt die als gekken topics als deze vol gaan gooien met vragen enzo.
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
3 woorden: Suck My Dickquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom heb je daar besteld dat zijn een stelletje oplichters joh
Ik hoop voor je dat je pakje aan komt. Nu heb ik wel gelezen dat het lang kan duren voor je pakketje aankomt, maar ik denk dat ik toch eens moet gaan mailen naar focal price. ik zit al te wachten op een bestelling sinds januari. 2009.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb wat besteld bij Focalprice.com dus ik ben benieuwd.
volgens mij heeft buyincoins ze nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Heb net gekeken maar ik zie ze niet. Weet je toevallig een SKU?quote:
Status is net gewijzigd naar "Shipped via airmail". Ik ben eens HEUL benieuwd wanneer het aankomt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:00 schreef Osramp het volgende:
Eergisteren een bestelling geplaatst op DX, 7 items en sommige 2x.
Vandaag staan ze allemaal op Ready en Packaging. Ben benieuwd.....
kom op..ga naar de winkel en koop daar een bikini..niet doorslaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef afratjuh het volgende:
Hee,
ik wil graag een bikini bestellen van taobao, heeft iemand ervaring met bikini/kleding maten hoe dat een beetje zit.
Met google translate valt wel iets te lezen;
P-WC 1 voet 8-2 voeten, de borst normaal voor 72-75AB of ondergoed 34-36 werven of A of B of C
S-Taille 2-2-mond mond -2, Borstbeeld het algemeen voor 75-80ABC of ondergoed van 36-40 meter of A of B of C
3-2 M-WC 2 voeten 5 voeten, de borst normaal voor 80-85BCD of ondergoed 40-42 werven of B of C of A
L-WC 4-2 voet 6 voet 2, Buste het algemeen voor 85-90BCD of ondergoed van 42-44 meter of A of B of C
Maar begrijp er weinig van ;s
Wie precies handelt er nu nog eigenlijk uit china naar Nederland van Taobao/waar kan ik nog terecht met (kleine) bestelling?
Groetjes!
PS. zijn geen merknepartikelen ;$
1 euro per stuk: http://www.samenkopen.net/action/41781quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:45 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik heb in het verleden wel eens wishing balloons gekocht bij DP, maar die is down, zoals bekend.
DX biedt ze ook aan maar veel duurder... Weet iemand nog een goed alternatief? Was destijds iets van $23 voor 10 stuks.
Lekker met die droogtequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer een keer een wensballon opgelaten
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha
Bij de 2e poging vloog de ballon trouwens in de fik
Dealperfect komt NIET meer online.. tenminste niet in de komende paar weken... misschien als paypal Jack niet meer in de gaten houd.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:08 schreef jeroendh het volgende:
weet iemand of dealperfect/pbpurchase weer online is?
Deze sites werken nu niet meer.
Iddquote:Op zondag 23 mei 2010 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Dus voorlopig ben je enigzins aangewezen op de andere chinese webshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |