Ik ken genoeg vrouwen van boven de 30 die nog aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef DRA het volgende:
Vrouwen van boven de 30 die denken dat ze nog aantrekkelijk zijn. Verschrikkelijk irritant is dat.
Waarom zien ze niet gewoon in dat hun tijd voorbij is.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen van boven de 30 die nog aantrekkelijk zijn.
Ninja edit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Topic: BUSTED.
Het is maar net waar je op valt.
Misschien ben jij wel degene die liever van kleine kindertjes houd.
[..]
[..]
Scheiden en er 1 van een jaar of 17 opsnorkelen... Kun je weer even vooruit.quote:
Jij houdt van uitgezakt en stinkend?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde vrouwen in je omgevingquote:
Picsquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Die moet je ook hebben. Het enige probleem is dat er van die vrouwen zijn die nog denken dat ze aantrekkelijk zijn. En dat is heel erg irritant.quote:
Goeie grap TS, als je zegt boven de 30, dan doet 80+ ook nog mee.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef DRA het volgende:
Vrouwen van boven de 30 die denken dat ze nog aantrekkelijk zijn. Verschrikkelijk irritant is dat.
ze zeggen wel eens dat vrouwen vanaf hun 30e juist qua rijpheid op hun hoogtepunt zitten..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef DRA het volgende:
Dat is deels ook mijn klacht. Dat ik constant wordt lastig gevallen door die wijven terwijl ze helemaal niet lekker meer zijn. Laat me met rust.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Leonidas82 het volgende:
TS snapt blijkbaar niet dat juist 30+ vrouwen het makkelijkst te scoren zijn
Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat is deels ook mijn klacht. Dat ik constant wordt lastig gevallen door die wijven terwijl ze helemaal niet lekker meer zijn. Laat me met rust.
Ik ben pas 36. Dat is een leeftijd waarop je echt nog niet zo desperate hoeft te zijn om alleen nog maar met oude vrouwen te gaan. Daarbij, ik zie er nog goed uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eens
Ow ja, dan zou ik nog eens goed naar jezelf kijken. Blijkbaar vinden die lelijke wijven dat ze een kans bij je maken. Ergo, jij bent net zo lelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat is deels ook mijn klacht. Dat ik constant wordt lastig gevallen door die wijven terwijl ze helemaal niet lekker meer zijn. Laat me met rust.
Vrouwen die sexy zijn daarentegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
sowieso vrouwen die denken dat ze sexy zijn
Maitresse, je hebt geen keuze.quote:
[..]
Blijf jezelf vooral voor de gek houden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef HugoBaas het volgende:
Mijn vriendin is aantrekkelijk en boven de 30
Dat dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Al die posts over dat er nog genoeg lekkere wijven van boven de 30 rondlopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |