Juist. Arie van Gemert floot zijn enige wedstrijd op een WK tussen Schotland en Brazilië in het rood.quote:
Jawohlquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Anatool het volgende:
ow zonder verlengingen, geen enkele keer
Mexico 6 ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Anatool het volgende:
Welk land heeft het record van meeste gelijke spelen op een rij en hoeveel zijn er dat ?
Was eerst Norman Witheside werd later dacht ik een Kameroenees die ook als jongste speler rood kreeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef kevvv het volgende:
Een vraag van mij dan maar.
Wie was de jongste speler op een WK ooit?
Vosquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef tong80 het volgende:
Welke speler uit de WK-74 selectie is gisteren overleden ?
Harry Vos idd. Kan hem me niet herinneren als voetballer. Kende zijn naam nog wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef kevvv het volgende:
Hoeveel gele kaarten werden gegeven in de wedstrijd Portugal-Nederland op het WK van 2006?9?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef kevvv het volgende:
Hoeveel gele kaarten werden gegeven in de wedstrijd Portugal-Nederland op het WK van 2006?11 en 2 rood of zoiets. Belachelijk veel iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht eens.. volgens mij waren 3 van de 4 rode kaarten 2x geel dus heb je er al 6.. Bovendien had Nederland er al snel 2 geloof ik..quote:
Nederland - Zwtiserland? (als je de poulefase neit mee telt) 2-3quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat was de eerste wedstrijd van Nederland op een WK, en wat was de uitslag van die wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |