Nooit van gehoord! alhoewel.. zal het wel gehoord hebben tijdens het kijken van het WK, maar z'n naam niet onthouden!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
driewerf hoera voor donroyco
hoera
hoera
hoera
Australie , Pollquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef donroyco het volgende:
Simunic kreeg op het WK van 2006 in één wedstrijd drie gele kaarten getoond.
Wie was de tegenstander én de scheidsrechter?
Hoera!quote:
Steek op het wk in Zuid Afrika in de finale tegen Duitsland?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Bjoro het volgende:
Welke doelman pakte maar liefst vijf keer een strafschop in penalty-series op een WK?
Taffarel ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Bjoro het volgende:
Welke doelman pakte maar liefst vijf keer een strafschop in penalty-series op een WK?
Ik moest 3x lezen voordat ik begreep wat je bedoelde....maar het is niet goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Steek op het wk in Zuid Afrika in de finale tegen Duitsland?
Neen, althans niet helemaal goed, tegen Taffarel gingen er ook 5 mis maar er gingen er 2 over.quote:
Dus niet in 1 wedstrijd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Bjoro het volgende:
die laatste dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef ginbou het volgende:
lijkt me idd ook Schumacher en anders Goycochea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |