Het was mijn idee. Ik vertelde Bjoro op MSN dat ik hem ging openen. Hij vroeg een mooie OP. Doe ik er mijn best op. Opent ie hem zelf omdat ik er te lang over deed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef donroyco het volgende:
WK QUIZ Topic #1 - Alleen maar WK vragen !
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was mijn idee. Ik vertelde Bjoro op MSN dat ik hem ging openen. Hij vroeg een mooie OP. Doe ik er mijn best op. Opent ie hem zelf omdat ik er te lang over deed.
Ja is idd wel grappigquote:
Helemaal juist. Wie anders ?quote:
die kloppenquote:
die zocht ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:31 schreef Girth het volgende:
Michel Preud'homme?
Girth heeft als goede beantwoorder 15 minten de tijd. Daarna staat het iedereen vrij een vraag te stellen. Staat ook in de OP.quote:
omdat hij de laatste had dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Girth heeft als goede beantwoorder 15 minten de tijd. Daarna staat het iedereen vrij een vraag te stellen. Staat ook in de OP.
Ja het laatste aanvullende antwoord telt.quote:
volgens mij was er een Fransman die als eerste scoorde.. dus ik gok Uruguay - Frankrijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:48 schreef Bjoro het volgende:
wat was de eerste wedstrijd ooit op een WK ?
Frankrijk is goed, Uruquay nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:52 schreef OmniRocket het volgende:
volgens mij was er een Fransman die als eerste scoorde.. dus ik gok Uruguay - Frankrijk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, daar had ik het vanmorgen met m'n stagebegeleider over_!!
mexicoooooooooooooooooooooooooooooooh - frankrijk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
net gespiekt... waren 2 wedstrijden die op hetzelfde moment begonnen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Mexico is niet hetzelfde continent als Uruguayquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Frankrijk is goed, Uruquay niet
Voordat het grote wilde gokken begint.....zelfde continent als het gastland
Je zal wel Rivaldo bedoelen.. alhoewel hij net alsof deed of het in z'n gezicht was, was het trappen van de bal op die manier richting Rivaldo nog steeds genoeg voor rood... en gokje op de naam... Akgcun?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
In 2002 liep een speler zich verschrikkelijk aan te stellen door te doen alsof hij keihard een bal tegen zich aankreeg. Welke speler was dit, wie maakte de 'verschrikkelijke overtreding' en in welke wedstrijd was dit?
Ik krijg nog altijd een dikkeals ik het terugzie
Ik zie maar 1 van de 3 antwoordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je zal wel Rivaldo bedoelen.. alhoewel hij net alsof deed of het in z'n gezicht was, was het trappen van de bal op die manier richting Rivaldo nog steeds genoeg voor rood... en gokje op de naam... Akgcun?
oeps...je hebt gelijk !quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mexico is niet hetzelfde continent als Uruguay
Brazilië - Turkije, en de naam zou ik echt niet weten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 van de 3 antwoordenAkgcun is niet goed btw
Ik weet ook niet allesquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch niet te geloven dat jij dit niet weet, wandelende encyclopedie
sal is goed, moet nog iets voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
...sal
[..]
hoe vaak denk je dat ik naar Turkse TV kijk?
driewerf hoera voor donroycoquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef donroyco het volgende:
Unsal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |