quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
de naïviteitquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Ik kan trouwens niet via de index etc naar dit forumDan is het geblocked
whehehequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Bi yourself in mijn poep *hint* *hint* *nudge* *nudge*
subtiel +1quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Bi yourself in mijn poep *hint* *hint* *nudge* *nudge*
Ey die heb ik vorige keer nog aangezet bij jouquote:
die smiley maakt het iets dubieuzer dan ik zou willenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ey die heb ik vorige keer nog aangezet bij jou
Haha... gewoon alles ontkennenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die smiley maakt het iets dubieuzer dan ik zou willen
Ik had dat achterliggende interview nog niet gezienquote:
Het is nep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had dat achterliggende interview nog niet gezienPrachtig dat ze het gaan toelichten. "Wij zijn zo nie"
quote:
ohquote:
quote:
het gaat erin als zoete poepquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef heiden6 het volgende:
Poepulair topic!
En komt eruit als zoute poep?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het gaat erin als zoete poep
dat wil ik niet wetenquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-in-cel-dubai.html
Hartige taart bakken is anaal neukenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, ik had met tijnbrein nog een nieuw woord voor neuken: taart bakken! Dat vonden we wel toepasselijk in het rijtje koffie/thee drinken
Da's een goeie jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hartige taart bakken is anaal neuken
Nu de rest nogquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu de rest nog![]()
Oh wacht. Rimmen= Chocomelk drinken
Met al die synoniemen moet ik bij alles wat ik zeg wel gaan opletten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu de rest nog![]()
Oh wacht. Rimmen= Chocomelk drinken
Ik zou die chocomel voor de taart doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Met al die synoniemen moet ik bij alles wat ik zeg wel gaan opletten...
ik ga koffie of thee drinken met een stukje hartige taart en later nog een lekkere chocomel
de pro spreektquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou die chocomel voor de taart doen
Nee joh... zo is het veel kinky'erderquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou die chocomel voor de taart doen
Daar heb je een punt jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee joh... zo is het veel kinky'erder
Voor mij ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een punt jaTo kinky for me tough
same herequote:
Ja maar waarvoor is het anders... ik bedoel.. vrouwen poepen niet...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same hereben niet zo van de affectie van de achteringang
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor is het anders... ik bedoel.. vrouwen poepen niet...
als we het niet zouden hebben zou het er ook zo vreemd uitzien denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor is het anders... ik bedoel.. vrouwen poepen niet...
Als alle vrouwen dat zouden hebben nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we het niet zouden hebben zou het er ook zo vreemd uitzien denk ik
maar mannen denken dat we een soort van geevolueerde mannensoort zijn. als we het niet zouden hebben zouden ze net zo naar onze konten staren als ze nu al naar onze tieten doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als alle vrouwen dat zouden hebben niet
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar mannen denken dat we een soort van geevolueerde mannensoort zijn. als we het niet zouden hebben zouden ze net zo naar onze konten staren als ze nu al naar onze tieten doen
Doen ze dat nog niet dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar mannen denken dat we een soort van geevolueerde mannensoort zijn. als we het niet zouden hebben zouden ze net zo naar onze konten staren als ze nu al naar onze tieten doen
jawelquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawel![]()
maar niet met zon vage niet begrijpende blik"huh daar hoort toch n gat?"
dr is niks erotisch aan pinksterenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef VorteXxX het volgende:
Zaterdag Erotic Pinkster Vibe(www.crazyland.org) heb er zin in
Ohw maar dat feestje welquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dr is niks erotisch aan pinksterenketter
in het foldertje jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:50 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ohw maar dat feestje welschaars geklede dames all over the place
GA?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker![]()
![]()
en GA is stiekem best leuk
Alcohol.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
aaaarggh ik ben zo gefrustreerd ergens over dat ik nu echt niet kan slapen, maak me er te druk om, eens kijken hoe ik rustig word
What's up?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben bang dat ik me dan eerder nog meer ga opfokken
* heiden6 kotst meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
domme, achterbakse en een bord voor hun kop hebbende mensen. Bah
Denk om je hart.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
doe ik ook. En zielig lopen doen en mij schuldig laten voelen door te manipuleren, nee dat werkt niet meer bij mij, been there done that en ik ben best tof maar achterbaks moet je bij mij niet zijn en ga dan helemaal nmiet de schuld bij mij neerleggen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog jong, mijn hart kan wel iets hebben
Gewoon, moest lachen om die opmerking.quote:
Er staat er toch 1 in?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:39 schreef Suuz_ het volgende:
Haha, hoi dan!
Ik probeer foto's in mijn fobo te zetten maar lukt niet
quote:
Het is andersom. Iedereen is vrouw, tenzij je een man bent (biologisch gezien danquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe zit dat precies? vind ik wel boeiendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is andersom. Iedereen is vrouw, tenzij je een man bent (biologisch gezien dan)
Op het moment van de eerste celdeling, is dat in principe om een vrouwtje te vormen. Als er een chromosoompje 'fout' gaat, wordt dat omgezet om een mannetje te maken. Ongeveer poes-minoes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe zit dat precies? vind ik wel boeiend
Welkomquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:35 schreef Suuz_ het volgende:
Ik als newbee kom de boel hier eens opvrolijken!
Als je foto's er bij wil zetten, moet je ze wel verkleinen,,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:19 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja die staat er al heel lang in, wil er een paar nieuwe bijzetten maar lukt niet!
En thanx
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:57 schreef nktc het volgende:
[..]
Als je foto's er bij wil zetten, moet je ze wel verkleinen,,
BTW Hoi
Hier ook! Ik wil ook zonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hier wordt t ook twintig graden als het goed ismaar nu nog alles grauw en grijs, zit nog wel heel optimistisch in een hemdje hier
ik hou dapper vol. We dwingen de zon gewoon af c!
Go Zon, Go Zonquote:
Nou nee, zo zou ik het nou ook weer niet zeggen. Maar goed, in principe dus X van de vrouw en X van de man, tenzij de man 'dominant' is, dan levert hij een Y. XY = man.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:07 schreef littledrummergirl het volgende:
dus mannen zijn chromosonale ( is dat een woord) fouten
?
wat ook automatisch inhoudt dat embryo's and such later een geslacht krijgen ( als het mannen worden dan) ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nee, zo zou ik het nou ook weer niet zeggen. Maar goed, in principe dus X van de vrouw en X van de man, tenzij de man 'dominant' is, dan levert hij een Y. XY = man.
Yup. Maar ze kunnen het bij zoogdieren (nog) niet beinvloeden. Bij vissen bijvoorbeeld wel. Door extra mannelijke of vrouwelijke hormonen toe te voegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat ook automatisch inhoudt dat embryo's and such later een geslacht krijgen ( als het mannen worden dan) ?
goed feitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup. Maar ze kunnen het bij zoogdieren (nog) niet beinvloeden. Bij vissen bijvoorbeeld wel. Door extra mannelijke of vrouwelijke hormonen toe te voegen.
maar natuurlijkquote:
Ik ben Nico, ik werk heel saai als IT-er en mijn ouders werken ook keihardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar natuurlijk
wie ben je, wat doe je en wat doen je ouders?
Heteronoob? Oftewel, ervaren homo en nu wat meer bi aan het worden, maar weinig ervaring met hetero?quote:
hij oefent nog denk ikquote:
Da's wel een mooie jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heteronoob? Oftewel, ervaren homo en nu wat meer bi aan het worden, maar weinig ervaring met hetero?
Oooooh. Okequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef OcinSnetram het volgende:
hmm.. hij wordt verkeerd gevat blijkt!
Ik ben hetero en een noob in dit topic
wij gaan hier altijd van het positiefste uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef OcinSnetram het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef OcinSnetram het volgende:
Haiquote:
haha, goed om te horen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij gaan hier altijd van het positiefste uit
Het klonk vrij spannend ja, maar helaas kan ik je daarbij niet helpen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer... Het andere was spannender geweest
Daar hebben we er hier al genoeg vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef OcinSnetram het volgende:
Moet ik weer gaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hebben we er hier al genoeg van
Nee, iedereen is welkom hier.quote:
Nieuwsgierig misschien. Hopen op een trio met 2 vrouwen die je effe scoort op Fok!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, iedereen is welkom hier.
Ik ben soms wat zuur, aangezien er hier voornamelijk hetero mannen komen. Of die hier komen voor de gezelligheid, of omdat ze stiekem nieuwsgierig zijn, of omdat ze hopen hier een trio met 2 vrouwen te scoren weet ik niet. Maar daar heb ik iig mijn twijfels over.
Dan valt de helft van de wereld al af. Wij hebben keuze zat.quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig misschien. Hopen op een trio met 2 vrouwen die je effe scoort op Fok!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan valt de helft van de wereld al af. Wij hebben keuze zat.
Denk je dat je daar als hetero niet zo mee zit. Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan valt de helft van de wereld al af. Wij hebben keuze zat.
Voor mij nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denk je dat je daar als hetero niet zo mee zit. Ik niet in ieder geval. Volgens mij blijft er wel voldoende over. 1tje is genoeg he.
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
We zeggen ook niet dat 1 niet genoeg is, we hebben keus uit een man of een vrouw
hier en daar 1 extra is toch wel leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denk je dat je daar als hetero niet zo mee zit. Ik niet in ieder geval. Volgens mij blijft er wel voldoende over. 1tje is genoeg he.
dat welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:29 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
hier en daar 1 extra is toch wel leuk
Da's wel waar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat welMaar in principe vind ik liever 1 hele leuke dan een stuk of 3 die wel oke zijn.
wisseling van smaak doet etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:29 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
hier en daar 1 extra is toch wel leuk
mja, dat kan ook wel weer waar zijn jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat welMaar in principe vind ik liever 1 hele leuke dan een stuk of 3 die wel oke zijn.
en eten moeten we tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wisseling van smaak doet eten
Wisseling van spijsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wisseling van smaak doet eten
JIJ HEBT VET MOOIE KRULLEN MANquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Nu is het genoeg geweest. De zon schijnt.
Ik wil gvrrrrrrrrrrrd zoenen!
Thanksquote:
dat was m ja! wist dattie niet kloptequote:
Ik hou van krullenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Suuuuuuuuuuuure, Ang3l wil wel met de vrouwen zoenen
Heb ik ook 'last' vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
kan zondag pas weer zoenen![]()
ik word altijd geil van lekker weeridioot eigenlijk
En dan heerlijke ochtendseks terwijl het zonnetje door het raam begint te schijnen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
kan zondag pas weer zoenen![]()
ik word altijd geil van lekker weeridioot eigenlijk
*Pakt stbaby hevig op de bek*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Suuuuuuuuuuuure, Ang3l wil wel met de vrouwen zoenen
Ach, tegenover me zit een vrouw die een paar maand geleden nog een man was, dat houdt me wel wat tegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Niet van je stoel afglijden hé....
Had Damian net aan de lijn![]()
Aaah de hij/zijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, tegenover me zit een vrouw die een paar maand geleden nog een man was, dat houdt me wel wat tegen.
Ja die heb je ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, tegenover me zit een vrouw die een paar maand geleden nog een man was, dat houdt me wel wat tegen.
dat is wel vakerquote:
nee hoor! ik heb een sterke maagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo lelijk dat iedereen is weggejaagd
Ik ben er nog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo lelijk dat iedereen is weggejaagd
lekkere kadetjes?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Er worden zometeen broodjes voor ons gebracht
lunaquote:
oja lunchquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
nee hoor! ik heb een sterke maag
Moet alleen nog wel lunchen zo
hij hoeft niet perse in je aars hoorquote:
Ik heb juist andersom. Tomaatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Tomaat![]()
Komkommer is wel lekker...
Nu nog 3 uurtjes hier met collega's, dan een uur zonder
vrouwen hebben idd meer keuze'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij hoeft niet perse in je aars hoor
lijkt me niet prettig zon komkommer in je doosquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vrouwen hebben idd meer keuze's
nou heb ik een mental imagequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me niet prettig zon komkommer in je doos
een komkommer deapthroaten daarintegen![]()
jij gaat ldg fotograferen als ze die komkommer gaat deep throatenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Maandag eindelijk mijn nieuwe camera bestellen!
ongelovigequote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gaat ldg fotograferen als ze die komkommer gaat deep throaten
voor je verjaardagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik LEGO mag kopen...
regelen wequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Ik neem de camera mee naar Blijdorp
heb nu al spijtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Zorg jij voor de komkommer![]()
Oh my... Dat wordt wat!
ik breng de komkommer wel meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Ik neem de camera mee naar Blijdorp
shitquote:
tofquote:
preciesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shitkan ik m ook niet meer 'per ongeluk' vergeten
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tofen wat heerlijk anti-doorsnee!
En wat gebeurd er dat uur zonder?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Tomaat![]()
Komkommer is wel lekker...
Nu nog 3 uurtjes hier met collega's, dan een uur zonder
ssssssssssstttttttttttttttttttttt we zijn aan het uitrustenquote:
Rusten is voor ouwe lui!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssssssssstttttttttttttttttttttt we zijn aan het uitrusten
ik merk hetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Rusten is voor ouwe lui!
De lente maakt me gek in de bol!
fiets ze Cynquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo naar huis fietsen en dan lekker buiten iets eten! Wijntje erbij...
Ah klinkt heerlijk! Ik heb nog geen idee wat ik ga eten...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo naar huis fietsen en dan lekker buiten iets eten! Wijntje erbij...
Leuke foto'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Suuz_ het volgende:
Joepie, foto's toevoegen in FoBo is eindelijk gelukt!
Goedemiddag allemaal trouwens!
Das juist leuk!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
net lekker twee uur gefietst door de polder met mn paps, was gezellig
denk alleen wel dat ik mn zomersproetjes weer terug heb door de zon
Dat vraagt om foto'squote:
Haar sproeten he, ja vind ik ookquote:
Jaquote:
ik zie ze niet in je fobo....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ben nu niet thuis dus kan niet bij mn vakantiefoto'sdaar zitten vast wel sproetenfoto's tussen, miss zelfs wel in mn fobo
ze zijn er ook niet zo heel erg meer als vroeger, maar dichtbij zie je ze nog steedsquote:
Zomersproetjes!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
net lekker twee uur gefietst door de polder met mn paps, was gezellig
denk alleen wel dat ik mn zomersproetjes weer terug heb door de zon
c is nooit dubbelzinnigquote:
Thanx! Heb er nog een paar bij gegooid, nu de smaak te pakken haha.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
Leuke foto's Suuz_
Waar ik was? Direct van het station het terras op (Sally's), daarna door uit eten bij de Harmonie (luxe, maar lekker). Nu heel even thuis en dan naar een verjaardag
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef heiden6 het volgende:
* heiden6 eist sproetenfoto's
Groetjes van heiden6 en Merel
mits hartslagquote:
QFTquote:
Heul niet.quote:
Als ik wist hoe het moest dan zou ik het ook leuk vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben slechts een beginner dus ik flirt.. stbaby is pro, hij vreet heeeeel wat meer uit![]()
En wie houdt er nu niet van flirten? Of beflirt worden?nieuw woord, haha.
Dat geeft toch niets!?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja ik las er iets over idd, maar ben hier nog zo nieuw...
quote:
13 juni, Blijdorp.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:33 schreef Suuz_ het volgende:
Wanneer is dat en waar? Ik zal mijn agenda eens even pakken
be therequote:
Blijdorp! Aaaahw dierentuin!quote:
Als er te veel mensen komen dan durf ik niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
be there
tword zoooo vet, als jullie allemaal komen
wij gaan rond 13:00, waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Blijdorp! Aaaahw dierentuin!
Maarre 13 juni heb ik vroege dienst...van 7 tot 15...
Hoelaat gaan jullie? Ik ga gewoon proberen te ruilen
Tuurlijk zijn jullie niet eng.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Stel je niet zo aan, wij zijn heus niet eng!
we zijn wel erg luidruchtigquote:
Ik neem wel oordopjes meequote:
Etten-leur/Bredaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij gaan rond 13:00, waar moet je vandaan komen?
we gaan daarna ook nog gezellig ergens eten en borrelen in de stadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Etten-leur/Breda
Dus als ik wat eerder van mijn werk weg zou kunnen zou het opzich ook wel gaan. Dan kom ik gewoon wat later.
Dan gaan we daar gelijk op kraamvisitequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Tijgertjes geboren in Diergaarde Blijdorp
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Tijgertjes geboren in Diergaarde Blijdorp
En jij, hoe eng ben jij?quote:
Ik ben een heel lieve en verlegen jongenmanquote:
Welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Stel je niet zo aan, wij zijn heus niet eng!
Oh dat vind ik helemaaaaal leuk! Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we gaan daarna ook nog gezellig ergens eten en borrelen in de staddus je hebt alle tijd wat dat betreft
die kunnen we wel uitdelen aan de mensen om ons heenquote:
Gewoon voor alle seksuele handelingen een term verzinnen alle koffie drinkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kunnen we wel uitdelen aan de mensen om ons heendan worden ze niet geconfronteerd met onze vunzige verhalen
dat hebben de slimmerds onder ons ook vrij snel door hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon voor alle seksuele handelingen een term verzinnen alle koffie drinkenDan snapt niemand er wat van.
En wat dan nog? Die mensen kennen wij toch nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat hebben de slimmerds onder ons ook vrij snel door hoor
een zooitje geile ongeleide projectielenquote:
dat ookquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een zooitje geile ongeleide projectielen
en daar dan n stuk of tien van!quote:
Blijdorp zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar dan n stuk of tien van!
daar gaan onze topicviews weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:16 schreef Cyntiaa het volgende:
OMG hier moet iemand het volgende topic mee openen, goed?
Gewoon een pakkende titel verzinnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar gaan onze topicviews weernet als toen het strakke jongingbroeken topic
die hebben we nu dus weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een pakkende titel verzinnen.
Geile ongeleide projectielenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |