quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
de naïviteitquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Ik kan trouwens niet via de index etc naar dit forumDan is het geblocked
whehehequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Bi yourself in mijn poep *hint* *hint* *nudge* *nudge*
subtiel +1quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Bi yourself in mijn poep *hint* *hint* *nudge* *nudge*
Ey die heb ik vorige keer nog aangezet bij jouquote:
die smiley maakt het iets dubieuzer dan ik zou willenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ey die heb ik vorige keer nog aangezet bij jou
Haha... gewoon alles ontkennenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die smiley maakt het iets dubieuzer dan ik zou willen
Ik had dat achterliggende interview nog niet gezienquote:
Het is nep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had dat achterliggende interview nog niet gezienPrachtig dat ze het gaan toelichten. "Wij zijn zo nie"
quote:
ohquote:
quote:
het gaat erin als zoete poepquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef heiden6 het volgende:
Poepulair topic!
En komt eruit als zoute poep?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het gaat erin als zoete poep
dat wil ik niet wetenquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-in-cel-dubai.html
Hartige taart bakken is anaal neukenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, ik had met tijnbrein nog een nieuw woord voor neuken: taart bakken! Dat vonden we wel toepasselijk in het rijtje koffie/thee drinken
Da's een goeie jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hartige taart bakken is anaal neuken
Nu de rest nogquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu de rest nog![]()
Oh wacht. Rimmen= Chocomelk drinken
Met al die synoniemen moet ik bij alles wat ik zeg wel gaan opletten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu de rest nog![]()
Oh wacht. Rimmen= Chocomelk drinken
Ik zou die chocomel voor de taart doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Met al die synoniemen moet ik bij alles wat ik zeg wel gaan opletten...
ik ga koffie of thee drinken met een stukje hartige taart en later nog een lekkere chocomel
de pro spreektquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou die chocomel voor de taart doen
Nee joh... zo is het veel kinky'erderquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou die chocomel voor de taart doen
Daar heb je een punt jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee joh... zo is het veel kinky'erder
Voor mij ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een punt jaTo kinky for me tough
same herequote:
Ja maar waarvoor is het anders... ik bedoel.. vrouwen poepen niet...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same hereben niet zo van de affectie van de achteringang
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor is het anders... ik bedoel.. vrouwen poepen niet...
als we het niet zouden hebben zou het er ook zo vreemd uitzien denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor is het anders... ik bedoel.. vrouwen poepen niet...
Als alle vrouwen dat zouden hebben nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we het niet zouden hebben zou het er ook zo vreemd uitzien denk ik
maar mannen denken dat we een soort van geevolueerde mannensoort zijn. als we het niet zouden hebben zouden ze net zo naar onze konten staren als ze nu al naar onze tieten doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als alle vrouwen dat zouden hebben niet
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar mannen denken dat we een soort van geevolueerde mannensoort zijn. als we het niet zouden hebben zouden ze net zo naar onze konten staren als ze nu al naar onze tieten doen
Doen ze dat nog niet dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar mannen denken dat we een soort van geevolueerde mannensoort zijn. als we het niet zouden hebben zouden ze net zo naar onze konten staren als ze nu al naar onze tieten doen
jawelquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawel![]()
maar niet met zon vage niet begrijpende blik"huh daar hoort toch n gat?"
dr is niks erotisch aan pinksterenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef VorteXxX het volgende:
Zaterdag Erotic Pinkster Vibe(www.crazyland.org) heb er zin in
Ohw maar dat feestje welquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dr is niks erotisch aan pinksterenketter
in het foldertje jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:50 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ohw maar dat feestje welschaars geklede dames all over the place
GA?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker![]()
![]()
en GA is stiekem best leuk
Alcohol.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
aaaarggh ik ben zo gefrustreerd ergens over dat ik nu echt niet kan slapen, maak me er te druk om, eens kijken hoe ik rustig word
What's up?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben bang dat ik me dan eerder nog meer ga opfokken
* heiden6 kotst meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
domme, achterbakse en een bord voor hun kop hebbende mensen. Bah
Denk om je hart.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
doe ik ook. En zielig lopen doen en mij schuldig laten voelen door te manipuleren, nee dat werkt niet meer bij mij, been there done that en ik ben best tof maar achterbaks moet je bij mij niet zijn en ga dan helemaal nmiet de schuld bij mij neerleggen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog jong, mijn hart kan wel iets hebben
Gewoon, moest lachen om die opmerking.quote:
Er staat er toch 1 in?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:39 schreef Suuz_ het volgende:
Haha, hoi dan!
Ik probeer foto's in mijn fobo te zetten maar lukt niet
quote:
Het is andersom. Iedereen is vrouw, tenzij je een man bent (biologisch gezien danquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe zit dat precies? vind ik wel boeiendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is andersom. Iedereen is vrouw, tenzij je een man bent (biologisch gezien dan)
Op het moment van de eerste celdeling, is dat in principe om een vrouwtje te vormen. Als er een chromosoompje 'fout' gaat, wordt dat omgezet om een mannetje te maken. Ongeveer poes-minoes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe zit dat precies? vind ik wel boeiend
Welkomquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:35 schreef Suuz_ het volgende:
Ik als newbee kom de boel hier eens opvrolijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |