abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81672398
Hoe spellen we Amélie vandaag?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:03 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_81672408
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak . En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!

hier echt niet, want van mij hoefde al die hoempapa en tralala niet. Ik wilde stiekem trouwen het enige wat ik zelf bedacht heb was dat ik dan maar in de jurk van mn moeder zou trouwen, lekker goejjekoop
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:17 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672416
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Grijs het volgende:
En TF, waarom zijn jullie eigenlijk niet eerder getrouwd (als ik dat mag vragen)?
Eerst wilde ik niet vervolgens dacht hij dat ik helemaal niet meer wilde en daarna kwam het er steeds maar niet van
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81672422
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Mijn man heeft meer aan de bruiloft bedacht dan ik, toevallig
Dat zeg ik, op FOK! zitten al-tijd de uitzonderingen. . Maar een kort onderzoekje hier op de afdeling (10 mannen) doet anders vermoeden. 't Is toch een beetje het tevreden houden van de vrouw met een mooie jurk en de belangstelling. Zeg maar de TT van het vorige SC topic.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:54 #5
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672442
quote:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak . En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
Haha, ja dat denk ik ook wel!
Onze bruiloft was trouwens (nog) minder uitbundig geweest als het aan mij gelegen had, maar mijn man wilde dat niet.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_81672461
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.

Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.
En het bewijs dat BE alweer door een slotje heen aan het posten was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:07:57 #7
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672487
Fok zit zo vol met uitzonderingen dat het hier gewoon eenheidsworst is
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:28 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672515
Stik... doe ik het weer.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Wij doen nog steeds geen weekboodschappen. Eigenlijk zouden we dat moeten doen, maar we zijn meer van de iedere dag even boodschappen doen wat nodig is. Ook omdat ik vandaag pas weet wat ik vandaag wil eten.

De Vomar zit hier schuin tegenover, daar doen we de meeste boodschappen. Ik let niet op folders en reclames, dat kost me te veel tijd. En tijd is ook kostbaar
Ik deed het ook altijd zo, maar 1 keer in de week scheelt toch wel flink wat geld (gaan we weer! ).
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Kan, maar hoerig rood is ook een optie

Ik woon boven de Hoogvliet en haal dus daar echt bijna al mijn boodschappen. Vlees, groente en fruit zijn niet altijd super maar het scheelt me zoveel tijd en dat is me toch ook wel veel waard. Enige waar ik op moet letten is dat er ik er niet elke dag naar binnen ren om snel wat bij elkaar te shoppen (en dan ook allerlei ongeplande spullen haal)
Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.

Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.

En Claudia, soms mis ik huren ook nog wel hoor. Als er idd iets stuk is of geschilderd moet worden...
Dan is huren toch wel erg makkelijk ook. Hoef je nergens aan te denken.
Bij ons moet nu echt de buitenboel geschilderd maar we hebben beide een beetje hoogtevrees, maar laten doen kost een fortuin. Dilemma dus.
pi_81672534
Ik heb inderdaad het meeste van onze trouwdag bepaald: geen poespas en geen toeters en bellen! Dus in mijn geval juist niet de TT van de vorige SC.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:50 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672537
Iedereen zit hier zo buiten het hokje dat het hele hokje gewoon leeg is
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:57 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672546
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Stik... doe ik het weer.
Ik zei het lekker zelf al Tico!
pi_81672556
Ik ben gewoon aartslui en superonhandig en dat mis ik dus ook aan huren. .
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:09:48 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672575
quote:
Hooguit had ik dan naakt voor de ambtenaar gestaan want heel veel minder/anders kon eig. niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:07 #14
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672593
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iedereen zit hier zo buiten het hokje dat het hele hokje gewoon leeg is
precies
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:22 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_81672606
quote:
En Claudia, soms mis ik huren ook nog wel hoor. Als er idd iets stuk is of geschilderd moet worden...
Dan is huren toch wel erg makkelijk ook. Hoef je nergens aan te denken.
Bij ons moet nu echt de buitenboel geschilderd maar we hebben beide een beetje hoogtevrees, maar laten doen kost een fortuin. Dilemma dus.
Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:11:00 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_81672639
Ik heb m'n eigen hokje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_81672654
dat is handig, moussy
pi_81672683
Ik ruik de hele tijd iets wat me doet denken aan een potje olvarit... En ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik krijg er honger van.
pi_81672761
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ruik de hele tijd iets wat me doet denken aan een potje olvarit kaassoufflé... En ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik krijg er honger van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81672770
quote:
Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij mee

Nu is het voornamelijk AH en Super de Boer op Bloemendaal, en eens in de zoveel tijd de Aldi en af en toe de Lidl, meestal die tegen Oosterwei aan, maar als we tijd en zin hebben om een eindje te rijden ook wel die in Bergambacht, en die is echt
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:14:01 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672794
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!
Dat is echt ideaal!
Wij hebben geen rekening gehouden met het zolderraam op 2 hoog.
En de dakkapel. De rest red ik nog wel met een [s]stijger[/s steiger.
pi_81672825
oh huren ja... pfff... nou die huisbaas van mij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81672830
Het is maar net hoe de maand is... Als we naar de liddl gaan gaan we naar die in nooddorp, daar zit een super naast, dan haal ik daar de overige dingen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:27 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672877
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef huuphuup het volgende:
oh huren ja... pfff... nou die huisbaas van mij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:41 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672888
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij mee

Nu is het voornamelijk AH en Super de Boer op Bloemendaal, en eens in de zoveel tijd de Aldi en af en toe de Lidl, meestal die tegen Oosterwei aan, maar als we tijd en zin hebben om een eindje te rijden ook wel die in Bergambacht, en die is echt
Wij gingen in het pre-lidl tijdperk altijd naar de Hoogvliet in Bloemendaal. Die is iig al prettiger dan dat hele kleine Hoogvlietje in de buurt van het station.
Een Lidl in Bergambacht? Nou ja, daar zou ik dus geen puf voor hebben. Maar die bij ons vind ik al een verademing tov die in Oosterwei. Die bij ons is 2-3 keer zo groot volgens mij. Nooit echt het idee dat het heel druk is terwijl de parkeerplaats altijd wel aardig druk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')