quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak. En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
Eerst wilde ik niet vervolgens dacht hij dat ik helemaal niet meer wilde en daarna kwam het er steeds maar niet vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Grijs het volgende:
En TF, waarom zijn jullie eigenlijk niet eerder getrouwd (als ik dat mag vragen)?
Dat zeg ik, op FOK! zitten al-tijd de uitzonderingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn man heeft meer aan de bruiloft bedacht dan ik, toevallig
Haha, ja dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak. En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
En het bewijs dat BE alweer door een slotje heen aan het posten was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.
Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.
Ik deed het ook altijd zo, maar 1 keer in de week scheelt toch wel flink wat geld (gaan we weer!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Wij doen nog steeds geen weekboodschappen. Eigenlijk zouden we dat moeten doen, maar we zijn meer van de iedere dag even boodschappen doen wat nodig is. Ook omdat ik vandaag pas weet wat ik vandaag wil eten.
De Vomar zit hier schuin tegenover, daar doen we de meeste boodschappen. Ik let niet op folders en reclames, dat kost me te veel tijd. En tijd is ook kostbaar
Dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Kan, maar hoerig rood is ook een optie
Ik woon boven de Hoogvliet en haal dus daar echt bijna al mijn boodschappen. Vlees, groente en fruit zijn niet altijd super maar het scheelt me zoveel tijd en dat is me toch ook wel veel waard. Enige waar ik op moet letten is dat er ik er niet elke dag naar binnen ren om snel wat bij elkaar te shoppen (en dan ook allerlei ongeplande spullen haal)
Hooguit had ik dan naakt voor de ambtenaar gestaan want heel veel minder/anders kon eig. niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iedereen zit hier zo buiten het hokje dat het hele hokje gewoon leeg is
Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
En Claudia, soms mis ik huren ook nog wel hoor. Als er idd iets stuk is of geschilderd moet worden...
Dan is huren toch wel erg makkelijk ook. Hoef je nergens aan te denken.
Bij ons moet nu echt de buitenboel geschilderd maar we hebben beide een beetje hoogtevrees, maar laten doen kost een fortuin. Dilemma dus.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ruik de hele tijd iets wat me doet denken aan een potje olvarit kaassoufflé... En ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik krijg er honger van.
Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij meequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.
Dat is echt ideaal!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef huuphuup het volgende:
oh huren ja... pfff... nou die huisbaas van mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
I`m not weird. I`m limited edition.
Wij gingen in het pre-lidl tijdperk altijd naar de Hoogvliet in Bloemendaal. Die is iig al prettiger dan dat hele kleine Hoogvlietje in de buurt van het station.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij mee![]()
Nu is het voornamelijk AH en Super de Boer op Bloemendaal, en eens in de zoveel tijd de Aldi en af en toe de Lidl, meestal die tegen Oosterwei aan, maar als we tijd en zin hebben om een eindje te rijden ook wel die in Bergambacht, en die is echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |