Toch wel naakt met een riem om je nekquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef VluggeJaap het volgende:
Klacht: Nu moet ik voor straf 2 dagen van 8:15 tot 4:30 met een vies dik wijf op een kamer zitten.
watquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef VluggeJaap het volgende:
("haar broertje zegt rare dingen: misschien moet ik maar eens voor straf naakt met een riem om mijn nek")
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef VluggeJaap het volgende:
En nu ben ik dus gepakt terwijl de halve school het wachtwoord onderhand weet![]()
Iemand heeft me genaaid, ik heb het niet niet eens aan iemand verteld![]()
Dan heeft hij er zeker per ongeluk bijgezegd dat hij het ook heeft gedaan, want hij is ook geschorstquote:
Hoe moeilijk kan het zijn TS? Of jij hebt het verteld of hij! Waarschijnlijk hoopten jullie zo ooit nog een meisje te kunnen scoren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:46 schreef VluggeJaap het volgende:
[..]
Dan heeft hij er zeker per ongeluk bijgezegd dat hij het ook heeft gedaan, want hij is ook geschorst
Klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:48 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn TS? Of jij hebt het verteld of hij! Waarschijnlijk hoopten jullie zo ooit nog een meisje te kunnen scoren.
Ja, want iedereen weet dat meisjes computerhackers stoer vindenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:48 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn TS? Of jij hebt het verteld of hij! Waarschijnlijk hoopten jullie zo ooit nog een meisje te kunnen scoren.
quote:
Als je dat bij mij had gedaan, had ik je echt helemaal naar de kanker geslagenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:09 schreef Fes1-2 het volgende:
Wij hadden een programma gevonden waarmee je elke computer in de mediatheek kon uitschakelen..... Was wel leuk als iemand net 3 uur bezig was geweest en niet op opslaan gedrukt had
Jezelf een computerhacker noemen als je slechts het wachtwoord hebt geradenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef VluggeJaap het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat meisjes computerhackers stoer vinden
Ja leuk man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:09 schreef Fes1-2 het volgende:
Wij hadden een programma gevonden waarmee je elke computer in de mediatheek kon uitschakelen..... Was wel leuk als iemand net 3 uur bezig was geweest en niet op opslaan gedrukt had
Shit.. nu ben jij stoerder dan ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je dat bij mij had gedaan, had ik je echt helemaal naar de kanker geslagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |