Tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmiddag een spenenkoord gefröbeld voor in de auto. Tess trekt alle andere spenenkettingen los. Ik heb aan beide kanten lussen gemaakt (1 grote lus en 1 kleine lus). Hij is saai maar functioneel. Misschien dat ik m
nog versier met vloemetjes ofzo
idd vanmiddag gemaakt. Dit was simpel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
TofAllemaal vanmiddag gedaan? Snel
Hoe doe je meerdere kleuren bij elkaar in 1 haakwerkje?
Leuk! Ik zie wel vaker dat mensen hier een rammelaar een dierenspeeltje met een belletje erin haken. Wat ik me dan steeds afvraag: hoe zorg je ervoor dat het belletje erin het nog doet? Als je een belletje in de vulling stopt, rammelt hij natuurlijk niet meer... Een belletje dat je in je vuist houdt maakt ook een heel ander geluid dan wanneer je hem 'los' laat hangen, als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:49 schreef trui het volgende:
ik heb nog een rammelringding gemaakt voor een zoewangere collega:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Lyssa het volgende:
Mijn Eggy (kippetje) is klaar!
[ afbeelding ]
Heb alleen nog alle draadjes van de aangenaaide dingen onder 'm uit hangen. Ik weet niet zo goed hoe ik dat af kan ronden dat het veilig vast zit
dankjequote:Op woensdag 26 mei 2010 08:27 schreef Niara het volgende:
Wowwat lief!
Erg knap gemaakt. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Dat is een goed plan idd! Ik heb net een belletje gekocht, wilde ik een kattenspeeltje van gaan maken en nu heb ik zelfs een excuus om een surprise ei te kopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:15 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk is dat spenenkoord geworden vicky! Ik moet ook maar eens zo'n ding voor Minke maken... goed idee!
Mijsje, leuke blokken! Als je daar een kleed van wilt maken wordt het wel tof ja...
Trui, leuke rammelaar weer...
Lyssa, gefeliciteerd met je eerste kip! Ziet er heel mooi en netjes uit hoor
@cropje, zo'n belletje doet het inderdaad wel minder als ie in de vulling verstopt zit. Ik heb hier al wel eens gelezen dat mensen het belletje in het ei van een verassingsei doen of iets dergelijks en dan pas in de vulling. Moet je natuurlijk wel een beetje ruimte voor hebben in hetgeen je maakt, maar dat is wel een idee...
Bluh, gister niks meer kunnen haken... vanavond nieuwe poging, en anders morgen zeker
En hoeveel kilo is ze aangekomen tijdens haar studie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:40 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... zo ken ik iemand die bij wijze van studie-motivatie voor zichzelf een uitstalrek heeft gemaakt en voor elk studiepunt dat ze haalde een surprise-ei mocht en dan het speeltje in het rek stalde... dus een soort prestatiewand van surprise-ei-speeltjes... Uiteindelijk heeft het nog gewerkt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |