abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81893575

vanmiddag een spenenkoord gefröbeld voor in de auto. Tess trekt alle andere spenenkettingen los. Ik heb aan beide kanten lussen gemaakt (1 grote lus en 1 kleine lus). Hij is saai maar functioneel. Misschien dat ik m
nog versier met vloemetjes ofzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:58:43 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81893936
hoe lang is zo'n koord? ik vind 't altijd wat eng eruit zien ivm om-de-nek-gevaar.
in de haak.
pi_81894249
hij is 45 cm ofzo. Moet ff kijken hoe ie zit in de auto. Als ie te lang is maak ik een nieuwe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:03:18 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81894400
ah, dat scheelt.
in de haak.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:08:52 #155
52016 Lyssa
music <3
pi_81894927
Mijn Eggy (kippetje) is klaar!

Heb alleen nog alle draadjes van de aangenaaide dingen onder 'm uit hangen. Ik weet niet zo goed hoe ik dat af kan ronden dat het veilig vast zit
pi_81895020
als ze vast zitten kan je de draden in je kippetje steken, naald er aan de andere kant uit laten komen, draadje strak trekken, afknippen, kippetje vormen en weg is draadje.

Hij si wel heel lief hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:12:32 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81895301
yeah lyssa, dat heb je snel gedaan! leuk kippetje geworden!!
in de haak.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:17:01 #158
52016 Lyssa
music <3
pi_81895757
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmiddag een spenenkoord gefröbeld voor in de auto. Tess trekt alle andere spenenkettingen los. Ik heb aan beide kanten lussen gemaakt (1 grote lus en 1 kleine lus). Hij is saai maar functioneel. Misschien dat ik m
nog versier met vloemetjes ofzo
Tof Allemaal vanmiddag gedaan? Snel Hoe doe je meerdere kleuren bij elkaar in 1 haakwerkje?
pi_81896836
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef trui het volgende:
stefanie, waar is dat dan??
Ik woon idd in Halle (BE) dus de winkel is ook daar.. Niet in Halle maar vlak bij Gent..
pi_81900184
wow Lyssa, dat is mooi geworden!!! Helemaal goed gelukt!
en het gebruiken van meerdere kleuren in 1 haakwerkje is heel makkelijk. je stopt met de ene kleur, en met een lusje (met een slipstich kun je dat doen) ga je verder met de volgende kleur. even meehaken van de losse draadjes, of instoppen, en klaar ben je. (ik merk nu eigenlijk zelf wel hoe makkelijk ik het zeg en hoe niet makkelijk dit gaat overkomen... )

mooi gemaakt Vicky, dat ziet er mooi stevig uit, en dat zal Tess niet zo snel lostrekken! en wat bloemetjes zijn zo gemaakt, dat vrolijkt het wel mooi op, maar zo is het ook wel mooi hoor!

ow ja, m'n geïmproviseerde blokken:

(geïmproviseerd, want toen ik onderweg naar Groenlo was, kwam ik erachter dat ik de beschrijving thuis had gelaten per ongeluk. ik had alleen het blad met ronde 4 en ronde 5. ik heb dus het plaatje op die pagina bekeken en de beschrijving van ronde 4 en 5 gebruikt. verder heb ik zelf bedacht wat ik ongeveer gedaan moet hebben bij de daisy potholder...)
ik moet nog even kijken wat ik hiermee kan, ik weet het zo nog niet. ik heb lang niet genoeg babywol voor een babydekentje, maar het ziet er wel vrolijk uit
pi_81900689
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:17 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Tof Allemaal vanmiddag gedaan? Snel Hoe doe je meerdere kleuren bij elkaar in 1 haakwerkje?
idd vanmiddag gemaakt. Dit was simpel hoor 200 losse steken en dan halve stokjes. Kleur veranderen doe ik zoals Mijsje beschrijft.

Leuk geworden Mijsje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81901086
Mijsje ik vind het knap zo uit het hoofd!

Vicky koord is leuk!

Ik heb gemaild voor 2x Lucy-pack
pi_81901261
bedankt Vicky en Anitra ik ben blij dat ik nu in ieder geval wat grotere blokken heb kunnen maken ze zijn 18 x 18 cm, dus bijna groot genoeg om op te sturen... ik moet dus nog een wat dikker wolletje hebben, dan komt het met de grootte wel goed

Anitra, 2x Lucypack, dat is ruim 50 euro... maar dat is ook prachtige kleurtjes!!! ik wacht nog even om te horen van je of het nou inderdaad zo ontzettend splijt...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:56:53 #164
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81902569
ik vind 't in verhouding niet zo heel goedkoop, zeker omdat je dan ook 2x verzendkosten moet betalen (beetje flauw vond ik). en 't zijn ponden he, niet euro's...
maar anitra, leuke kleurtjes zijn 't zeker! ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!
in de haak.
pi_81902633
Ik vind de kleuren heel gaaf en ik maak meeste dekentjes en dan heb je aan 1 niet genoeg, 2 ook niet denk ik, maar je kan er iets meer mee dan en splijten heb ik uitgevonden, dat als je heel strak haakt dat het dan minder is dan je de draad een stuk losser houd, wil je het wat minder strak, dan neem je de naald 1 of 2 maten groter en dan word het losser.
Het duurt een paar weken voor zij ze heeft, want ze besteld over paar dagen. Maar die kleuren kan je toch niet laten liggen? ik heb een haakpot en daar spaar ik voor, maar hij is nog lang niet leeg

Als er meerdere mensen besluiten het te willen bestellen kunnen we iets regelen met haar want ze is best lief, legt het al apart voor mij bv tot rick terug is want heb geen cc in huis nu.

Trui deze kleuren zo samen ben ik op jacht geweest, van 1 soort is het dan super. Dan heb ik het geld er wel voor over.

[ Bericht 7% gewijzigd door AnitraX op 26-05-2010 00:05:56 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 00:49:24 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81904310
ik heb nog een rammelringding gemaakt voor een zoewangere collega:

in de haak.
pi_81904918
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:49 schreef trui het volgende:
ik heb nog een rammelringding gemaakt voor een zoewangere collega:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Ik zie wel vaker dat mensen hier een rammelaar een dierenspeeltje met een belletje erin haken. Wat ik me dan steeds afvraag: hoe zorg je ervoor dat het belletje erin het nog doet? Als je een belletje in de vulling stopt, rammelt hij natuurlijk niet meer... Een belletje dat je in je vuist houdt maakt ook een heel ander geluid dan wanneer je hem 'los' laat hangen, als je begrijpt wat ik bedoel...

[ Bericht 0% gewijzigd door cropje op 26-05-2010 01:57:30 ]
pi_81906211
Leuk is dat spenenkoord geworden vicky! Ik moet ook maar eens zo'n ding voor Minke maken... goed idee!
Mijsje, leuke blokken! Als je daar een kleed van wilt maken wordt het wel tof ja...
Trui, leuke rammelaar weer...
Lyssa, gefeliciteerd met je eerste kip! Ziet er heel mooi en netjes uit hoor

@cropje, zo'n belletje doet het inderdaad wel minder als ie in de vulling verstopt zit. Ik heb hier al wel eens gelezen dat mensen het belletje in het ei van een verassingsei doen of iets dergelijks en dan pas in de vulling. Moet je natuurlijk wel een beetje ruimte voor hebben in hetgeen je maakt, maar dat is wel een idee...

Bluh, gister niks meer kunnen haken... vanavond nieuwe poging, en anders morgen zeker
pi_81906543
Trui wat een grappig ding!
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:27:08 #170
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_81906860
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Lyssa het volgende:
Mijn Eggy (kippetje) is klaar!

[ afbeelding ]

Heb alleen nog alle draadjes van de aangenaaide dingen onder 'm uit hangen. Ik weet niet zo goed hoe ik dat af kan ronden dat het veilig vast zit
Wow wat lief!
Erg knap gemaakt. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:24:19 #171
52016 Lyssa
music <3
pi_81908020
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:27 schreef Niara het volgende:

Wow wat lief!
Erg knap gemaakt. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
dankje ik ben er 1 middag en 2 avonden mee bezig geweest, valt (volgens mij) erg mee!

Dames, allemaal bedankt voor de hulp! Op naar het volgende poppetje!
pi_81908091
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 07:15 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk is dat spenenkoord geworden vicky! Ik moet ook maar eens zo'n ding voor Minke maken... goed idee!
Mijsje, leuke blokken! Als je daar een kleed van wilt maken wordt het wel tof ja...
Trui, leuke rammelaar weer...
Lyssa, gefeliciteerd met je eerste kip! Ziet er heel mooi en netjes uit hoor

@cropje, zo'n belletje doet het inderdaad wel minder als ie in de vulling verstopt zit. Ik heb hier al wel eens gelezen dat mensen het belletje in het ei van een verassingsei doen of iets dergelijks en dan pas in de vulling. Moet je natuurlijk wel een beetje ruimte voor hebben in hetgeen je maakt, maar dat is wel een idee...

Bluh, gister niks meer kunnen haken... vanavond nieuwe poging, en anders morgen zeker
Dat is een goed plan idd! Ik heb net een belletje gekocht, wilde ik een kattenspeeltje van gaan maken en nu heb ik zelfs een excuus om een surprise ei te kopen
pi_81908429
Haha... zo ken ik iemand die bij wijze van studie-motivatie voor zichzelf een uitstalrek heeft gemaakt en voor elk studiepunt dat ze haalde een surprise-ei mocht en dan het speeltje in het rek stalde... dus een soort prestatiewand van surprise-ei-speeltjes... Uiteindelijk heeft het nog gewerkt ook
pi_81908464
Ik heb een vis gemaakt met daarin een verassingsei-ei en in dat ei zitten 4 kleine hemabelletjes. Ze bellen supergoed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81908482
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:40 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... zo ken ik iemand die bij wijze van studie-motivatie voor zichzelf een uitstalrek heeft gemaakt en voor elk studiepunt dat ze haalde een surprise-ei mocht en dan het speeltje in het rek stalde... dus een soort prestatiewand van surprise-ei-speeltjes... Uiteindelijk heeft het nog gewerkt ook
En hoeveel kilo is ze aangekomen tijdens haar studie? Ik kreeg altijd 7,5 punt tegelijk, dus 15 punten per blok.... Zoveel eieren in een keer lijkt me niet echt lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')