abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:31:03 #51
231428 eenbeetje
Als er 1 schaap over de dam is
pi_81684370
een homostel? nee hoor dat was een vriend van mij op Bevrijdingsdag... of is er nog een incident geweest bij het homomonument? dat zou wel heel triest zijn
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:34:10 #52
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_81684506
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef eenbeetje het volgende:
een homostel? nee hoor dat was een vriend van mij op Bevrijdingsdag... of is er nog een incident geweest bij het homomonument? dat zou wel heel triest zijn
Nee toch hopelijk?! Belachelijk trouwens . Stond ook de halve avond daar, maar ben niet zo laat weggegaan ivm de fokking kou. Hoest met je vriend??
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  Trouwste user 2022 donderdag 20 mei 2010 @ 18:35:40 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_81684570
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef eenbeetje het volgende:
Dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry.

Maar bij het homomonument stil staan blijft toch gevaarlijk ?

Of zie ik het verkeerd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:38:07 #54
231428 eenbeetje
pi_81684685
nou het was na een feestje op het homo monument... juist om de vrijheid van homo's in Nederland te vieren... extra zuur dus en niet echt iets waar ik op dit moment grappen over wil en kan maken
pi_81684721
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef tong80 het volgende:
En aan dit land geven we ontwikkelingsgeld

en het is een democratisch land, laat het volk het zelf uitzoeken daar.. blijkbaar wil de meerderheid dit.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:39:07 #56
231428 eenbeetje
pi_81684723
met vriendlief gaat het goed blauwe plekken zijn weg... maar ja geestelijk zal de klap nog wel komen...
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:11:13 #57
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_81686003
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef desiredbard het volgende:
Laten we wel wezen voordat er christelijke religie was ...was er geen huwelijk
Het huwelijk is ontstaan ten tijde van de Neolitische revolutie, eeuwen voordat er uberhaupt vormen van georganiseerde religie waren.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_81688430
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar bij het homomonument stil staan blijft toch gevaarlijk ?

Of zie ik het verkeerd ?

Overdags niet lijkt me, ben er met mijn exvriendje geweest en toen stonden we samen daar aan het water, bij die bloemen
Neil LOVES Carrots!
pi_81709218
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jou redenen zijn te subjectief om er nog op in te gaan.

Dat jij geen waarde hecht aan trouwen wil niet zeggen dat het voor de ander ook niets betekend, dat jij gay parade niets vind wil niet zeggen dat anderen daar ook mee eens zijn. Dan is een feitelijke discussie natuurlijk onmogelijk.
Redenen zijn persoonlijk en een mening is altijd subjectief
Ik hecht een heleboel waarde aan trouwen...daarom ben ik tegen een homohuwelijkl

Maar een gayparade vind ik grote onzin.
Als een stelletje (m/v)in het bos aan het rotzooien is heet het schending van de openbare eerbaarheid.
Voor Homo's zijn er gedoogplaatsen.
Nu hoor je mij niet zeggen dat de homo's op die plaatsen representatief zijn voor de homogemeenschap.
maar alsnog er wordt te snel discriminiatie geroepen zeker als een minderheid zijn zin niet krijgt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:29:51 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81709339
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik hecht een heleboel waarde aan trouwen...daarom ben ik tegen een homohuwelijkl
Als je een heleboel waarde hecht aan trouwen zou je niet tegen een homohuwelijk moeten zijn
quote:
Als een stelletje (m/v)in het bos aan het rotzooien is heet het schending van de openbare eerbaarheid.
Gedoogplaatsen? Dus het zijn criminelen maar we doen er niets aan?
quote:
Nu hoor je mij niet zeggen dat de homo's op die plaatsen representatief zijn voor de homogemeenschap.
maar alsnog er wordt te snel discriminiatie geroepen zeker als een minderheid zijn zin niet krijgt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zit echt vast zeg, lijkt mij dat jij zelf glijmiddel nodig hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:20:12 #61
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_81713907
quote:

[..]

SPOILER
Gozer ik vind jou echt een ontzettend domme eikel, door figuren als jij is er altijd gezeik in de wereld, maar ik denk dat jij dat niet wil en kan inzien. Dus ik stop daarom deze discussie, ik ben veel en veeeeell liberaler zoals iedereen zou moeten denken, jij hebt echt een vast denk patroon en een plaat voor je kop.

Tevens zeg je nu weer dat je WEL waarde hecht aan een huwelijk terwijl je zo net eerder in dit topic nog zei dat je niet snapt dat mensen zo veel waarde aan een huwelijk hechten en dat ze oh zo nodig moeten trouwen. Je lult je zelf tegen, en nog maals JIJ hoeft niet met een vent te trouwen, waar bemoei jij je mee? Laat die 2 kerels maar lekker zelf samen uitzoeken of ze willen trouwen, als ze daar gelukkig van worden is dat toch prima? Jij redeneert echt egoistisch, jij hebt niets met het leven van een ander te maken. Jammer dat figuren zoals jij met oogkleppen op lopen en het uiteindelijk voor de ander verpesten, bemoei je liever met je eigen leven inplaats van dingen verbieden voor een ander.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:39:57 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81717487
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:39 schreef kawotski het volgende:
[..]
en het is een democratisch land, laat het volk het zelf uitzoeken daar.. blijkbaar wil de meerderheid dit.
Leuk dat de meerderheid dat wil, maar als een rechter van een land zulke uitspraken doet omdat "de meerderheid dat kennelijk wil" dan stel ik voor dat die meerderheid die dat kennelijk wil het ook verder maar zonder ontwikkelingsgeld uit NL doet.

En als er toch ontwikkelingsgeld moet blijven vloeien naar een land wat haar rechterlijke macht en gevangenissen met zulke belachelijke zaken bezighoudt en vult, dan is het misschien verstandig dat dat ontwikkelingsgeld besteed wordt aan het opvoeden van de bevolking, zodat "de meerderheid" er in de toekomst op een humane manier naar kijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:34:44 #63
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_81719976
quote:
Wat is dan de precies de waarde die jij er aan hecht die je door het homohuwelijk afgebroken ziet worden?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_81721424
Het is triest gesteld met de mensenrechten in sommige landen. En het erge is dat de geldkraan uit Europa wagenwijd open staat voor zulke landen: onmiddellijk dicht, wat mij betreft.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:55:57 #65
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_81773404
Het gaat overigens niet om een homopaar, maar om een huwelijk met een transgender persoon.

MALAWI – HOMOPAAR of TRANSGENDERPAAR?
quote:
Tiwonge Chimbalanga noemt zich vrouw, kleedt zich als vrouw en staat bekend als ‘Tante Tiwo’. Zijn eigen familie en dorpsgenoten hebben zich daar altijd voor genegeerd en zijn ervan beschuldigd dat ze hem ‘behekst’ hadden. Uiteindelijk is Chimbalanga op 13-jarige leeftijd uit zijn dorp verjaagd. Maar dat heeft zijn zelfbewustzijn niet gebroken.

Ook tijdens het politieonderzoek heeft Chimbalanga steeds volgehouden een vrouw te zijn – en Steven Monjeza is zijn man. Om vast te stellen of dit wel klopt, heeft Chimbalanga vernederend lichamelijk onderzoek moeten ondergaan. Dat blijkt uit het vonnis van de rechter.

...

Maar daarmee zijn Chimbalanga en Monjeza nog geen homopaar. De transgenderbeweging stelt waarschijnlijk terecht dat het naar Westerse definities om een transgenderpaar gaat. Om een paar waarvan één partner een cross dresser of transgender is – een benaming die we overigens niet voor mensen kiezen, maar aan hen zelf overlaten.

Zelf gebruiken Chimbalanga en Monjeza zulke termen niet. Ze noemen zich ‘gewoon’ een paar, ze houden van elkaar, willen samen zijn als ‘man en vrouw’ en hebben dat laten blijken met een traditioneel verlovingsfeest. Zoals elk paar dat in Malawi doet.

Waar ze tegenaan gelopen zijn, is een samenleving die daar afwijzend tegenover staat en dat op een verschrikkelijke manier afstraft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joanne35 op 22-05-2010 22:28:49 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_81774457
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat het sneller beter kan. In de jaren '50 was dit ook hier ondenkbaar.
Maar toen stond daar geen doodstraf op.
signatuurloos
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:27:23 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81776297
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Maar toen stond daar geen doodstraf op.
Nee, chemische castratie tot er zelfmoord op volgt, zelfs al had je een enorme bijdrage geleverd aan de geallieerde overwinning in de oorlog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing#Vervolging_en_overlijden
We hebben het niet zomaar over een oorlogsheld, maar over iemand zonder wie de gealiieerde overwinning lang niet zo zeker geweest was.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_81784485
Waar rechtbanken zich al dan niet mee bemoeien.
pi_82019808
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, chemische castratie tot er zelfmoord op volgt, zelfs al had je een enorme bijdrage geleverd aan de geallieerde overwinning in de oorlog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing#Vervolging_en_overlijden
We hebben het niet zomaar over een oorlogsheld, maar over iemand zonder wie de gealiieerde overwinning lang niet zo zeker geweest was.
Turing koos chemische castratie.

En tenzij Turing met zijn nieuw gevormde borsten dacht dat hij sneeuwwitje was waren het zijn eigen mensen die hem de appel gaven
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_82028036
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Turing koos chemische castratie.
Niet uit vrije wil. Het was dat of gevangenisstraf. Het was niet of hij op een maandagochtend besloot dat hij zichzelf eens heerlijk chemisch ging laten castreren. Het was een straf.
quote:
En tenzij Turing met zijn nieuw gevormde borsten dacht dat hij sneeuwwitje was waren het zijn eigen mensen die hem de appel gaven
Precies. Hij werd vermoord of de mogelijkheid geboden zichzelf om zeep te brengen OMDAT de behandeling die hij kreeg wel eens tot minder loyale gevoelens jegens zijn land zou kunnen leiden. Een straf die hem gegeven werd om zijn geaardheid.

Hoe je ook wurmt en draait, het is een prima voorbeeld wat denkbeelden zoals de jouwe over wat normaal is en de consequenties van hierbuiten vallen mogen zijn kunnen veroorzaken in het leven van andere mensen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82028680
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef tong80 het volgende:
En aan dit land geven we ontwikkelingsgeld

tja... helaas wel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82062614
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef DjinN het volgende:

[..]

Serieus..wat een ontzettend middeleeuwse bekrompen beredenering. Ik zie het probleem niet...
Als 2 mannen of 2 vrouwen willen trouwen laat ze lekker. Doen ze jou er schade mee ofzo?
exact mijn gedachte, ze doen er niemand kwaad mee. dus laat ze lekker doen wat ze willen doen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82062661
Dit is puur walgelijk. Helaas vindt men het in Afrika geen probleem. Walgelijk.
pi_82063742
nosnieuws.nl :

Gratie voor homo-stel in Malawi

Update: zaterdag 29 mei 2010, 16:15
De president van Malawi heeft gratie verleend aan een homo-stel dat was veroordeeld tot veertien jaar cel. Hij besloot daartoe na gesprekken met Ban Ki-moon, de secretaris-generaal van de Verenigde Naties.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:35:12 #75
16715 Mylene
*schatje*
pi_82063774
Madonna kan in dit land veel meer doen dan ontwikkelingshulp geven en kinderen adopteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')