het gaat zo een graad of 24 worden dit weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ook even niet, maar het zou toch warm worden de komende dagen?Ik wil zonnnn
No offense (tegen mamas) en heb niets tegen kinderen...quote:
Schattig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
nou voor jou
[ afbeelding ]
deze kom ik tegen als ik ga hardlopen
Nou, niet in Amsterdam volgens mijn weer widget heheh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het gaat zo een graad of 24 worden dit weekend
daar is het stukje weiland te smal voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Schattig.
Galloperen ze dan ook een stukje met je mee?
zon is altijdquote:[..]
Nou, niet in Amsterdam volgens mijn weer widget heheh.
Zelf zit ik sowieso in het hoge Noorden direct na werk tot aan maandag middag.
Ach. Alles boven de 18 is voor mij al een luxe in dit landje. Als het zonnetje maar schijnt ben ik happy!
idd maandag alweer kans op buienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zon is altijd![]()
jammer dat het maandag gaat regenen
Zo drink ik mijn koffie ookquote:
MPGquote:
doe mij maar melk en suiker erinquote:
skitquote:
dat is het altijd alquote:
quote:
symquote:
wel te hopenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef Symphonic het volgende:
Mijn kop knalt zowat uit elkaar, ik hoop dat de paracetemol zo zijn werk gaat doen
Heeeeeeerlijk genieten van de zonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
het gaat warm worden vandaag![]()
het is nou al 23 graden
tot maandag zou het droog en warm blijvenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef skitzin het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk genieten van de zon
Hoop dat het aanhoud als ik zaterdag (buiten) moet werken
ik hoop dat maandag ook nog even meewerktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot maandag zou het droog en warm blijven
voor de maandag hebben ze buien voorspeldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat maandag ook nog even meewerkt
dat zou tijd wordenquote:
Nieuwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nieuwkomers![]()
Ja hoor al bij 1 post wordt je in de stats vermeld
Sorry ik heb hem gestolenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Darkwolf het volgende:
Hier dus weer grijs. Vage shit.
Zon kom teruuuuug!
nieuw voor vandaag, oftewel binnenkomers.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Darkwolf het volgende:
Hier dus weer grijs. Vage shit.
Zon kom teruuuuug!
quote:
we delen hemquote:
diefquote:
quote:This Error event indicates that there are approximately 131,000 log file names remaining. The maximum number of transaction log files that can be generated in a single sequence is 2,147,486,647 (0x7FFFFFFF). Typically, it will take dozens to hundreds of years of operation before this many log files will be generated.
gelukkig welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef skitzin het volgende:
[..]
sjit.. vast een stukje uit mn rugtas gevallen
quote:
hij was gelukkig nog lekkerquote:
Ik heb het hele jaar door girls nights, heb niet altijd mannen nodig hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hou alleen niet van melk of creme op mijn koffie![]()
Girls relax night, komt dat door de tijd van het jaar of zo? heb laatst films moeten downloaden als "sound of music", sissy, gejaagd door de wind en nog wat van die titels
quote:
Same problem here.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het koud, veel te weinig zon. Die verstopt zich teveel achter de wolken.
maar met klussen wel handigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door girls nights, heb niet altijd mannen nodig hoor![]()
En we kijken niet altijd films, we gaan ook vaker gewoon de stad in oid![]()
De titels die jij opnoemt kijk ik niet eens
biwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
smeren jullie je wel in als je in de zon zit
fijn weekend symquote:
niet iedereenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemiddag
Ik kom nu online echt als iedereen weg is...![]()
Ja was hyper vannochtendquote:
Laterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga de auto voor zetten en dan wat eten
laters
Nee, altijd iets daarvoor anders ben je te laatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
smeren jullie je wel in als je in de zon zit
Ken ze wel maar vind er niet al teveel aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar met klussen wel handig![]()
the sound of music ken je toch wel
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
's Middags![]()
't was lekker warm om te knutselen![]()
Zo mag het van mij nog wel even blijven
friemelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
's Middags![]()
't was lekker warm om te knutselen![]()
Zo mag het van mij nog wel even blijven
de tv of de ontvangstquote:
beide, maar de ontvangst is nieuw.quote:
dat kloptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide, maar de ontvangst is nieuw.
geeft toch wel beter beeld![]()
en het is nog niet eens HD
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 031 goldfinger1963
02. 023 wel.o.k
03. 010 cablegunmaster
04. 010 skitzin
05. 007 Darkwolf
06. 004 Bengeltje
07. 004 Ezechielk
08. 004 Symphonic
09. 004 friemelaar
10. 003 Tassiepassie
11. 002 es70
12. 002 MPG
13. 001 Papierversnipperaar
quote:Top 100 van vrijdag 21 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 214 Symphonic
83. 087 goldfinger1963
vandaag welquote:
ik heb ook nog een peuk in de brandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het moest wel een keer kloppen
[..]
Zo even een peukje roken en naar bed tou![]()
te moe om naar buiten te gaan maar wil nog wel een peuk... moet maar schoenen aan of juist niet op mijn koude voeten... ik voel mijn voeten amper... misschien juist teveel wat blaren. Heerlijk ook!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook nog een peuk in de brand
Mijn lief is in slaap gestort op de bank, die laat ik maar even liggen
Dankje voor de edit symphonicquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook nog een peuk in de brand
Mijn lief is in slaap gestort op de bank, die laat ik maar even liggen
ow dat is heeeel vervelendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
te moe om naar buiten te gaan maar wil nog wel een peuk... moet maar schoenen aan of juist niet op mijn koude voeten... ik voel mijn voeten amper... misschien juist teveel wat blaren. Heerlijk ook!
Gelukkig is het weekend. Daarnaast zal me ook niks verbazen als mijn ex al deze berichtjes naleest die ik post op Fok! Heeft ze altijd al gedaan dus waarom nu ook weer niet. FML!
Maar nu even een peuk
[..]
Dankje voor de edit symphonic![]()
Ach , ik heb niks te verbergenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow dat is heeeel vervelend
Erg naar als je berichten worden nageplozen
nee dat niet, maar het idee lijkt me niet fijn (en dan vooral de achterliggende gedachte).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach , ik heb niks te verbergen
We shall see... zou haar haast een keer moeten doodvervelen of mezelf voor de grap op Fok! doodverklarenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat niet, maar het idee lijkt me niet fijn (en dan vooral de achterliggende gedachte).
Mijn ex weet gelukkig niets van FOK! en mijn huidige lief heeft me via FOK! gevonden
(ze zit overigens zelf niet op FOK!)
hangt er vanafquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
We shall see... zou haar haast een keer moeten doodvervelen of mezelf voor de grap op Fok! doodverklaren
Of is dat weer te hard![]()
jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben ik nou alweer de enige die in de KSC nog wakker is
op de KSCquote:
dat kloptquote:
dat dat kan in Nederlandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:46 schreef DaMart het volgende:
Twee dagen niet op FOK! geweest, en ik heb niet eens een heel topic gemist!
Jullie hebben gewoon rekening gehouden met mijn afwezigheid, zodat ik geen deel hoefde te missen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
[..]
dat dat kan in Nederland![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon rekening gehouden met mijn afwezigheid, zodat ik geen deel hoefde te missen!.
En waar is verdomme de zon gebleven?.
liever nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruilen? Krijgen jullie ons wolkendek.
O, nou... dan richt ik de ventilator buiten wel richting zee... blaast dat ding die wolken maar terug naar Engeland!quote:
dat is een goed planquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nou... dan richt ik de ventilator buiten wel richting zee... blaast dat ding die wolken maar terug naar Engeland!
dat is idd minderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
zon schijnt hier ook... jammer dat ik opgesloten zit op schiphol
dat is klote dat je met dit mooie weer moet werkenquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
zon schijnt hier ook... jammer dat ik opgesloten zit op schiphol
Valt wel mee hier... graad of 17 hooguit 18 uit de wind en als de zon zich even een paar seconden laat zien, graad of 15 in de wind. Dus gelukkig nog niet de echte warmte van 22 graden of meerquote:
ze werkt op Schiphol in de beveiligingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte! wat voor werk doe je
?
hier is het dus 22 graden in de schaduwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt wel mee hier... graad of 17 hooguit 18 uit de wind en als de zon zich even een paar seconden laat zien, graad of 15 in de wind. Dus gelukkig nog niet de echte warmte van 22 graden of meer.
wou een kameraad ook doe nalleen die woont in lelystadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze werkt op Schiphol in de beveiliging![]()
[..]
hier is het dus 22 graden in de schaduw
laters kabelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wou een kameraad ook doe nalleen die woont in lelystad40km straal en zo anders deed hij dat nu ook
Cable is er ook weer vandoor
bandjes avond in winsum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |