HOAX, het zwarte goud is koffiequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zwart goud is aardolie![]()
daar moet je voor bij Maleduck zijn
Die zit vast in de oliequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HOAX, het zwarte goud is koffie![]()
waar is md eigenlijk?
hij zit in de golf van mexicoquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zit vast in de olieEenden en olie gaat niet goed samen
Daar is het vast ook lekker weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zit in de golf van mexico
Het is vandaag zonnig in Matamorosquote:
denk het ook welquote:
strak planquote:
ben ik ook aan toequote:
quote:Bedankt voor uw mail.
Ik ben niet aanwezig. De mail wordt niet gelezen en ook niet doorgezet.
duidelijk een geval van bloedspoedquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik ook aan toe![]()
je belt een klant die bloedspoed haast heeft
voicemail
stuur je een mail, krijg je dit terug als antwoord:
[..]
dan houdt bij mij ook op hoor
laat hem dan lekker in zijn sop gaar kokenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik ook aan toe![]()
je belt een klant die bloedspoed haast heeft
voicemail
stuur je een mail, krijg je dit terug als antwoord:
[..]
dan houdt bij mij ook op hoor
dan moet je maar beginnen met rokenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
Ik voel me alleen, als enige hard doorwerkende niet-roker.
Ik werk ook hard en ik rook niet (meer)quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
Ik voel me alleen, als enige hard doorwerkende niet-roker.
Eigenlijk werk ik ook niet hard maar ik doe net alsofquote:
ik werk niet en ik rook welquote:
Witte wel wadda kostquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je maar beginnen met roken
Puickquote:
de beelden die ik hierbij krijg zullen wel niet kloppenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PuickVeel energie verbrand en allerhande spieren gebruikt
Is goed voor je, zegt ze
Ik weet niet wat voor beelden jij erbij krijgtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de beelden die ik hierbij krijg zullen wel niet kloppen
En zij ook met jouquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beelden jij erbij krijgtIk heb me uitstekend vermaakt met haar in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |