quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was je toen ook bang dat als je te hard doorstootte je haar ribben zou breken?
Nee niet over.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik ik tegen een stootje kan![]()
Andersom is ook drama, was bang dat ik em zou vermoorden
Wij hebben stootkussentjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik ik tegen een stootje kan![]()
Andersom is ook drama, was bang dat ik em zou vermoorden
Ik ga even voelen. Wacht even.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee niet over.
Het was net op de huid naast de punten van de botten, aan de binnenzijde.
wiens botten heb jij gebroken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee niet over.
Het was net op de huid naast de punten van de botten, aan de binnenzijde.
quote:
Jij hebt toch heul andere heupen als een manquote:
echt waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hebben stootkussentjes
Ik niet, ik vind ;t zo sexy, van die uitstekende botten.
voller, mooier, geilerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt toch heul andere heupen als een man
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hebben stootkussentjes
Ik niet, ik vind ;t zo sexy, van die uitstekende botten.
aah okeequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mocht mn salaris weer moeilijk doen
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
echt waar?
Ik totaal niet
Raph had 2 jaar terug een kaakontsteking, kon 3 weken niet eten. Was hij zo veel afgevallen, hij leek wel een skeletje.
op je 18de geen seks meer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb geen sex meer ik ben bejaard nu
DAN GA IK WEL BIJ BART VOELEN VANAVOND!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt toch heul andere heupen als een man
Ook bejaarden hebben sexquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
een muffinquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Doe mij maar een muffin of lovehandle en geen botten.(voor vrouwen
)
Iemand waar ik ooit eens seks mee heb gehad heeft zo;n mooi lichaam. Als je Bart ernaast zet, lijkt Bart echt dik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
echt waar?
Ik totaal niet
Raph had 2 jaar terug een kaakontsteking, kon 3 weken niet eten. Was hij zo veel afgevallen, hij leek wel een skeletje.
Help?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DAN GA IK WEL BIJ BART VOELEN VANAVOND!
Hoshit ik ben je verjaardag vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg ook een buikjequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand waar ik ooit eens seks mee heb gehad heeft zo;n mooi lichaam. Als je Bart ernaast zet, lijkt Bart echt dik.
Alsof jij dat erg vindtquote:
Nee want dan ben je meerderjarig en dan hoeft het niet meer stiekemquote:
I don't wanna knowquote:
Ew.quote:
ik moet je bekken voelenquote:
Raph heeft het minste vet van al mn exenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand waar ik ooit eens seks mee heb gehad heeft zo;n mooi lichaam. Als je Bart ernaast zet, lijkt Bart echt dik.
Thnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoshit ik ben je verjaardag vergetenNog gefeliciteerd wijffie
En je hebt laatst nog condooms gehaald.
quote:
Nope, wist je toch al? Ik ga niet 3 uur heen en 3 uur terug treinen, als ik om half 8 in Leeuwarden moet zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
DW kom jij/jullie de 29ste hierheen? weet je dat al?
Ik vind het eng als er mensen aan me zittenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, wist je toch al? Ik ga niet 3 uur heen en 3 uur terug treinen, als ik om half 8 in Leeuwarden moet zijn
En ik ga het klooster inquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het eng als er mensen aan me zitten
NEE HAAL T WEG! WEES EEN MAGER SCHARMINKEL!quote:
Raph is ook geen ex.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft het minste vet van al mn exen
Ik ben het maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het eng als er mensen aan me zitten
Ik ook niet, al zal mn werk nu wel heel anders wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
baah daar wil ik niet over nadenken
Dat is misschien ook wel een goed idee. Hoewel, die priesters vertrouw ik ook voor geen meterquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
En ik ga het klooster in
Truequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NEE HAAL T WEG! WEES EEN MAGER SCHARMINKEL!
[..]
Raph is ook geen ex.
Dan zijn zhe boobz voor altijd verborgen hequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee. Hoewel, die priesters vertrouw ik ook voor geen meter
Je bent niet minderjarig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee. Hoewel, die priesters vertrouw ik ook voor geen meter
* Nummer van een plastisch chirurg zoeken gaatquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NEE HAAL T WEG! WEES EEN MAGER SCHARMINKEL!
Intimiderend enzoquote:
Kan de hele dag door gestort wordenquote:
Nee, wel rollebollen. Wij. samen.quote:
ik denk ook in plaatjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet, al zal mn werk nu wel heel anders worden
visuals enz
Tot het licht uit gaan, en we slapen moeten. 'Slapen'. Damn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn zhe boobz voor altijd verborgen he
Maar wel woest aantrekkelijk.quote:
Ja, KPN naar de vernieling helpenquote:
http://treesflowersbirds.(...)9/12/muffin-top1.jpgquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een muffin
ik moet opeens aan american pie denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |