quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was je toen ook bang dat als je te hard doorstootte je haar ribben zou breken?
Nee niet over.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik ik tegen een stootje kan![]()
Andersom is ook drama, was bang dat ik em zou vermoorden
Wij hebben stootkussentjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik ik tegen een stootje kan![]()
Andersom is ook drama, was bang dat ik em zou vermoorden
Ik ga even voelen. Wacht even.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee niet over.
Het was net op de huid naast de punten van de botten, aan de binnenzijde.
wiens botten heb jij gebroken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee niet over.
Het was net op de huid naast de punten van de botten, aan de binnenzijde.
quote:
Jij hebt toch heul andere heupen als een manquote:
echt waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hebben stootkussentjes
Ik niet, ik vind ;t zo sexy, van die uitstekende botten.
voller, mooier, geilerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt toch heul andere heupen als een man
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij hebben stootkussentjes
Ik niet, ik vind ;t zo sexy, van die uitstekende botten.
aah okeequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mocht mn salaris weer moeilijk doen
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
echt waar?
Ik totaal niet
Raph had 2 jaar terug een kaakontsteking, kon 3 weken niet eten. Was hij zo veel afgevallen, hij leek wel een skeletje.
op je 18de geen seks meer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb geen sex meer ik ben bejaard nu
DAN GA IK WEL BIJ BART VOELEN VANAVOND!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt toch heul andere heupen als een man
Ook bejaarden hebben sexquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
een muffinquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Doe mij maar een muffin of lovehandle en geen botten.(voor vrouwen
)
Iemand waar ik ooit eens seks mee heb gehad heeft zo;n mooi lichaam. Als je Bart ernaast zet, lijkt Bart echt dik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
echt waar?
Ik totaal niet
Raph had 2 jaar terug een kaakontsteking, kon 3 weken niet eten. Was hij zo veel afgevallen, hij leek wel een skeletje.
Help?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DAN GA IK WEL BIJ BART VOELEN VANAVOND!
Hoshit ik ben je verjaardag vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg ook een buikjequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand waar ik ooit eens seks mee heb gehad heeft zo;n mooi lichaam. Als je Bart ernaast zet, lijkt Bart echt dik.
Alsof jij dat erg vindtquote:
Nee want dan ben je meerderjarig en dan hoeft het niet meer stiekemquote:
I don't wanna knowquote:
Ew.quote:
ik moet je bekken voelenquote:
Raph heeft het minste vet van al mn exenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand waar ik ooit eens seks mee heb gehad heeft zo;n mooi lichaam. Als je Bart ernaast zet, lijkt Bart echt dik.
Thnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoshit ik ben je verjaardag vergetenNog gefeliciteerd wijffie
En je hebt laatst nog condooms gehaald.
quote:
Nope, wist je toch al? Ik ga niet 3 uur heen en 3 uur terug treinen, als ik om half 8 in Leeuwarden moet zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
DW kom jij/jullie de 29ste hierheen? weet je dat al?
Ik vind het eng als er mensen aan me zittenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, wist je toch al? Ik ga niet 3 uur heen en 3 uur terug treinen, als ik om half 8 in Leeuwarden moet zijn
En ik ga het klooster inquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het eng als er mensen aan me zitten
NEE HAAL T WEG! WEES EEN MAGER SCHARMINKEL!quote:
Raph is ook geen ex.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft het minste vet van al mn exen
Ik ben het maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het eng als er mensen aan me zitten
Ik ook niet, al zal mn werk nu wel heel anders wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
baah daar wil ik niet over nadenken
Dat is misschien ook wel een goed idee. Hoewel, die priesters vertrouw ik ook voor geen meterquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
En ik ga het klooster in
Truequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NEE HAAL T WEG! WEES EEN MAGER SCHARMINKEL!
[..]
Raph is ook geen ex.
Dan zijn zhe boobz voor altijd verborgen hequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee. Hoewel, die priesters vertrouw ik ook voor geen meter
Je bent niet minderjarig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel een goed idee. Hoewel, die priesters vertrouw ik ook voor geen meter
* Nummer van een plastisch chirurg zoeken gaatquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NEE HAAL T WEG! WEES EEN MAGER SCHARMINKEL!
Intimiderend enzoquote:
Kan de hele dag door gestort wordenquote:
Nee, wel rollebollen. Wij. samen.quote:
ik denk ook in plaatjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet, al zal mn werk nu wel heel anders worden
visuals enz
Tot het licht uit gaan, en we slapen moeten. 'Slapen'. Damn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn zhe boobz voor altijd verborgen he
Maar wel woest aantrekkelijk.quote:
Ja, KPN naar de vernieling helpenquote:
http://treesflowersbirds.(...)9/12/muffin-top1.jpgquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een muffin
ik moet opeens aan american pie denken
Liposuctiedate?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Nummer van een plastisch chirurg zoeken gaat
[..]
Intimiderend enzo
die moet je gewoon kijken met een zooi vrienden en dan dronkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
http://treesflowersbirds.(...)9/12/muffin-top1.jpg
Ik heb American Pie nog nooit gezien en dat ga ik ook zo houden.
Als ik zeg Ziggo FTW maak ik me zeker ook niet populair?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, KPN naar de vernieling helpen
Wel internet, maar geen telefoon hierLang leven VOIP
Jij wil mijn vetjes?quote:
Jep, Huppels werkgever slopen als ze vandaag niet (genoeg) storten.quote:
"we" ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot het licht uit gaan, en we slapen moeten. 'Slapen'. Damn.
[..]
Maar wel woest aantrekkelijk.
[..]
Is het zoveel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan de hele dag door gestort worden
bij mij wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik zeg Ziggo FTW maak ik me zeker ook niet populair?
Niet voor priesters. Je bent te oud.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot het licht uit gaan, en we slapen moeten. 'Slapen'. Damn.
[..]
Maar wel woest aantrekkelijk.
[..]
Heeft Ziggo ook glasvezel voor zakelijke klanten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Brrr dat probeer ik altijd te voorkomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Vast nietquote:
Nope.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, samen vetjes weg laten zuigen. Alleen bij mij zijn het geen vetjes meer, maar is het gewoon vet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij wil mijn vetjes?
[..]
Jep, Huppels werkgever slopen als ze vandaag niet (genoeg) storten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
http://www.ziggozakelijk.nl/service/meest_gestelde_vragen/faq/6quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heeft Ziggo ook glasvezel voor zakelijke klanten?
Jup, en jij minderjarig, zo had ik vernomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"we" ?
Ohw ja jij was stiekem een katholieke priester he
Gelukkig. Dan ga ik er zelf maar een worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet voor priesters. Je bent te oud.
Ik heb er thuis nog nooit problemen mee gehad ideaalquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope.
Hoewel het hier wel meevalt
Ik vind dat neit sexy.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope.
Hoewel het hier wel meevalt
[..]
Nee, samen vetjes weg laten zuigen. Alleen bij mij zijn het geen vetjes meer, maar is het gewoon vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trots op je wijffie
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, wordt Paus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup, en jij minderjarig, zo had ik vernomen
[..]
Gelukkig. Dan ga ik er zelf maar een worden.
veel plezierquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij wil mijn vetjes?
[..]
Jep, Huppels werkgever slopen als ze vandaag niet (genoeg) storten.
Ik ook niet echt, met @home hadden we meer problemen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb er thuis nog nooit problemen mee gehad ideaal
11quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup, en jij minderjarig, zo had ik vernomen
[..]
Gelukkig. Dan ga ik er zelf maar een worden.
YORDI? WAT DOE JIJ MET JE MOEDERS LAPTOP?quote:
Ik vind dat bij sommige vrouwen wel sexyquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Brrr dat probeer ik altijd te voorkomen
Yordi zit heel braaf op school hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
YORDI? WAT DOE JIJ MET JE MOEDERS LAPTOP?
Oke dan is ;t goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi zit heel braaf op school hoor
nee ik heb gezegd dat ik die film nooit ga kijken en dus doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
die moet je gewoon kijken met een zooi vrienden en dan dronken
Hij heeft gisteren al een paar kadootjes gehadquote:
Ook niet samen met mij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef laforest het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd dat ik die film nooit ga kijken en dus doe ik het ook niet.
Waarom?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren al een paar kadootjes gehad
is het ook welquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind dat bij sommige vrouwen wel sexy
Neequote:
Omdat het konquote:
mooi ik vond het een baggerfilm, heb het 20 minuten volgehoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee
Hoe graag ik ook een film met je zou willen kijken, geen American Pie voor mij.
Ik ga ;m zondag bellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kon![]()
Uitzet![]()
Ik moet hem zaterdagnacht wakker maken en dan confetti door zn kamer strooien
Ik denk dat mijn ogen heul ergens anders naar zouden kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mooi ik vond het een baggerfilm, heb het 20 minuten volgehouden
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, samen vetjes weg laten zuigen. Alleen bij mij zijn het geen vetjes meer, maar is het gewoon vet.Dat valt toch ook wel weer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had dan gelijk http://www.ziggozakelijk.nl/internet/internet_pro/meer_info gezegd, dan zag ik in een oogopslag dan onze snelheid er niet bijstaatquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.ziggozakelijk.nl/service/meest_gestelde_vragen/faq/6
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Is goed, niet voor 12 uur he, kind slaapt altijd uitquote:
Mwa mooi vind ik het niet. Eerder ordinair maar dat kan ook opwindend zijn.quote:
Naar mn paarse gips?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ogen heul ergens anders naar zouden kijken.
Wou je zeggen dat ik geen vet heb? Het zijn namelijk geen spierenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee
[..]
Had dan gelijk http://www.ziggozakelijk.nl/internet/internet_pro/meer_info gezegd, dan zag ik in een oogopslag dan onze snelheid er niet bijstaat
Done.quote:
Ik slaap ook uit. Zondag al helemaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed, niet voor 12 uur he, kind slaapt altijd uit
Raph heeft er gisteren "PLAYMOBIL ©" op geschrevenquote:
Mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik slaap ook uit. Zondag al helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |