Heyquote:
Die eeste goal vond ik ook echt wel strak hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:41 schreef eNGine10 het volgende:
Morgen C_a![]()
Wat een held heDie 2de goal schiet ie wel lekker binnen. Je ziet gewoon aan hem dat hij zo graag wil presteren.
Ik ben tegen Huntelaar....quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
Maar als Huntelaar in vorm is dan heb je daar echt wel een goede 2de spits aan. Hij kan heus wel scoren.
Ik hoop dat hij voor Schaars en Braafheid kiest in ieder geval
En dan Kuyt in de spits?quote:
Dat mag. Maar zelfs Affelay speelde gister beterquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat dacht ik al, want ik ben pro Kuyt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de leeuw niet in z'n heeeeempie staanquote:
Ja Affelay was zeker goed gister!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag. Maar zelfs Affelay speelde gister beter![]()
Kameroen trouwens 0-0 tegen Georgie, ook niet echt een lekker begin.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
class="spoiler">Gruntelaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij gedaan zeker?quote:
Wie is hier verantwoordelijk voor? Nu gaan er koppen rollenquote:
Het is een complot! Het complot dat iBenny heet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wie is hier verantwoordelijk voor? Nu gaan er koppen rollen
Ik ben geen complotquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een complot! Het complot dat iBenny heet!
Aha, iBenny dus. Wie het laatst lacht, lacht het best iBenny. Je bent gewaarschuwdquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een complot! Het complot dat iBenny heet!
Is dat een bedreiging jegens de user iBenny?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aha, iBenny dus. Wie het laatst lacht, lacht het best iBenny. Je bent gewaarschuwd
Ja in XFAquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben geen complotJij was het complot!
Correct. Kom dan jonguh!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat een bedreiging jegens de user iBenny?
oeh die komt hard aanquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oeh die komt hard aan![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik niet van terug. Jij wint..quote:
Dat ging makkelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet van terug. Jij wint..
Ik hou helemaal niet van ruzie maken. Behalve als je met mijn spoilers zit te fucken danquote:
Jeej! Heb je die van Nederland al? Die is het belangrijkst natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yeah!!!!! IK ga zo boodschapjes halen en ik heb uitgerekend hoeveel juichbandjes ik krijg!
7 MENSEN!! 7 juichbandjes
* charmed_angel voelt zich weer kind
Ja Nederland en Engeland heb ik alquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jeej! Heb je die van Nederland al? Die is het belangrijkst natuurlijk
Die van Spanje vind ik wel mooi maar NL en Engelandquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Nederland en Engeland heb ik alNu Spanje nog, en dan heb ik mijn favorieten
hoe kom jij aan een foto van Marianne Thieme?quote:
jij bent niet voor NLquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die van Spanje vind ik wel mooi maar NL en Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |