Het is een complot! Het complot dat iBenny heet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wie is hier verantwoordelijk voor? Nu gaan er koppen rollen
Ik ben geen complotquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een complot! Het complot dat iBenny heet!
Aha, iBenny dus. Wie het laatst lacht, lacht het best iBenny. Je bent gewaarschuwdquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een complot! Het complot dat iBenny heet!
Is dat een bedreiging jegens de user iBenny?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aha, iBenny dus. Wie het laatst lacht, lacht het best iBenny. Je bent gewaarschuwd
Ja in XFAquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben geen complotJij was het complot!
Correct. Kom dan jonguh!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat een bedreiging jegens de user iBenny?
oeh die komt hard aanquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oeh die komt hard aan![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik niet van terug. Jij wint..quote:
Dat ging makkelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet van terug. Jij wint..
Ik hou helemaal niet van ruzie maken. Behalve als je met mijn spoilers zit te fucken danquote:
Jeej! Heb je die van Nederland al? Die is het belangrijkst natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yeah!!!!! IK ga zo boodschapjes halen en ik heb uitgerekend hoeveel juichbandjes ik krijg!
7 MENSEN!! 7 juichbandjes
* charmed_angel voelt zich weer kind
Ja Nederland en Engeland heb ik alquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jeej! Heb je die van Nederland al? Die is het belangrijkst natuurlijk
Die van Spanje vind ik wel mooi maar NL en Engelandquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Nederland en Engeland heb ik alNu Spanje nog, en dan heb ik mijn favorieten
jij bent niet voor NLquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die van Spanje vind ik wel mooi maar NL en Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |