Heel Nederland hoopt met je meequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
De finale is op mijn verjaardag, dus hopen op een mooi cadeau
Had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel Nederland hoopt met je mee
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
Boh, bij de supermarkt waar ik werk hebben we nu van die wk-armbandjes![]()
Heb d'r al 6 en die van Ivoorkust hangt nu om mijn sexy pols
http://www.plus.nl/juichbandjes/quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe zien die eruit?Zijn dat een soort van Armstrong-bandjes en dan in het oranje? Of ander materiaal?
De prestatie teltquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Best wel een lelijk ding eigenlijk die beker.
We moeten het gastland toch ook wel een beetje aanmoedigen?quote:
Ik denk dat de maatregelen juist wel zullen meevallen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:34 schreef Carmw het volgende:
Dat wordt echt rampzalig volgens mijmet al die maatregelen.
Maar vooruit,
Zuid-Afrika!!!
Straks kunnen ze niet eens spelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:39 schreef Carmw het volgende:
Wordt nog wat dan, straks kunnen ze het niet eens uitzenden, dat zou en ramp zijn
Die faalkrant weer. Een terrorist heeft erover nagedacht....quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Terrorist wilde aanslag plegen op Nederlands elftal
Het was niet alleen de Telegvaagquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die faalkrant weer. Een terrorist heeft erover nagedacht....
Echt serieus klinkt het artikel niet vind ik. Als er echt een aanslag zou komen dan moet dat een hele tijd van te voren gepland worden en had je tegen deze tijd ook wel wat serieuzer bewijsmateriaal kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was niet alleen de Telegvaag.. stond overal eigenlijk wel
DIe beker is prachtig man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Best wel een lelijk ding eigenlijk die beker.
Ik weet niet..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Echt serieus klinkt het artikel niet vind ik. Als er echt een aanslag zou komen dan moet dat een hele tijd van te voren gepland worden en had je tegen deze tijd ook wel wat serieuzer bewijsmateriaal kunnen vinden.
Duidelijke taalquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Flikker toch op met dat gezeik over die trieste terroristen. Laat ze de tering krijgen met hun grote bangmakende praatjes.
Hij had wat groter gemogen. Zo'n ding wat je maar net met z'n 2e op kunt tillen.quote:
Dan zou ik maar snel gaan kijken of hij niet alweer slap isquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Carmw het volgende:
Ik heb zojuist zelf mijn band geplakt!Voor het eerst!
Haha het gaat de goede kant op dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:45 schreef Carmw het volgende:
Hij houdt het al 20 minuten volEn ik ga hem zo weer naar beneden rijden en even een rondje fietsen
Goed bezigquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef Carmw het volgende:
Yup, vorige keer ging die namelijk halverwege lek, maar er bleek dus nog een gaatje in de band te zitten, maar nu heb ik extra goed gecheckt!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Carmw het volgende:
Ik heb zojuist zelf mijn band geplakt!Voor het eerst!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
De eerste en de laatste keer dat ik het deed kon mijn fiets meteen door naar de fietsenmaker. Ik had de hele achterkant losgemaakt
Je moet ook zoeken op www.vi.nl. Die is veel overzichtelijkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 03:00 schreef remlof het volgende:
Tegen wie oefent Oranje nou zaterdag?
Op knvb.nl kan ik het echt niet vinden
Haha prachtigquote:
26 mei 2010 woensdag 20:00, Freiburg Nederland Mexicoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 03:00 schreef remlof het volgende:
Tegen wie oefent Oranje nou zaterdag?
Op knvb.nl kan ik het echt niet vinden
Ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
iedereen al druk bezig met WK-pools invullen? Ik moet ze allemaal nog doen.
Allemaal verschillend al zal er natuurlijk wel een bepaald patroon inzitten. Maar het is niet zo dat ik overal dezelfde kampioen pak. Vul er een stuk of 3 in denk ik. 1 bij de voetbalclub, 1 in de kroeg en hier op Fok!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Doe jij overal hetzelfde of allemaal verschillend?
Ik vul overal hetzelfde inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Allemaal verschillend al zal er natuurlijk wel een bepaald patroon inzitten. Maar het is niet zo dat ik overal dezelfde kampioen pak. Vul er een stuk of 3 in denk ik. 1 bij de voetbalclub, 1 in de kroeg en hier op Fok!
Jij dan?
Ook hier op Fok! En weet jij of je ook subleagues aan kunt maken? Anders is het wel leuk om dat voor deze SC te doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vul overal hetzelfde in
Dan weet ik tenminste precies wat ik heb ingevuld.. Ik ga trouwens aan 4 verschillende meedoen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook hier op Fok! En weet jij of je ook subleagues aan kunt maken? Anders is het wel leuk om dat voor deze SC te doen.
Of je de wk pool hier op Fok! ook invult?quote:
Oh ja.. die op Fok vul ik inderdaad binnenkort ook ff inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of je de wk pool hier op Fok! ook invult?![]()
En dan zouden we een subleague voor deze SC kunnen maken. Kun je vergelijken wie het beste scoort.
Ah thanks, dacht dat er morgenavond ook een wedstrijd op het programma stond.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
26 mei 2010 woensdag 20:00, Freiburg Nederland Mexico
1 juni 2010 dinsdag 20:45, Rotterdam Nederland Ghana
5 juni 2010 zaterdag 14:00, Amsterdam Nederland Hongarije
ehm.. volgens mij klopt dat ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah thanks, dacht dat er morgenavond ook een wedstrijd op het programma stond.
Maar dan zullen ze wel spelen tegen FC Apfelstrüdel ofzo
Eigenlijk hoort dit topic stikkie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:02 schreef iBenny het volgende:
Goeiemorgen Tong,
Ik in eerste instantie ookff een klein kick gegeven
Thuis in mijn eentje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe ga jij het voetbal eigenlijk kijken, Tong?
ik heb al 1 straat gezien helemaal oranje!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:14 schreef iBenny het volgende:
Ook hier al zo'n stilte!
Hierachter zijn de buren al aan het versieren voor het WK
WK bandjes?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al 1 straat gezien helemaal oranje!
Ik spaar de plus WK bandjes
juichbandjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
WK bandjes?
Wij hebben nu al de helft van alle WK handjes (van de Dirk... en we doen niet eens boodschappen daar)
Die zijn eigenlijk best leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
juichbandjes
http://www.plussupermarkt.nl/juichbandjes/
nopequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
Alleen van de Albert Heijn is het nog niet precies bekend toch?
Kloptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nopeMaar de geruchten zijn er... beesies toch?
ik sla dit jaar maar over met die versieringen, geloof niet dat mijn lief dat erg zal waarderenquote:
Ja, ik had het gezien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Die prijzen die je ervoor moet betalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb in de tijd van de poule-wedstrijden examenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Alleen jammer dat er ook wedstrijden in de middag zijn dit keer....
Kan dus helaas niet alles kijken
Hier bestaan geen excuses voor.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:30 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Wat een stilte hierzo weer... en als excuus zeker gebruiken dat het lekker weer is
Alohaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |