Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
klote mongolen akfjsdfkasdkfj school
nooit meer shcool.![]()
![]()
Watermanquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef Julis het volgende:
Onderstaand verslag graag met een knipoog lezen!
Slechte eigenschappen
Whehe, bij mij klopt dit wel een beetje:
Aartslui en vadsig
Zit geen beweging in
Vertelt een ander niets
Heeft helemaal niks te zeggen
Klopt het bij jou? Bij mij wel eigenlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Ik heb hetzelfde sterrenbeeld als Bortecinem.
Nee. Helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waterman
■Onverschillig naar anderen toe
Meestal wel.quote:■Luistert nooit
Nah.quote:■Onbenaderbaar en afstandelijk
Ook niet.quote:■Nors om onbekende reden
Deze wel.quote:■Weigert om zaken te bespreken
Ook niet.quote:■Geeft nooit en te nimmer toe
Wie niet.quote:■Wil op zijn wenken worden bediend
Naa.quote:■Onpeilbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opscheppen.. nehquote:Schept op en vertoont bazig gedrag
Neh niet echtquote:Verkwistend en houdt alleen van het allerduurste
Totaal nietquote:Wil constant in middelpunt van belangstelling staan
Kan maar dat zal niet snel gebeurenquote:Kan door het lint gaan
Hmm neequote:Blijft enkel trouw als het hem uitkomt
Nee dat hoeft echt nietquote:Wil voortdurende bewondering en adoratie van anderen
Nog eens neequote:Brutaal en luidruchtig
Neinquote:Walgelijk ijdel
Klein beetje misschienquote:Veel te trots
Ja alle vakken gaan goed behalve CKV. Echt heel lang hebben we geen CKV gehad en we moesten wat filmen, m'n groepje zei dat ik niet meehoefde (laat en hard regen en bla, ver van m'n huis), ik zei oke en dat ik ze wel zou helpen met het bewerken, zaten filmi yapacaklari 2 dakika ofzo. Komt m'n docente vandaag ineens dat ik helemaal niets doe en dat ik uit het groepje moet + vervangende opdracht.quote:
Jezus, wat zat een debiele lerares. Zij is toch degene die met het idee van een vervangende opdracht op de proppen kwam, laat haar dan iets verzinnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja alle vakken gaan goed behalve CKV. Echt heel lang hebben we geen CKV gehad en we moesten wat filmen, m'n groepje zei dat ik niet meehoefde (laat en hard regen en bla, ver van m'n huis), ik zei oke en dat ik ze wel zou helpen met het bewerken, zaten filmi yapacaklari 2 dakika ofzo. Komt m'n docente vandaag ineens dat ik helemaal niets doe en dat ik uit het groepje moet + vervangende opdracht.
Misschien was m'n reactie wat overdreven, maar ik vind dit echt onzin. Ik moet haar nu mailen met een idee voor de vervangende opdracht. Tips?
Klopt alles eigenlijk niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tweelingen
* Kletst je de oren van je hoofd en roddelt non-stop
* Flirt met elke passant
* Verdraait de waarheid en liegt waar je bij staat
* Speelt vals
* Bemoeit zich overal mee
* Op en top onbetrouwbaar
* Bijt nagels en rookt als een schoorsteen
* Betaalt de rekeningen veel te laat of niet
* Wil de hele tijd mensen om zich heen
* Neemt verschillende identiteiten aan
Klopt deels.
Ja, ik heb echt geen idee wat ik moet mailen, moet voor het weekend gebeuren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezus, wat zat een debiele lerares. Zij is toch degene die met het idee van een vervangende opdracht op de proppen kwam, laat haar dan iets verzinnen.
Schrijf een opstel over waarom je lerares lui is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee wat ik moet mailen, moet voor het weekend gebeuren.
Als ik dat mail dan zijn al m'n kansen om over te gaan weg denk ik. Ze kan heel lief zijn, maar als ze eenmaal boos is.. Ze zei laatst tegen een jongen uit m'n klas: Emel is eigenlijk best aardig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schrijf een opstel over waarom je lerares lui is.
De volgende keer gewoon beter je best doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef Rookert het volgende:
Tentamen op 1 fout na niet gehaaldGeef me dan 5 fouten teveel ofzo, maar naai me niet op de finishlijn
Ja, tijdens Nederland - Denemmarkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon beter je best doen.
ik gok xs4allquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
![]()
Mogen jullie raden in welke reclame dit stuk wordt gebruikt.
00-00-0000quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik haat herkansingen op mijn verjaardag.
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dus? Lijkt dat jou wel fijn dan, om dan een herkansing te hebben?
quote:De bioscoopfilm 'Wickie de Viking' is ruim honderdduizend keer bezocht. De film is hiermee goud geworden. 'Wickie de Viking' ging een maand geleden in première en draait nog in 110 bioscoopzalen in Nederland.
In de film wordt het dorp van Wickie overvallen door een bende piraten, onder leiding van Vreselijke Sven. De piraten nemen alle kinderen uit het dorp mee, behalve Wickie. De vader van Wickie hijst meteen de zeilen om de kinderen te redden. Wickie reist stiekem met hem mee.
'Wickie de Viking' is bekend van de tekenfilmserie. In 1974 en 1975 werden 78 afleveringen gemaakt, gebaseerd op het kinderboek 'Vicke Viking' van de Zweedse schrijver Runer Jonsson. De Nederlandse stemmencast bestaat onder anderen uit Ralf Mackenbach, Frans Bauer, Ernst Daniël Smid, Giel Beelen en Kristel Verbeke van K3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 19:39:58 ]
Die stemmen zijn ook altijd hetzelfdequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Ik haat die kinderstemmen van de Turkse dubs.
Het klinkt in elke taal hetzelfdequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Ik haat die kinderstemmen van de Turkse dubs.
Die heb ik gezien in de bios met mn neef en nichtquote:
Vraag dat in het marokkanentopicquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik sprak laatst een mocro en die vertelde dat bruiloften bij hun tot laat in de nacht doorgaan
is dit gebruikelijk bij de meeste marokkanen?
jullie hebben allemaal mocrobloedin je...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vraag dat in het marokkanentopichoe moeten wij dat nou weten
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal mocrobloedin je...
doe niet zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp maar drie van de vijf woorden die je daar neer hebt gezet.
quote:60% scored higher (more nerdy),
1% scored the same, and
39% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
Not nerdy, but definitely not hip.
kan ik nu toch niet meten ? of welquote:
Haha weet nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan ik nu toch niet meten ? of wel
laatste keer was het volgens de meter hoog, geen verstand van.
En wat komt er bij jou uit?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
Deze is goed.
hmm okequote:
Blijf je nou steeds vlak voordat ik iets wil posten precies hetzelfde posten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Plaatsvervangende schaamte.
Wat een faal!![]()
Je bent gewoon een trage kloon van mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijf je nou steeds vlak voordat ik iets wil posten precies hetzelfde posten?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
hmm oke
Je moet op die beschrijvingen klikken of googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogal he, ik kon het ook amper kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Plaatsvervangende schaamte.
Wat een faal!![]()
Wat had je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
die test klopt wel.. maar was een beetje zonde van m'n tijd, zelfkennis, duidelijke vragen, dus geen uitslag die me kon verbazen
infpquote:
hmm klopt wel aardigquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet op die beschrijvingen klikken of googelen.
Oke interessantquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
infp
met beschrijving:
INFP
Toewijding en het zich bezighouden met universeel relevante thema’s. Geen wonder dat de rol van vredesstichter of hulpverlener in de meest brede zin van het woord het type INFP het beste \"pakt\". Kenmerkend voor een INFP is het verlangen naar vrede, welzijn en harmonie voor iedereen. De aangeboren liefde voor alles wat leeft is typerend voor de INFP. Dankzij deze gave hebben zij een sterk ontwikkeld gevoel voor goed en kwaad, GOOD and EVIL. INFP’s zullen het uiterste van zichzelf geven om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen in hun basisbehoeften worden voorzien. Het zijn juist de INFP’s die met hun superieure voelsprieten merken wat anderen nodig hebben.
INFP's komen voor de buitenwereld over als kalm en gelijkmoedig. Van binnen beschikken zij daarentegen over een rijke fantasie en een diepe gevoelswereld waarin van zelfs het onmogelijke mogelijk is. Bovendien zijn zij in staat meer liefde te geven dan welke andere typering dan ook. In de praktijk komen veel INFP's over als mensen die midden in het normale leven staan: veel INFP's verbergen zich onder een façade van een geharde persoonlijkheid. Dit doen zij onbewust om zich minder kwetsbaar op te stellen.
quote:As an ENTJ, your primary mode of living is focused externally, where you deal with things rationally and logically. Your secondary mode is internal, where you take things in primarily via your intuition.
ENTJs are natural born leaders. They live in a world of possibilities where they see all sorts challenges to be surmounted, and they want to be the ones responsible for surmounting them. They have a drive for leadership, which is well-served by their quickness to grasp complexities, their ability to absorb a large amount of impersonal information, and their quick and decisive judgments. They are "take charge" people.
ENTJs are very career-focused, and fit into the corporate world quite naturally. They are constantly scanning their environment for potential problems which they can turn into solutions. They generally see things from a long-range perspective, and are usually successful at identifying plans to turn problems around - especially problems of a corporate nature. ENTJs are usually successful in the business world, because they are so driven to leadership. They're tireless in their efforts on the job, and driven to visualize where an organization is headed. For these reasons, they are natural corporate leaders.
Zelfde als Wikquote:As an ENTJ, your primary mode of living is focused externally, where you deal with things rationally and logically. Your secondary mode is internal, where you take things in primarily via your intuition.
ENTJs are natural born leaders. They live in a world of possibilities where they see all sorts challenges to be surmounted, and they want to be the ones responsible for surmounting them. They have a drive for leadership, which is well-served by their quickness to grasp complexities, their ability to absorb a large amount of impersonal information, and their quick and decisive judgments. They are "take charge" people.
ENTJs are very career-focused, and fit into the corporate world quite naturally. They are constantly scanning their environment for potential problems which they can turn into solutions. They generally see things from a long-range perspective, and are usually successful at identifying plans to turn problems around - especially problems of a corporate nature. ENTJs are usually successful in the business world, because they are so driven to leadership. They're tireless in their efforts on the job, and driven to visualize where an organization is headed. For these reasons, they are natural corporate leaders.
Wij zijn niet voor niets ooit een hypermacht geweest, i.t.t. tot 99% van de wereld.quote:
Vredelievend en het turkentopic in één zinquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef Ayca het volgende:
Wij zijn gewoon heel vredelievendNouja Sinan en Emel, ik niet
Nou ja de vrede is bereikt, ook al heeft het wat moeite gekost en wat 'slactoffers' geëist.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vredelievend en het turkentopic in één zin.
En dat is normaal voor een reeks.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Ayca het volgende:
Ja het gaat toch best goedaf en toe een klein relletje maar die zijn zo weer over
Lok je nu een opmerking uit waarop jij kan reageren dat Nederlanders net zo snel geïrriteerd zijn als zij andere mensen afschilderen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef IHVK het volgende:
Hoe groot is jullie incasseringsvermogen eigenlijk Wik en Rookert? Gaat er niet stiekem een licht irritatiegevoel door jullie als mensen afkomstig uit arme hooggebergtes negatieve opmerkingen maken over het welvarende Nederland waarin ze leven?
Nee ik vraag me af of het zo is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lok je nu een opmerking uit waarop jij kan reageren dat Nederlanders net zo snel geïrriteerd zijn als zij andere mensen afschilderen?
Ligt er aan of het terecht is of niet. Als het gewoon gezeik is denk ik niet verder dan "quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef IHVK het volgende:
Hoe groot is jullie incasseringsvermogen eigenlijk Wik en Rookert? Gaat er niet stiekem een licht irritatiegevoel door jullie als mensen afkomstig uit arme hooggebergtes negatieve opmerkingen maken over het welvarende Nederland waarin ze leven?
Als het grappen zijn kan ik er altijd goed tegen, maar anders ben ik wel licht geïrriteerd. Ik denk dat iedereen dat wel heeft, het is en blijft toch een beetje 'jouw land'; en dat terwijl ik niet eens op en top Nederlander ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik vraag me af of het zo is.
Dit is geen uitlokken.
dan heb je wel een spang uitzicht.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jahad het niet verwacht eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja de vrede is bereikt, ook al heeft het wat moeite gekost en wat 'slactoffers' geëist.
Sinds wanneer rijdt de metro bovengronds langs de bijenkorf?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
Grappige is. Ik probeerde vanuit de metro de zon te fotograferen. Dat lukte niet echt maar wel een mooie foto geworden.
En oja iedereen is te laat!
Mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks vergeleken met mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn twee foto's hè Wik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijdt de metro bovengronds langs de bijenkorf?
Dat is ook mooi, jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks vergeleken met mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan heb je wel een spang uitzicht.
Ik heb als prachtig uitzicht de woonkamers van de flat tegenover mij.
Hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, met mijn telescoop en verrekijker kan ik dat.
Hier sta ik met mijn telescoop:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha.
Wat voor een telescoop en verrekijker heb jij?
Dat blauwe shirt past bij je blauwe ogenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier sta ik met mijn telescoop:
[ afbeelding ]
Stijlvol.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, en ik dacht: blauw kleed ook zo mooi af.
Je kunt het kopen voor 20 euro dacht ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
Overigens is er iemand die weet hoe ik nederlandse spellingscontrole op word krijg?
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=7961E095-77F0-4847-BDB3-DE483F9398C5&displaylang=nlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
Overigens is er iemand die weet hoe ik nederlandse spellingscontrole op word krijg?
2007quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=7961E095-77F0-4847-BDB3-DE483F9398C5&displaylang=nl
Update voor de Nederlandse spellingcontrole in Office 2003quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=7961E095-77F0-4847-BDB3-DE483F9398C5&displaylang=nl
boeiend. cracken die shit!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Update voor de Nederlandse spellingcontrole in Office 2003
Dat is als je het al hebt. Kost gewoon geld hoor.
tssk Racissstt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:42 schreef MrChill007 het volgende:
mag niet, sorry
Hmm weet het niet zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb telkens het gevoel dat hij jou kent. Maar ja, dat klopt dus niet
.
quote:Beste Ayca,
Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie van Vulploegmedewerker nodigen wij je graag uit voor een persoonlijk gesprek met .
Het gesprek zal plaatsvinden op 25 mei 2010 om 19:00 uur op ons kantoor te Dekamarkt de mare.
Mocht dit tijdstip niet schikken, dan vernemen wij dit graag zo spoedig mogelijk van je, zodat wij een nieuwe afspraak kunnen maken. Ook als je niet langer interesse hebt in bovengenoemde functie, vernemen wij dit graag van je. Het natrekken van referenties bij de laatste of voorlaatste werkgever is een standaard onderdeel van onze sollicitatieprocedure.
Hierover ontvang je van ons een aparte e-mail. In deze e-mail kun je via een link naar het referentieformulier. Wij verzoeken je vriendelijk dit formulier in te vullen. (NB. indien je geen referentie kan geven, beantwoord de vraag `Mogen wij je referenties navragen?` dan toch met ja)
Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
x
Daar stond een naamquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind die 'x' wel erg intiem bij een eerste brief
quote:
quote:Geachte mevrouw [x], beste Jülide,
Je hebt gesolliciteerd naar de functie van Vulploegmedewerker, [x].
Helaas moeten we je meedelen dat we jouw sollicitatie,na de eerste selectie niet verder in behandeling gaan nemen.
We hebben gekozen voor kandidaten die naar onze mening beter aansluiten op het door ons vastgestelde functieprofiel.
Wij danken je hartelijk voor de getoonde belangstelling en wensen je veel succes toe bij eventuele verdere sollicitatie.
Met vriendelijke groet,
[x]
bedrijfsleider
We hebben hier geen callcenterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je niet bij een callcenter werken?
Ohhquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
We hebben hier geen callcenter.
Mja, weet jij al wie ron is?
Als je bij een callcenter gaat werken verlies je alle respect van je medemens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Ayca het volgende:
We hebben hier wel een callcenter alleen dat is 20 min. fietsen en de dekamarkt maar 5
Maar je krijgt wel meer geldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je bij een callcenter gaat werken verlies je alle respect van je medemens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2010 18:03:04 ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
Oh en vandaag toen dat verslag moest inleveren:
Docent: Hoelang heb je hieraan gezeten?
Ik: Ehmm 4 uur?
Docent: 10 uur?!!!~~1
Ik: Nee 4 uur10 uur ahaha
Docent: Zoveel tijd heb je natuurlijk niet..
Ik: Ehm jawel maar
Docent: Maar dat heb je er niet voor over?
Ik: Ehm nee niet echt
Docent: Oke dan weet ik genoeg
Ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt tactischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
Oh en vandaag toen dat verslag moest inleveren:
Docent: Hoelang heb je hieraan gezeten?
Ik: Ehmm 4 uur?
Docent: 10 uur?!!!~~1
Ik: Nee 4 uur10 uur ahaha
Docent: Zoveel tijd heb je natuurlijk niet..
Ik: Ehm jawel maar
Docent: Maar dat heb je er niet voor over?
Ik: Ehm nee niet echt
Docent: Oke dan weet ik genoeg
Ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook een cool story vertellen(dit is eergisteren gebeurd).
Ik was dus ongeveer 8 minuten te laat bij natuurkunde. Ik gebaarde buiten het lokaal tegen meneer 'ik ga wel naar boven om een te-laat-briefje op te halen'. Maar hij gebaarde zo van 'kom maar naar binnen'. Ik was opgelucht, want ik wilde natuurlijk niet nablijven.
Ik kom dus het lokaal binnen. Zegt hij: "Ja! En nu ga je dansen!" Ik was verbaasd. En Ik zei:"Oh, dan ga ik wel naar boven." De klas lachte. Ha-ha-ha, hi-hi-hi. We hadden het op dat moment over 'zwaaien en dansen' met natuurkunde. Hij maakt altijd van dat soort grapjes. Mja, ik hoefde geen briefje op te halen
.
Cool story sisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Ik was dus ongeveer 8 minuten te laat bij natuurkunde. Ik gebaarde buiten het lokaal tegen meneer 'ik ga wel naar boven om een te-laat-briefje op te halen'. Maar hij gebaarde zo van 'kom maar naar binnen'. Ik was opgelucht, want ik wilde natuurlijk niet nablijven.
Ik kom dus het lokaal binnen. Zegt hij: "Ja! En nu ga je dansen!" Ik was verbaasd. En Ik zei:"Oh, dan ga ik wel naar boven." De klas lachte. Ha-ha-ha, hi-hi-hi. We hadden het op dat moment over 'zwaaien en dansen' met natuurkunde. Hij maakt altijd van dat soort grapjes. Mja, ik hoefde geen briefje op te halen
.
Slechte werkhoudingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
irl kan ik niet liegenwaarom zou ik er 10 uur aan zitten als ik toch blijf zitten
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
.
Cool hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik eten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Cool hè! Ik voel me echt lijp.
Leip spel je toch als leip? Die leipe mocro flavour?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik eten.
![]()
Bij ons welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Soms wel, ja.
Oh, waar was ik. Ja, ik ga eten.
Zoooo, dat is wel heel erg kaas van je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij ons welik heb alleen geen natuurkunde
Eet smakelijk!ik heb gehaktballetjes met sperziebonen en aardappels gegeten
Best wel he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoooo, dat is wel heel erg kaas van je.
Je denkt dat ze ons schaduwt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
Borte (als je er bent)hoe gaat het eigenlijk met je opleiding?
Zulke reacties halen bij mij het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:28 schreef misteriks het volgende:
[..]
turken kunnen op een heel erg enge manier nationalistisch zijn,
daarmee is hun sterkste eigenschap ook gezegd....
turken en rocken!
Goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
Borte (als je er bent)hoe gaat het eigenlijk met je opleiding?
U riep?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Borte![]()
Misschien werkt het ook als ik IHVK roep?!
IHVK! IHVK!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Helemaal toppie
Gewoon helemaal toppiewoppiejoppiefloppie! Je doet nu wel denigrerend, maar als arme student heb ik niks te makken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Daarom ga je elke maand op vakantie zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal toppiewoppiejoppiefloppie! Je doet nu wel denigrerend, maar als arme student heb ik niks te makken!
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daarom ga je elke maand op vakantie zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Dat is wel klote..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef Ayca het volgende:
Nope![]()
Maar ik kwam er laatst achter dat een nerd uit mn vorige klas ook blijft zitten, toen voelde ik me beter![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Studeren jullie ook aan de...LOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Studeren jullie ook aan de...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kut pride![]()
![]()
Ja volgend jaar ga ik echt echt iets doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is wel klote..
Volgend jaar beter je best doen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
best goed
dinsdag pas volgende examen dus vanavond lekker chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |