Kalm aan he, het gaat hier maar over het songfestivalquote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Merve33 het volgende:
Ik luister alleen maar Turks.
Turkse Rock Klassiek Trance Zigeuner Folk Rap Pop Soefie muziek..POWER!! Veel meer Ziel!!!
Turken moeten integreren in de Hollandse cultuur?? Dikke vinger voor Verdonk en Wilders aanhangers.
Heb je de inzendingen van de laatste paar jaar wel gehoord/gezien? Een paar voorbeelden:quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef UltraR het volgende:
Blijf de uitspraak van de Poolse deelnemer een paar jaar terug helemaal terecht vinden:
"Zelfs al bestaat de Turkse inzending enkel en alleen uit een Turkse vlag die op het podium ligt, dan zouden ze nog 12 punten uit vrijwel alle westerse landen krijgen."
QFT.
Kansloos volkje.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel Turkije standaard een paar plaatsen te hoog uitkomt, vind ik dat er de laatste jaren geen enkel nummer is geweest dat geen goede score zou hebben verdiend.
Dan slaat het nog steeds nergens op.quote:Op maandag 5 april 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
11e vind ik nou niet bepaald hoog, maar goed.
Ja, het klopt dat Turkije, terecht of onterecht, veel punten krijgt uit West-Europa. Maar doe niet alsof Turken de enige zijn die op hun eigen land stemmen. Het is nou eenmaal zo dat Turken verspreid zitten over heel Europa, en daarmee extra punten krijgen. Maar het had ook net zo goed een ander volk kunnen zijn. De Armeniërs bijvoorbeeld, zij zijn daar een goed voorbeeld van, Armenië kreeg namelijk elk jaar 12 punten van Turkije. Denk je nou echt dat het Turken zijn die stemmen op Armenië? Nee. Dat waren Armeniërs in Turkije die stemmen op hun vaderland. Net zoals Turken in West-Europa stemmen op Turkije. Je opmerking ('triest volk') slaat dus nergens op (tenzij je een racist bent natuurlijk).
Het is dan ook goed dat er sinds vorig jaar een jury de helft van de uitslag bepaald.
turken kunnen op een heel erg enge manier nationalistisch zijn,quote:
Wat een debiele reactie zeg. Idioot.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:28 schreef misteriks het volgende:
[..]
turken kunnen op een heel erg enge manier nationalistisch zijn,
daarmee is hun sterkste eigenschap ook gezegd....
turken en rocken!
dat geluid van die clips is ook echt slechtquote:Op maandag 24 mei 2010 01:58 schreef Greys het volgende:
De 2e repetitie van maNga in Oslo:
Ik vind het persoonlijk echt hélemaal niets
Deze bijvoorbeeld .... lekker nummertje + duidelijke Turkse invloedenquote:Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan slaat het nog steeds nergens op.
En ze moeten trouwens Pentagram Mezarkabul derin pleuren. En een keer geen gay-rockbandjes.
Jaaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Theoden het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld .... lekker nummertje + duidelijke Turkse invloeden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |