quote:maNga is a Turkish rap rock band. Their music is mainly a fusion of alternative rock and hip hop music, with a touch of Anatolian melodies; with electronic elements. In 2009 they both won the Best Turkish Act award from MTV Turkey and consequently the Best European Act award from MTV Networks Europe in MTV Europe Music Awards 2009. They will represent Turkey at the Eurovision Song Contest 2010.
Bron: Wikipedia
Dit liedje kon je horen in het spel Fifa 2006quote:
Ik ook niet hoor. Ik vind alleen de drie nummers in de OP nog om aan te horen. De rest ken ik niet/vind ik niks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef Ayca het volgende:
Als ik eerlijk ben heb ik niets met manga maar ik denk dat ze toch wel weer hoog zullen eindigen
Hadise was ziek en nog best goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
Manga.![]()
Nu maar hopen dat ze ook een goed optreden geven en niet zo falen als Hadise.
Dat klopt. Dan maar hopen dat de maNga leden gezond blijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hadise was ziek en nog best goed![]()
Dit moet ik even luisteren, morgen. Ken het niet...
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:58 schreef Eierdop het volgende:
Huh??? Ik wist dat er 5 finalisten waren voor het EurovisieSongfestival maar daar zat Manga niet tussen.
En ik was zo'n voorstander van Sebnem Ferah.... Ik dacht eindelijk kan men eens een echte zuivere stem horen...Helaas zit dat er niet in voor Sebnem maar Manga is ook absoluut een goede keus!
Hoewel Turkije standaard een paar plaatsen te hoog uitkomt, vind ik dat er de laatste jaren geen enkel nummer is geweest dat geen goede score zou hebben verdiend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel Turkije altijd veel voordeel had/heeft van de Diaspora weten zij ook wel telkens hippe eigentijdse acts te selecteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |