quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:58 schreef Madridista het volgende:
Ik ben moslim en vind dit niet kunnen
Wat een gelulquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Wat schiet men hiermee op? Onsmakelijk dit.. Als iemand in mijn bijzijn mijn geloof gaat beledigen ram ik zijn tanden eruit.. volkomen logisch. Wat zou jij doen als een vreemd iemand tegen je vrouw of dochter zegt dat ze een hoer is waar jij bij bent? Zou je het opvatten als vrijheid van meningsuiting?
Jij bent een ware bevestiging van het stereotype moslim. Volkomen logischquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Wat schiet men hiermee op? Onsmakelijk dit.. Als iemand in mijn bijzijn mijn geloof gaat beledigen ram ik zijn tanden eruit.. volkomen logisch. Wat zou jij doen als een vreemd iemand tegen je vrouw of dochter zegt dat ze een hoer is waar jij bij bent? Zou je het opvatten als vrijheid van meningsuiting?
dus als ik jou teken.... ben jij een hoer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Deze vind ik wel bij jou passen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Whehehe goede trollquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Jankbalquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Ik ben geen moslim en ik vind ook dat dit land erg aan het demoniseren is, vergelijkbaar met een bepaald tijdperk uit de vorige eeuw. GODWIN GODWIN.... Is het ook Godwin als het gewoon zo is? Triest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:58 schreef Madridista het volgende:
Ik ben moslim en vind dit niet kunnen
Ja, geweld zal inderdaad "respect" voor de Islam afdwingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:41 schreef Izaag het volgende:
Als de extremisten bomaanslagen hebben gepleegd op westerse doelen, dan komt de Westerling wel tot inkeer, denk ik. Bij het zien van opengereten babies, kinderen en vrouwen, zal hij of zij beseffen dat ze met de verkeerde hebben lopen fucken.
Door dit soort posts zou je bijna gaan hopen op succesvolle aanslagen. Met de poster als eerste slachtoffer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:57 schreef Doler12 het volgende:
OMG Mohammed is terug op Aarde dat dit kan!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:43 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Door dit soort posts zou je bijna gaan hopen op succesvolle aanslagen. Met de poster als eerste slachtoffer.
Dit is olie op het vuur. Je kunt niet ongestraft 1,5 miljard op hun ziel trappen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ja, geweld zal inderdaad "respect" voor de Islam afdwingen.
Sukkel
De rede en beschaving ligt in ieder geval niet bij die "oosterse extremisten" die jij zo aanmoedigt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:46 schreef Izaag het volgende:
[..]
Dit is olie op het vuur. Je kunt niet ongestraft 1,5 miljard op hun ziel trappen.
Door deze domme acties van enkele westerse provocateurs zal het Westerse volk collectief bestraft worden door oosterse extremisten, bijv. op het WK.
Oerdomme en onhandige actie dus.
Waar is de rede en de beschaving?
Of ze zullen nog standvastiger worden in hun stellingname tegen het geloof, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:41 schreef Izaag het volgende:
Als de extremisten bomaanslagen hebben gepleegd op westerse doelen, dan komt de Westerling wel tot inkeer, denk ik. Bij het zien van opengereten babies, kinderen en vrouwen, zal hij of zij beseffen dat ze met de verkeerde hebben lopen fucken.
Op hun ziel trappen?? Weet je dat ik me serieus elke dag op m'n ziel getrapt voel? Als ik elke dag weer geconfronteerd wordt met de domheid van de mens word ik op m'n ziel getrapt. We kunnen als mensen zoveel bereiken met elkaar, maar ik zie helaas veel te veel kortzichtigheid, onbewustheid, enz.quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:46 schreef Izaag het volgende:
[..]
Dit is olie op het vuur. Je kunt niet ongestraft 1,5 miljard op hun ziel trappen.
Het zijn tekeningen van een profeet die een paar duizend jaar geleden geleefd zou hebben. Er worden hier geen kleine kinderen verkrachtquote:Waar is de rede en de beschaving?
Het is maar wat je geniaal noemt. Ik noem het een diep trieste poging om opnieuw moslims in een negatief daglicht te plaatsen. De wereld is tot op het bot verrot... en het zijn niet de moslims die daar voor zorgen. Gelukkig heb jij een post geplaatst die dat overduidelijk maakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:09 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dit is niet mohammed, maar toch een geniale strip
[ afbeelding ]
Vind jij dat spotprents helemaal niet kunnen, los van het onderwerp?quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:15 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Het is maar wat je geniaal noemt. Ik noem het een diep trieste poging om opnieuw moslims in een negatief daglicht te plaatsen. De wereld is tot op het bot verrot... en het zijn niet de moslims die daar voor zorgen. Gelukkig heb jij een post geplaatst die dat overduidelijk maakt.
Jij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Wat schiet men hiermee op? Onsmakelijk dit.. Als iemand in mijn bijzijn mijn geloof gaat beledigen ram ik zijn tanden eruit..
Het leven is een aaneenschakeling van problemen.quote:
Ik zou je uitlachen. Omdat de mening van een willekeurige voorbijganger totaal onbelangrijk is zoals de mening van een ongelovige totaal onbelangrijk zou moeten zijn voor een moslim.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Wat zou jij doen als een vreemd iemand tegen je vrouw of dochter zegt dat ze een hoer is waar jij bij bent?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Als iemand in mijn bijzijn mijn geloof gaat beledigen ram ik zijn tanden eruit.. volkomen logisch.
Dat zeggen die marrokanen toch sowieso altijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Wat zou jij doen als een vreemd iemand tegen je vrouw of dochter zegt dat ze een hoer is waar jij bij bent? Zou je het opvatten als vrijheid van meningsuiting?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |