Jammer dat er geen levenslang op doodslag staat. Als dit wel voor doodslag was gegaan had ik niet gewild dat hij ooit nog vrij zou komen. Gelukkig toch omgezet naar moord + extra's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom op zeg, een advocaat die een familie niet kan uitleggen waarom de dader in eerste instantie doodslag als aanklacht kreeg.![]()
Je kunt alleen van moord beschuldigt worden als het duidelijk en aantoonbaar met voorbedachte rade is gepleegd, en niet in een opwelling ofzo, want dan is het helaas doodslag volgens onze wetgeving.
En waarschijnlijk is Millie Boele een gelegenheids-slachtoffer geweest en dus niet met voorbedachte rade gepland.
Ik vond Rutte schreeuwerig en irritant, maar goed, hij stak er wel bovenuit op een zekere manier.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja die "deskundige" heeft toch een ander debat gezien als ik. Ik vond Rutte duidelijk er bovenuit steken.
Balkenende debatteerde niet eens. Hij maakte gewoon wat flauwe opmerkingen maar kon zijn eigen beleid totaal niet verdedigen. Dat mag je korte aanvallen noemen, ik noem het bagger.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Dat kan toch? Die man is zo ervaren als wat.
Debatten zie je soberzo minder. Meer van die lullige opzetjes. Dat zag je met het EenVandaag-debat ook voor 3 maart. Die opzet was zo slecht dat een echt debat niet mogelijk was. Ik hoop dat dat voor 9 juni wat beter geregeld wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Balkenende debatteerde niet eens. Hij maakte gewoon wat flauwe opmerkingen maar kon zijn eigen beleid totaal niet verdedigen. Dat mag je korte aanvallen noemen, ik noem het bagger.
Geert Ruttersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
Dit was zo'n enorm debiel stuk van Rutte. De criminaliteit daalt al jaren en Rutte doet interessant met een paar gevallen. Nou, scoren hoor.
Ik hou niet van de VVD, maar nog minder van Rutte als premier. Hopelijk vergaloppeert hij zich nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |