Fijnquote:
Schatjequote:
Same samequote:Op donderdag 20 mei 2010 06:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wakkerzodadelijk aan de arbeid
die vind ik 1 van de leukstequote:
das het enige wat ik mis met mijn werk... avonddiensten.... maar daar in tegen heb ik geen nachtdiensten meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:23 schreef GotC het volgende:
Wakker! En ik heb avonddienst, dus hoefde er eigenlijk niet eens uit
dit jaar nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:26 schreef j95 het volgende:
Wat vinden jullie eigenljik van Beatstad?
Is het de moeite waard?
goeiemorgenquote:
Mja maar jij had hele vreemde nachtdiensten toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das het enige wat ik mis met mijn werk... avonddiensten.... maar daar in tegen heb ik geen nachtdiensten meer
ook regulieren hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja maar jij had hele vreemde nachtdiensten toch?
Heuh?! Dit jaar juist wel!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Civilian het volgende:
Zo, en maar een dag thuisgebleven vandaag
Een klotenacht gehad door een hypo en omdat ik m'n carriere zo ongeveer door 't riool zag gaanNou is daar nog geen sprake van, maar slaap er niet lekkerder door
Wat een baggernacht idd zeg!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:46 schreef Civilian het volgende:
Zo, en maar een dag thuisgebleven vandaag
Een klotenacht gehad door een hypo en omdat ik m'n carriere zo ongeveer door 't riool zag gaanNou is daar nog geen sprake van, maar slaap er niet lekkerder door
Di-rect die echt een hele goede nieuwe CD heeft uitgebracht (gisteren gelanceerd in het Paard).quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...Anouk, Caro Emerald, Waylon ... klinkt wel ok eigenlijk
Die zijn met die nieuwe zanger inderdaad ook best OKquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Di-rect die echt een hele goede nieuwe CD heeft uitgebracht (gisteren gelanceerd in het Paard).
Ik vind die zanger juist verschrikkelijk slecht Engels articuleren.. Moet je d'r maar eens heel goed naar luisterenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zijn met die nieuwe zanger inderdaad ook best OK
Qua sfeer heb ik echt uberslechte herinneringen aan Beatstad inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:58 schreef GotC het volgende:
Ik vind het geen slechte line up hoor! Maar wat ik hoor qua sfeer doet me twijfelen.
En wat een kneus ben ikHeb een gekneusde voet
En weet niet eens meer hoe het precies gebeurde.
De nieuwe toetsenist is super goed, erg muzikaal en brengt het niveau echt omhoog!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik vind die zanger juist verschrikkelijk slecht Engels articuleren.. Moet je d'r maar eens heel goed naar luisterenDe band in z'n geheel is er wel een flink stuk op vooruit gegaan
![]()
En thnx voor de tip, ga vandaag idd ook even chillenProberen niet te piekeren
ben er 2x geweset.... 1x na 1,5 uur weg en andere keer was vanwege pink de rest kon mij gestolen wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Qua sfeer heb ik echt uberslechte herinneringen aan Beatstad inderdaad
1 keer geweest met een flinke vriendengroep ... En toen kwamen er 40 doorgesnoven mongolen onze groep neerslaan, puur voor de lol. Hadden ze alleen de verkeerde groep te pakken, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er 2x geweset.... 1x na 1,5 uur weg en andere keer was vanwege pink de rest kon mij gestolen worden
Ik vind dat hij het eigenlijk best goed doet. Nog niks opgemerkt iig waarvoor ik denk van 'omgquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik vind die zanger juist verschrikkelijk slecht Engels articuleren.. Moet je d'r maar eens heel goed naar luisterenDe band in z'n geheel is er wel een flink stuk op vooruit gegaan
![]()
En thnx voor de tip, ga vandaag idd ook even chillenProberen niet te piekeren
Dat nieuwe nummer van ze "this is who we are", moet je maar 's luisteren. Ik heb het idee dat hij daar behoorlijk slist..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het eigenlijk best goed doet. Nog niks opgemerkt iig waarvoor ik denk van 'omg'. Hij zingt alleen met een aparte stem, vooral aan het einde van woorden. Maar dat vind ik alleen maar mooi
De keer met Pink toen werkte ik nog op Beatstad, ben gezellig in haar kleedkamer geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er 2x geweset.... 1x na 1,5 uur weg en andere keer was vanwege pink de rest kon mij gestolen worden
En de mijnequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef nectarientje het volgende:
Niet piekeren Civje! Dat is mijn tak van sport
Ik vind eigenlijk dat hij juist heel sterk Engels spreekt..ook geen slissen opgemerkt. Spreekt naar mijn idee juist die s heel krachtig uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van ze "this is who we are", moet je maar 's luisteren. Ik heb het idee dat hij daar behoorlijk slist..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef nectarientje het volgende:
Niet piekeren Civje! Dat is mijn tak van sport
Kopieergedrag, kan ik niks aan doenquote:
klinkt gezellig, mijn ervaring is wel anders.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
1 keer geweest met een flinke vriendengroep ... En toen kwamen er 40 doorgesnoven mongolen onze groep neerslaan, puur voor de lol. Hadden ze alleen de verkeerde groep te pakken, dat dan weer wel.
Ik ben meer een twijfelaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik ken het..
Het goede nieuws is wel dat ik gisteren een nieuw boek van Calvin and Hobbes gekregen heb en grinnikend in de metro zat vanmorgen
Ik heb gister, na 26 jaar, eindelijk mijn eerste boek uitgelezenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik ken het..
Het goede nieuws is wel dat ik gisteren een nieuw boek van Calvin and Hobbes gekregen heb en grinnikend in de metro zat vanmorgen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klinkt gezellig, mijn ervaring is wel anders.
Welke heb je gelezen en welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:18 schreef Civilian het volgende:
Ik heb gister, na 26 jaar, eindelijk mijn eerste boek uitgelezenEn ik vond het nog leuk ook
Gelijk 2 nieuwe boeken gekocht!
calvin&hobbesquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik ken het..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb gister, na 26 jaar, eindelijk mijn eerste boek uitgelezenEn ik vond het nog leuk ook
Gelijk 2 nieuwe boeken gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |