O wat kut! Nou roep maar als je het nodig hebt? Ik kan het niet heeel lang uitlenen, maar als het snel geregeld moet etc, roep maar!quote:
Na het weekendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen laatst Uniek, heb je er nog een test aan gewaagd?
Als ik te nieuwsgierig ben, gewoon zeggen
Wat ben je toch ook een lieverd he.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
O wat kut! Nou roep maar als je het nodig hebt? Ik kan het niet heeel lang uitlenen, maar als het snel geregeld moet etc, roep maar!
Ha, ik ook. Geheel in stijl, vriendlief beware en de rest van de wereld mag ook opbokken. Zo'n stemmingquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Na het weekend
Maar ben zo strontchagrijnig en heb het gevoel dat ik zometeen verschrikkelijk uit ga vallen om niks, dat ik denk het wel goed zit
oh haha oke, mijn moeder noemt dat altijd kinderthee =Pquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Noukjee, lammetjesthee is thee met veel melk en veel suiker...
Bij la place mag je wel meer eten
Mijn moeder noemt dat altijd fiess =Pquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:20 schreef Noukjee het volgende:
[..]
oh haha oke, mijn moeder noemt dat altijd kinderthee =P
neem ik ook wel eens maar dan met 2 zoetjes ipv suiker
Goed plan trouwens, ik ga eens even een theetje zetten
Eten we regelmatig, pourqoi?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt als een puik plan corwin. Lust je broccoli?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
MerlijnOh, die naam ken ik, van een interview in NRC ooit. Die manier van componeren doet me denken aan Four van John Cage, dat heb ik ooit gedaan bij een vak over muziek op University College. Als het daarop lijkt is het inderdaad niet echt nieuw, zoals Laureline zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb al eerder met hem gewerkt. Ik vind zijn muziek doorgaans niet zo leuk om uit te voeren, maar voor t publiek is het, als ze het trucje nog niet kennen, een hele belevenis. vaak met geluid vanuit de zaal enzo, en door elkaar, herhalinkjes, vrije tempi en erg gericht op klanken en echo. hij heeft wel gave dingen gedaan op cyprus bijvoorbeeld, waar muziek gemaakt werd door de turkse en griekse kant, tegelijk, samen 1 compositie (start getimed met stopwatch). muziek over de muur zogezegd...
Ik kreeg gisteren een mailtje dat de stufi morgen al komt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Oei shiny. Maar volgende week heb je toch al stufi binnen? Is er anders niet iemand van wie je kan lenen?
-edit- Oh, ik zie dat Shiny daar niks aan heeft, sorry.
Verder sorry als ik iets belangrijks over het hoofd zie, ik ben nog aan het bijlezen maar ik moet het een beetje stiekem doen hier op de uni.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef anna82 het volgende:
Oh wat balen SDB, het komt vast goed en als het echt niet lukt dan leggen we toch allemaal wat in voor een trustfund van 160 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |