abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81652862

De Haagse Hogeschool biedt opleidingen op het gebied van 'Economie en Markt', 'Gezondheid en Sport', 'ICT en Media', 'Management en Organisatie', 'Techniek en Design', 'Recht, Veiligheid en Maatschappij' en 'Werk, Welzijn en Onderwijs'. Er worden zowel bachelor-, als master- en post-hbo-opleidingen verzorgd. Ook zijn er cursussen voor ouderen (HOVO). Er wordt gewerkt met competenties. Dit houdt in dat studenten theoretische kennis moeten bezitten, deze moeten kunnen zien in de context van het vakgebied en ze daarin kunnen gebruiken en toepassen. Er wordt veel gewerkt met projectgroepen, die studenten, voor ze de praktijk in gaan, moeten helpen voor te bereiden op de beroepspraktijk.

Users die hier op school zitten:
Tazar_Yoot (Human Technology) (vanaf schooljaar 2010-2011)

[ Bericht 43% gewijzigd door Tazar_Yoot op 20-05-2010 13:27:25 ]
pi_81661337
misschien kun je een iets uitgebreidere OP maken
Ja doei.
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:56:01 #3
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_81661823
en nu?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 mei 2010 @ 08:57:48 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81661843
Die zitten nu ook in Delft.
Nog meer lekkere sletjes in de zomer in veelste korte rokjes.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_81668726
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kun je een iets uitgebreidere OP maken
Ja, als ik de enige ben op dit forum die hier gaat studeren / of al studeerd dan heeft dat ook weinig zin eh
En Die banner maken heeft me ook al tijd gekost

[ Bericht 4% gewijzigd door Tazar_Yoot op 20-05-2010 12:50:04 ]
pi_81723845
Je bent niet de enige, tenminste ik ben momenteel met een instroomtraject bezig voor TN (in delft) dus met een beetje geluk in sept starten.
pi_81724197
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Nog meer lekkere sletjes in de zomer in veelste korte rokjes.
Lekkere sletjes
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:17:09 #8
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82173682
Niemand ?
pi_82175721
Moi. Sinds schooljaar 2009/2010 SBRM.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:04:51 #10
269066 TheHawk90
Dare to dream
pi_82181271
Heb er een jaartje gezeten op IBMS om mijn propedeuse te halen alvorens naar de Universiteit te gaan. Was een zeer leuk jaar, leuke mensen, goed niveau, leuke stad !
One creates reality...
pi_82187817
Ik zat afgelopen schooljaar in delft (TBK) maar ben gestopt, vond het niet heel intressant.
pi_82233310
Ik zit er al zo'n jaar of 8 op. Begon op de Technische Hogeschool Rijswijk en nu dus de Haagse Hogeschool in Delft
pi_82248573
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:43 schreef ach het volgende:
Ik zit er al zo'n jaar of 8 op. Begon op de Technische Hogeschool Rijswijk en nu dus de Haagse Hogeschool in Delft
8 jaar? dude?
pi_82263600
Het nieuwe gebouw in Delft vind ik echt helemaal nix. Als je het gebouw binnenkomt, heb je het gevoel dat je een ziekenhuis binnenstapt. Pijn aan je ogen van al het witte geweld.

Gelukkig heb ik er nooit echt les gehad, alleen een paar toetsen gemaakt en een scriptieverdediging gedaan
Hij was maar een clown...
pi_82282180
Ik werd duizelig toen ik voor het eerst het gebouw in Delft binnenkwam zo megagroot is die ruimte daar.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:20:36 #16
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82282559
Waarom gaat het over delft in dit topic?
pi_82282569
omdat daar ook een vestiging zit?
Ja doei.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:25:02 #18
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_82282720
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
omdat daar ook een vestiging zit?
Oh
pi_85685015
Weet iemand hoe ik in godsnaam m'n rooster terugvind? ik snap niks van dat webbler
pi_85685320
Ik ga zelf misschien ook een opleiding volgen, moet het morgen voor 18.00 weten of zo :')
Vriend van me snapt ook al niks van die roosters trouwens :P
Misschien kan ik je helpen, tenzij je moet inloggen dan houdt het natuurlijk op.
pi_85685774
Heb bestuurskunde gevolgd op HHS.

Wegwezen daar. Ze vonden het zelfs goed dat de marokkanen tijdens de tentamens massaal gingen spieken, want "er was geen overlast van ze". :')
pi_85699519
Afgelopen schooljaar een Bachelor Informtica afgerond aan de HHS.
Zeer tevreden over de school zelf :Y

De rooster zijn sinds verleden jaar aangepast, werkt erg vaag ja. Gelukkig was ik toch afstuderen en heb ik er weinig mee te maken gehad :D
pi_85699945
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Charie het volgende:
Ik ga zelf misschien ook een opleiding volgen, moet het morgen voor 18.00 weten of zo :')
Vriend van me snapt ook al niks van die roosters trouwens :P
Misschien kan ik je helpen, tenzij je moet inloggen dan houdt het natuurlijk op.
Je moet inderdaad inloggen ;)
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Michelle.T het volgende:

Wegwezen daar. Ze vonden het zelfs goed dat de marokkanen tijdens de tentamens massaal gingen spieken, want "er was geen overlast van ze". :')
Ik zie het probleem ook niet :P
Je leert toch voor jezelf, dan zou je geen overlast van hun hoeven hebben als de school dat aangeeft.
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:06 schreef lelouch het volgende:

De rooster zijn sinds verleden jaar aangepast, werkt erg vaag ja. Gelukkig was ik toch afstuderen en heb ik er weinig mee te maken gehad :D
Ik hoor het maandag wel op de intro dan :o
pi_85699966
quote:

Vond je het een leuke/goede studie? Had je veel les of ook vrije dagen? (vooral geinteresseerd in het eerste jaar). Het lijkt me wel een leuke studie alleen ben ook gehecht aan mn baantje daarom vraag ik me af of je ook vrije dagen hebt of juist veel les etc.
pi_85700999
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik zie het probleem ook niet :P
Je leert toch voor jezelf, dan zou je geen overlast van hun hoeven hebben als de school dat aangeeft.
Je hebt geen probleem mee dat je diploma niks waard is, aangezien iedereen hem wel kan halen :?.
pi_85702835
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Michelle.T het volgende:

[..]

Je hebt geen probleem mee dat je diploma niks waard is, aangezien iedereen hem wel kan halen :?.
Je kan dan wel een diploma hebben, maar je moet jezelf later alsnog bewijzen...
Dus je diploma is wel zeker iets waard.
pi_85707982
Nog meer mensen die toevallig op de HHS beginnen aan european studies? Weet iemand hoelaat de intro dan begitn maandag? ben de papieren kwijt
pi_85735972
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:19 schreef Charie het volgende:

[..]

Vond je het een leuke/goede studie? Had je veel les of ook vrije dagen? (vooral geinteresseerd in het eerste jaar). Het lijkt me wel een leuke studie alleen ben ook gehecht aan mn baantje daarom vraag ik me af of je ook vrije dagen hebt of juist veel les etc.
De opleiding is opgedeeld in blokken. Per blok verschilt het aantal lesuren.
Tijdens alle Informatica blokken heb ik wel minimaal 1 dag in de week vrij gehad.
Tevens heb ik 1 CMD blok gedaan, dat was veel drukker.

Het eerste halfjaar kan ik niet over oordelen, daar heb ik vrijstelling voor gehad.
Het eerste jaar het drukst is qua lessen.
pi_85737706
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Je kan dan wel een diploma hebben, maar je moet jezelf later alsnog bewijzen...
Dus je diploma is wel zeker iets waard.
Je redenering snijdt geen hout.

Hoezo is je diploma iets waard, als je 20 jaar later iets moet bewijzen :?.
pi_85756349
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef _Drake_ het volgende:
Je bent niet de enige, tenminste ik ben momenteel met een instroomtraject bezig voor TN :) (in delft) dus met een beetje geluk in sept starten.
Wat dus concreet is al een tijd, m.a.w ik begin volgende week met de studie Technische Natuurkunde *O* (wat een hele switch zal gaan worden na bijna 7 jaar "loonslaaf" te zijn geweest).
pi_85757020
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:47 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Wat dus concreet is al een tijd, m.a.w ik begin volgende week met de studie Technische Natuurkunde *O* (wat een hele switch zal gaan worden na bijna 7 jaar "loonslaaf" te zijn geweest).
7 Jaar, toe maar.
Succes ;)
pi_85766088
Tazar_Yoot, als je geen punt weet te verzinnen, reageer dan gewoon niet. :{.
pi_85766694
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:01 schreef Michelle.T het volgende:
Tazar_Yoot, als je geen punt weet te verzinnen, reageer dan gewoon niet. :{.
Ik ben niet verplicht te antwoorden? of staat dat ergens in de Algemene Voorwaarden?
Het feit dat mijn redenering 'geen houdt snijd' zegt voor mij genoeg om geen discussie aan te gaan met iemand die die conclusie na 1 reactie al weet te trekken.
pi_85766798
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Michelle.T het volgende:

Ook meegemaakt jah, maar Bestuurskunde is dan ook wel 1 van de slechts georganiseerde opleidingen..
dag
pi_85766822
lief doen ^O^
Ja doei.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:36:05 #36
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_85769429
Ik ga dit jaar naar het 4e jaar van Small Business & Retaill Management. Verders in de tijd dat ik er op school zit weinig problemen gehad, tis alleen soms wel kut dat je lang moet zoeken voor een computer. Mja Slinger 7 bied vaak uitkomsten c_/
pi_85773691
Goede Hogeschool, lekker dichtbij en men doet allemaal niet zo moeilijk. Ideaal voor een student die niet zo'n haast heeft :D
pi_85775534
Is het een ramp als je de introductie mist? Ik kom namelijk zondag pas terug van vakantie. Ik ga komend jaar Informatiedienstverlening- en management doen, maar ik wil alleen een propedeuse halen en ergens anders instromen.
Everthing you can imagine is real.
pi_85800942
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:14 schreef Carmw het volgende:
Is het een ramp als je de introductie mist? Ik kom namelijk zondag pas terug van vakantie. Ik ga komend jaar Informatiedienstverlening- en management doen, maar ik wil alleen een propedeuse halen en ergens anders instromen.
Lijkt me per academie verschillend. Soms is het voor een studiepunt...
dag
pi_85801032
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:14 schreef Carmw het volgende:
Is opzich niet zo'n punt, 't is nu niet echt spectaculair en je mist echt niet veel ;)
pi_85804617
Kwa inhoud mis je niks, aangezien de introductie er vooral voor dient om je studiegenoten beter te leren kennen. Dat is tenminste wat ik bij twee opleidingen heb meegemaakt.
pi_85808118
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
Nog meer lekkere sletjes in de zomer in veelste korte rokjes. :9
Als er iets is wat je op vestiging delft niet zal vinden.. :'(
pi_85809694
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Als er iets is wat je op vestiging delft niet zal vinden.. :'(
Ik denk dat hij meer doelde op de stad zelf :P
pi_85893274
Ik ga als het goed is Informatica volgen (locatie Den Haag). Alleen ik was laat met inschrijven, precies een week geleden. Kreeg een brief met alle info en zo, alleen daar stond ook dat ik op studielink moest kijken of de inschrijving definitief is. Er staat nog steeds 'inschrijvingsverzoek ingediend'. Er komen wel steeds meer vinkjes te staan als ik naar de details kijk op studielink. Maargoed ik moet nu de introdag gaan missen want ik de brief staat duidelijk dat je eerst volledig moet zijn ingeschreven. En dan is nu nog niet.
pi_85895738
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef Charie het volgende:
Ik ga als het goed is Informatica volgen (locatie Den Haag). Alleen ik was laat met inschrijven, precies een week geleden. Kreeg een brief met alle info en zo, alleen daar stond ook dat ik op studielink moest kijken of de inschrijving definitief is. Er staat nog steeds 'inschrijvingsverzoek ingediend'. Er komen wel steeds meer vinkjes te staan als ik naar de details kijk op studielink. Maargoed ik moet nu de introdag gaan missen want ik de brief staat duidelijk dat je eerst volledig moet zijn ingeschreven. En dan is nu nog niet.
Bel even met de CSI, om te vragen of je er al heen mag. Zou toch wel handig zijn om mee te maken hoor.
pi_85905956
Was er gewoon heen gegaan op hoop van zege. Eenmaal in de hal ging ik naar zo'n vraagding en mijn naam stond nog niet op de lijst. Ik moet wachten op de officiële inschrijving aangezien t allemaal volgens regeltjes moet gaan. Helaas heb ik de intro dus gemist, maargoed het is niet anders.
pi_85963854
quote:

Ik ben begonnen met Technische Informatica op hhs, Ik zit er nog maar 2 dagen, maar wat een amateuristische zooitje daar :')

Niets is goed geregeld, roosters zijn ingewikkelder dan mijn havo examen.
Ik ben heel slecht geinformeerd vind ik.

Ook was het vandaag echt moeilijk, we kregen veel les in een dag, waardoor het moeilijk te begrijpen was.
Laatste les was Robotica, in die 2 uur heb ik evenveel begrippen te horen gekregen als heel 5 havo. Hoe moet je dat in hemelsnaam onthouden? En ik ben niet de enige die er zo over denkt, ik heb het aan een paar klasgenoten gevraagd, zij begrepen er ook weinig van. Alleen echte nerds die in hun vrije tijd discussieren over of windows beter is of linux begrijpen het.

En ow ja, vandaag hadden we les tot 18:00 uur :')
Sisco Certified
  woensdag 1 september 2010 @ 21:27:46 #48
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_85964246
Ik ben blij als ik er over een half jaar weg ben. Hoop nog ergens een opfriscursus mechanica te vinden, aangezien het laatste jaar ik alleen maar met literatuur- en octrooionderzoeken ben lastiggevallen.

Wat een treurige tent.
pi_85964270
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met Technische Informatica op hhs, Ik zit er nog maar 2 dagen, maar wat een amateuristische zooitje daar :')

Ook was het vandaag echt moeilijk, we kregen veel les in een dag, waardoor het moeilijk te begrijpen was.
Laatste les was Robotica, in die 2 uur heb ik evenveel begrippen te horen gekregen als heel 5 havo. Hoe moet je dat in hemelsnaam onthouden? En ik ben niet de enige die er zo over denkt, ik heb het aan een paar klasgenoten gevraagd, zij begrepen er ook weinig van. Alleen echte nerds die in hun vrije tijd discussieren over of windows beter is of linux begrijpen het.

Wen er maar aan, tenminste die lestijd. In het 1e jaar heb je het gewoonweg heel erg druk. Tja en je nieuwe opleiding, daar kan ik niets over zeggen. Je weet toch wel wat voor opleiding je hebt gekozen? En over die nerd: :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Jetfly op 01-09-2010 21:39:44 ]
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_85964512
[quote]Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ook ik heb hetzelfde gevoel op HHS. Ben dan nog bezig met intro week maar er worden per dag 500 termen naar je hoofd gegooid die je maar moet onthouden.
Als je het rooster wil bekijken moet je bijna raketwetenschap gestudeerd hebben, en elke dag moet ik 6 balies af om dingen te regelen die me vervolgens weer terug sturen naar de vorige balie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')