quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Sylvia vs. PudzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me too!
Gevecht hier te zien: http://www.fighthymn.net/(...)owski-2010-5-21.htmlAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Als je het over Overeem hebt dan ben ik het toch niet echt met je eens hoor. Rogers maakte het Fedor toch behoorlijk moeilijk, en Fedor is toch zeker nog top 3 geranked in HW. En dit was Overeem's eerste echte test in tijden. En als het gevecht dan gewoon totaal dominated is, nooit ook maar in de buurt van problemen geweest, dan vind ik dat toch opzienbarend en een geweldige prestaties van Overeemquote:Op maandag 24 mei 2010 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij zag er wel echt enorm gespierd uit, jammer dat het gevecht verder niet erg opzienbarend was.
True fighter spirit zit em toch echt in Rampage idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef Torrio het volgende:
Hoop dat Rampage die arrogante Evans wat laat zien, zie het niet gebeuren maar ik blijf hopen.
Yessss! Kan niet wachten! Nog maar 4 daagies..!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
True fighter spirit zit em toch echt in Rampage idd.
[..]
Yessss! Kan niet wachten! Nog maar 4 daagies..!
Juist, in wielrennen is het zelfs nog een grap, ik bedoel, Armstrong? Als dat er ooit uit zou komen, dan is de wielersport meteen kapot. Net zoals dat met MMA zou zijn op het moment dat duidelijk zou worden dat het gros van de vechters gebruik maakt van dergelijke middelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 04:00 schreef Unstoppable het volgende:
Het testen is in elke andere sport dan wielrennen toch al een joke (dan heb ik het nog niet eens over het feit of middelen wel op te sporen zijn omdat testen achterhaalt zijn), en het zou me absoluut enorm verbazen als niet 90% van de MMA top gebruik maakt van een aantal middelen. Risico om gepakt te worden (als je het gewoon goed begeleid doet) is 0%. En kwa herstelvermogen, spierkracht, cardio is er zo veel mee te winnen..
Geld evengoed voor bv voetbal, tennis etc.
Zeg dan maar gerust dat álle sport varianten hun spullen mogen inpakken, mocht dat uitkomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Juist, in wielrennen is het zelfs nog een grap, ik bedoel, Armstrong? Als dat er ooit uit zou komen, dan is de wielersport meteen kapot. Net zoals dat met MMA zou zijn op het moment dat duidelijk zou worden dat het gros van de vechters gebruik maakt van dergelijke middelen.
Geen idee, ik denk dat het door de UFC volgers niet goed bekeken is aangezien ze een paar seizoenen achter lopen hier. Als je de UFC een beetje volgt weet je al precies wie er gaat winnen. Kon geen kijkcijfers vinden ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
Weet iemand eigenlijk of TUF goed werd bekeken op RTL7?
En hoe groot zou de kans zijn dat in de toekomst UFC evenementen worden uitgezonden op de tv hier in Nederland?
Ik vermoed van niet..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
Weet iemand eigenlijk of TUF goed werd bekeken op RTL7?
En hoe groot zou de kans zijn dat in de toekomst UFC evenementen worden uitgezonden op de tv hier in Nederland?
Paar seizoenen achter? Ze hebben TUF10 uitgezonden en TUF11 is nu in Amerika bezigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat het door de UFC volgers niet goed bekeken is aangezien ze een paar seizoenen achter lopen hier. Als je de UFC een beetje volgt weet je al precies wie er gaat winnen. Kon geen kijkcijfers vinden ook.
Je hebt helemaal gelijk, vraag me af waarom ik dat dacht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Paar seizoenen achter? Ze hebben TUF10 uitgezonden en TUF11 is nu in Amerika bezig
Bericht uit maart:quote:Mannenzender RTL 7, dat in februari opnieuw de rechten voor de Formule 1 binnenhaalde, gooide hoge ogen met de voetbaluitzendingen. De vier UEFA Europa League-wedstrijden die live werden uitgezonden op 18 en 25 februari trokken allemaal ruim 1 miljoen kijkers. 'Voetbal International' doet het op het nieuwe tijdstip op de maandagavond goed, met op 1 februari 590.000 kijkers en een zenderaandeel in de doelgroep Mannen 20 – 49 jaar van 11,5 procent. Ook de programma’s na de talkshow scoren goed, op maandag 'Deadliest Warrior' en 'The Ultimate Fighter' en op vrijdag de Jupiler League-samenvattingen.
Bron 1quote:Finale explosieve reeks 'The Ultimate Fighter'
Na twaalf afleveringen, veertien gevechten maar ook buiten de 'kooi' vele (bijna) aanvaringen, is op maandag 1 maart de finale van het tiende seizoen van de realityserie 'The Ultimate Fighter' bij RTL 7 te zien. Alleen de 120 kilo wegende Roy 'Big Country' Nelson en de nog ongeslagen, voormalige bokskampioen Brendan Schaub staan nog overeind in het toernooi. Zij nemen het in deze in totaal tweeëneenhalf uur durende uitzending tegen elkaar op met als inzet een contract bij de UFC (Ultimate Fighting Championship).
B.A. uit ‘The A-Team’
In deze reeks, 'The Heavyweights', vlogen de twee elkaar beconcurrerende coaches, UFC-vechters Rampage Jackson en Rashad Evans, elkaar voortdurend in de haren. Rampage, de nieuwe B.A. in de aankomende film van 'The A-Team', botvierde zijn teleurstelling over een verloren wedstrijd van een van zijn pupillen bovendien op een deur, die hij als een servetje verfrommelde, zie
'The Ultimate Fighter' word goed bekeken door (jonge) mannen, de doelgroep van RTL 7. In de realityserie komen zestien professionele vechtsporters samen in Las Vegas, waar ze samen trainen, samen leven en... tegen elkaar vechten.
Op het gebied van mixed martial arts is UFC wereldwijd veruit de belangrijkste partij en de UFC-events worden uitgezonden in de VS, Engeland, Japan, Brazilië, Canada en Australië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |