Hoezo sneu??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:19 schreef mediaconsument het volgende:
Krijgt de winnaar nu een titleshot? Dat zou ik wel heel erg sneu vinden eigenlijk.
Bones is de toekomst, die gast zie ik nog wel een keer LHW champ worden. Denk dat Taz hem onbewust even vergeten isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Dont forget mister Bones Jones! Young, eager... and really hungry!
En hoe lang is het dan geleden dat zowel Rampage als Evans gevochten hebben? Evans was de laatste keer nog zijn titel kwijtgeraakt aan Machida volgens mij, oftewel is het wel erg snel dat de winnaar dan binnen 2 matches weer een titleshot krijgt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoezo sneu??
Wie zou er dan een titleshot moeten krijgen.. come on!
Machida heeft zijn kans gehad, Little Nog moet eerst nog 2 wedstrijden warm draaien en voor Bader komt het ook nog een fight of 2 te vroeg.. de rest van de top is al met Rampage/Evans in aanraking geweest en hebben het niet weten waar te maken. Dus wat mij betreft is dit de ideale setup.
Dus is mijn top 10 UFC LHW ranking (even uit mijn hoofd, so dont hate)
Rua
Evans/Machida
Rampage
Little Nog
Couture
Franklin
Bader/Liddell
Ortiz
Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Sylvia vs. PudzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |