Is al behoorlijke tijd geleden (ook voordat hij volgens mij echt doorbrak in K-1). Wel flink record, 26-14-1 met 14 KO's en 10 subs. Oa in de UFC (UFC 32, vs Barnett) en veel in Pride (2001-2004). Tegen de echte top kwam hij te kort, onder andere verloren tegen Fedor, Big Nog, Barnett en Kharitonov. Dat waren destijds (Pride FC hoogtij dagen) wel allemaal top 5/10 vechters.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe deed schilt het bij de MMA dan ?
Ik hoor bij het MMA topicquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Doen we al veel![]()
Soms ook gewoon in huis, wat wel eens lastige situaties oplevert als je je gewone kleding aan hebt...![]()
Check dan dit:
[..]
Gevonden in Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) #3
Vrijwel alle namen uit de MMA topics komen voorbij
Mooie transities en prachtige choke outquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi filmpje waarin je goed ziet hoe goed zijn BJJ wel niet is.
Het lijkt net Dries Roelvink.quote:
WAT?!?! Is die nu al uit dan?! Ik dacht dat ie pas de 25e uitkwam.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het lijkt net Dries Roelvink.![]()
Verder heb ik net UFC Undisputed 2010 gespeeld en viel me op dat Dan Henderson en Andrei Arlovski ook in dat spel te vinden zijn. Dat terwijl ik begrepen heb dat het een UFC spel is.
Over mijn skills ga ik overigens verder maar weinig patsen, ben meer het type streetfighter eigenlijk.
Eens over Schilt, hij vocht ook veel in pancrase. Niet helemaal vergelijkbaar met MMA natuurlijk, maar het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Is al behoorlijke tijd geleden (ook voordat hij volgens mij echt doorbrak in K-1). Wel flink record, 26-14-1 met 14 KO's en 10 subs. Oa in de UFC (UFC 32, vs Barnett) en veel in Pride (2001-2004). Tegen de echte top kwam hij te kort, onder andere verloren tegen Fedor, Big Nog, Barnett en Kharitonov. Dat waren destijds (Pride FC hoogtij dagen) wel allemaal top 5/10 vechters.
Fightrecord
Verder hebben Aerts en JLB ook beide eens MMA geprobeerd. Natuurlijk is er ook nog Manhoef die de laatste jaren zowel regelmatig K-1 als onder MMA rules vecht.
Primetime door bashing door Rampage?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Yacie het volgende:
Volgende week is het dan eindelijk zo ver, ben echt benieuwd. Iemand gister UFC Primetime nog gechecked?
De internets lopen voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
WAT?!?! Is die nu al uit dan?! Ik dacht dat ie pas de 25e uitkwam.....!
Usenet en torrents, verder ga ik niet uitwijden, daar dit topic daar niet voor is bedoeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Welke website dan?![]()
Bol.com en Blahdvd.com
Due for release on 28/05/2010
You shouldn't....!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Usenet en torrents, verder ga ik niet uitwijden, daar dit topic daar niet voor is bedoeld.
Het spel is erg compleet, het speelt ook vrij lekker moet ik zeggen. Echter ben ik een arcade gamer, die graag instant action ziet. En dat is bij UFC net wat minder, mede doordat het meer een simulatie is eigenlijk. Een maat van me die wat meer into dergelijke simulaties zei dan ook dat hij het misschien iets te uitgebreid vond, maar dat dit keer heel wat beter is uitgewerkt dan bij 2009.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
You shouldn't....!Ik dacht de spellen worden wel netjes gekauft hiero!
![]()
Maar het is wel een vet spel dus? Kan niet wachten op de career mode namelijk!
Ben benieuwd of het mijn aandacht van super street fighter 4 af kan houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Moet je doen! Juist die career mode zuigt je in het spel! Ik heb 2009 ook gespeelt en was gelijk hooked omdát het als een simulatie speelde. Maar er zaten wel veel statische punten in het spel. Het uitwerken van de vechtstijlen vond ik ook een beetje onoverzichtelijk, maar ik heb filmpjes gezien dat dat nu veel beter is uitgewerkt ja.
Wat ook wel leuk is dat ze nu zelfs staredowns in het spel hebben verwerkt, dus ken je nagaan hoeveel shit er bij is gekomen!
Een knockout kan onverwacht komen ja, maar dat komt ook omdat je punten in je standing strikes kan stoppen zodat jij dit ook kan doen. Hetzelfde geldt voor je ground game en submissions inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het mijn aandacht van super street fighter 4 af kan houden.
Wat ik overigens meteen al merkte is dat een knockout vaak onverwacht komt, net zoals dat bij een submission je wat geluk moet hebben om eruit te komen volgens mij.
Stoere foto's? Het is geen Super Street Fighter he!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
Vind overigens die gezichten er erg vaag uitzien soms, had het beter gevonden als ze bijvoorbeeld bij het selectiescherm stoere foto's gebruikt hadden ofzo.
Ingame ziet Lesnar er overigens ook vreemd uit. Lijkt totaal niet zo groot als hij in het echt lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |