ja toch, niet danquote:
Gij vuige lapohuntert!quote:
Ik was het zat dat ie in de woonkamer 80x per dag Jurassic Parc wilde kijkenquote:
nooitquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het zat dat ie in de woonkamer 80x per dag Jurassic Parc wilde kijken
Mag jij wel liegen van je moeder?quote:
Wie zegt dat je muziek moet kopen als je iTunes gebruikt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
Digitaal muziek kopen sowieso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was zn lievelingsfilm toen hij 4 wasquote:
Beter dan gratis. (en illegaal)quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muziek kopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
makkelijk muziek kopen in de store, goed te managen en super in gebruik en wel zo handig met mijn ipod & iphone heh
quote:
Waarom?quote:
Daar heb ik het nu ook half in gedaanquote:
Hm, jammer, dan doe ik het morgen op mijn werk welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil, maar snel gaat het nu niet
ja inderdaad belachelijk artiesten steunen die je goed vindt echt hoe haal ik het inmijn botte kop, wat een sukkel ben ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
itunes werkt na het wennen gewoon hemelsquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook iTunes terwijl ik geen Mac, iPhone of iPod oid. hebIk wil wel een iPhone, maar ik wacht die nieuwe af.
Dat is waar het voor gebruikt wordt, toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Wie zegt dat je muziek moet kopen als je iTunes gebruikt?
Had hij geen speelgoed waar hij zich mee kon vermaken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
je kan ook nee zeggen, dat schijnt nog wel eens te werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat was zn lievelingsfilm toen hij 4 was
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muziek kopen
Vind het maar een ellendig programma, ook om te managen, en in gebruik. Maar inderdaad, het is wel handig met een iPod/Pad/Phone.
[..]
[..]
Waarom?
[..]
Daar heb ik het nu ook half in gedaan
[..]
Hm, jammer, dan doe ik het morgen op mijn werk wel
Zo, genoeg gequote.
Ik vind het jammer dat mensen geen waarde meer hechten aan fysieke CD's. Als ik iets koop wil ik geen bits en bytes maar een CD met mooie hoes en boekje erbij en alles.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad belachelijk artiesten steunen die je goed vindt echt hoe haal ik het inmijn botte kop, wat een sukkel ben ik ook![]()
Heel veel zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had hij geen speelgoed waar hij zich mee kon vermaken?
Ik heb skillz.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
nee hoor, je kan er ook gewoon je cd's importeren, gekuikte mp3's ingooien, alles magquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is waar het voor gebruikt wordt, toch?
MIKA ZIJN BOEKJES IN DE CD'S EN DVD'S OMGquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat mensen geen waarde meer hechten aan fysieke CD's. Als ik iets koop wil ik geen bits en bytes maar een CD met mooie hoes en boekje erbij en alles.
CD;squote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat mensen geen waarde meer hechten aan fysieke CD's. Als ik iets koop wil ik geen bits en bytes maar een CD met mooie hoes en boekje erbij en alles.
Ik koop ook het liefst originele cd's en dvd'squote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
MIKA ZIJN BOEKJES IN DE CD'S EN DVD'S OMGik wil ze allemaal uitvergroot hebben en boven mijn bed
Lijkt me een goed plan dat je het zelf doetquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muziek kopen
Vind het maar een ellendig programma, ook om te managen, en in gebruik. Maar inderdaad, het is wel handig met een iPod/Pad/Phone.
[..]
[..]
Waarom?
[..]
[..]
Hm, jammer, dan doe ik het morgen op mijn werk wel
Zo, genoeg gequote.
zit er ook bij, en op een cd staan ook gewoon bitsquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Maar goed, 90% van de mensen die online muziek kopen, kopen dan ook Lil' Wayne en zo....
Geloof mij nou maar mijn zoon is GEEN verwend nestquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook nee zeggen, dat schijnt nog wel eens te werken_!
[..]
zie mijn post hier boven aan desu
Dat wisten we toch al?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad belachelijk artiesten steunen die je goed vindt echt hoe haal ik het inmijn botte kop, wat een sukkel ben ik ook![]()
[..]
itunes werkt na het wennen gewoon hemels
je reden om eem tv op die leeftijd op zijn kamer te plaatsen is een beetje vreemd mop, en dan druk ik me nog zachtjes uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar mijn zoon is GEEN verwend nest
Da's waar. Van sommige artiesten wil ik geen hele CD omdat ik bijvoorbeeld maar 1 of 2 nummers leuk vindt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al?
Ok, nu een serieus antwoord. Daar luister ik te veel verschillende muziek en artiesten voor. Begrijp me niet verkeerd, ik wil best voor een CD/nummer betalen, maar als ik alles moet kopen wat ik wil horen (en in sommige gevallen hebben), kan ik er een volledige baan bijnemen zeg maar.
Omdat ik ondanks de MS certificaten en IT ervaring windows zat wasquote:
Is het niet juist daarom dat je het zat bent?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Omdat ik ondanks de MS certificaten en IT ervaring windows zat was
Dat ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar. Van sommige artiesten wil ik geen hele CD omdat ik bijvoorbeeld maar 1 of 2 nummers leuk vindt.
Jij bent ook IT'er?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Omdat ik ondanks de MS certificaten en IT ervaring windows zat was
ja goede reden wel, dan maar helemaal niks meer kopen omdat er teveel aanbod is, ik koop ook niet alle smaar als ik iets echt goed vind dan koop ik het gewoon, wel zo netjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al?
Ok, nu een serieus antwoord. Daar luister ik te veel verschillende muziek en artiesten voor. Begrijp me niet verkeerd, ik wil best voor een CD/nummer betalen, maar als ik alles moet kopen wat ik wil horen (en in sommige gevallen hebben), kan ik er een volledige baan bijnemen zeg maar.
ja dan koop ik dus die 1 odf 2 nummers op de storequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar. Van sommige artiesten wil ik geen hele CD omdat ik bijvoorbeeld maar 1 of 2 nummers leuk vindt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Desunoto het volgende:
Goed niet 90% maar het zijn vaker mensen die minder waarde hechten aan muziek die online kopen, en dan dus vaker van die TMF rotzooi. Hoe ik hierbij kom... ik denk dat mensen die meer waarde hechten aan muziek gewoonweg vaker een fysieke collectie in de kast willen hebben.
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het niet juist daarom dat je het zat bent?
Was ja, misschien binnenkort weer als ik werk kan vindenquote:
Ik heb niet veel CD's, maar de artiesten waarvan ik CD's heb verdienen het ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Desunoto het volgende:
Goed niet 90% maar het zijn vaker mensen die minder waarde hechten aan muziek die online kopen, en dan dus vaker van die TMF rotzooi. Hoe ik hierbij kom... ik denk dat mensen die meer waarde hechten aan muziek gewoonweg vaker een fysieke collectie in de kast willen hebben.
Hm, waar koop ik CD's, zonder programma als iTunes, maar gewoon als MP3/zip en heb ik de garantie dat ik zonder extra kosten dezelfde CD weer heb na verlies an data?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goede reden wel, dan maar helemaal niks meer kopen omdat er teveel aanbod is, ik koop ook niet alle smaar als ik iets echt goed vind dan koop ik het gewoon, wel zo netjes
Interesse in een baan bij een webhosting bedrijf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja
[..]
Was ja, misschien binnenkort weer als ik werk kan vinden
Daarom ben ik ook de richting van de webwereld in gegaan en dan voornamelijk de def kant.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja
[..]
Was ja, misschien binnenkort weer als ik werk kan vinden
Daarvoor is het handig, dan heb je er iig voor betaald. Maar van Mika koop ik liever de CD en doe ik hem dan in iTunesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan koop ik dus die 1 odf 2 nummers op de store![]()
Als wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Interesse in een baan bij een webhosting bedrijf?
Hosting ja, geen design.
Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen geldt dat wel denk ik. Je kent toch van die sjonnies die in de bus of op straat van die schelle oortyfus uit hun mobieltjes met kutspeakers laten klinken? Ik zie dat soort volk echt geen kast of la hebben met allemaal mooie CD's erin. Ik zie ze eerder een MP3 collectie hebben op hun PC.quote:
een aac 320 kbps itunes nummer onderscheid jij niet van een originele cdquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, waar koop ik CD's, zonder programma als iTunes, maar gewoon als MP3/zip en heb ik de garantie dat ik zonder extra kosten dezelfde CD weer heb na verlies an data?
PM schatquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
je reden om eem tv op die leeftijd op zijn kamer te plaatsen is een beetje vreemd mop, en dan druk ik me nog zachtjes uit
ja een onzinnige theorie dat welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen geldt dat wel denk ik. Je kent toch van die sjonnies die in de bus of op straat van die schelle oortyfus uit hun mobieltjes met kutspeakers laten klinken? Ik zie dat soort volk echt geen kast of la hebben met allemaal mooie CD's erin. Ik zie ze eerder een MP3 collectie hebben op hun PC.
Mijn theorie hoor.
quote:
Oh, dat. Bah.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een of ander vaag programma van appel
Noem het systeembeheer. Quote uit de vacature:quote:
quote:De werkzaamheden als systeembeheerder bestaan voornamelijk uit het bouwen en onderhouden hosting netwerken. Dit geldt zowel voor de shared en (virtual) geclusterde servers. Je hebt aantoonbare technische ervaring opgedaan binnen dit terrein, maar je bent daarnaast op zoek naar uitdagingen en je bent bereid om je opgedane kennis uit te breiden.
Je kunt tevens op een heldere manier je affiniteit met het werk aantonen, je bent technisch zeer vaardig en in staat om (telefonisch, via email of via live-support) vragen helder en efficiënt te beantwoorden en eventuele praktische oplossingen aan te dragen voor ontstane problemen.
Hoef ik morgen niet te werken omdat ik naar school moet, kan ik niet eens langer in bed liggenquote:
Daar kan ik de CD onbeperkt opnieuw downloaden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
een aac 320 kbps itunes nummer onderscheid jij niet van een originele cd![]()
en play.com,. amazon, bol verkopen zat cd's emn er zijn er nog veel meeeeeer
En waar is dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Noem het systeembeheer. Quote uit de vacature:
[..]
waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar kan ik de CD onbeperkt opnieuw downloaden?
Dronten en Haarlem. Op beide locaties een nodig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef Sistyria het volgende:
[..]
En waar is dat?
Ik heb trouwens alleen ervaring als Service Desk Analyst
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, waar koop ik CD's, zonder programma als iTunes, maar gewoon als MP3/zip en heb ik de garantie dat ik zonder extra kosten dezelfde CD weer heb na verlies an data?
Pfff, dat zuigt idd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoef ik morgen niet te werken omdat ik naar school moet, kan ik niet eens langer in bed liggenmoet er morgen om 6 uur er uit i.p.v. half 7
Goede verzekering nemenquote:
Die heb je niet voor dat soort dingenquote:
Ik kan morgen enigszins uitslapen. 1 uur in de bus zittenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoef ik morgen niet te werken omdat ik naar school moet, kan ik niet eens langer in bed liggenmoet er morgen om 6 uur er uit i.p.v. half 7
Ik woon heel ver weg...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dronten en Haarlem. Op beide locaties een nodig.
PM anders wat je kan, en aan papiertjes hebt, kan ik gelijk al ruimer antwoord geven
Ik sowieso 50 min, als ik weer vertraging heb kan het wel meer zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan morgen enigszins uitslapen. 1 uur in de bus zitten
ach zo, ik ben nu 4 pc's verder en nog steeds heb ik gewoon al mijn aankopen in mijn itunes nog nooit data verlorenquote:
Jammer dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb je niet voor dat soort dingen
En je wilt ook niet in Dronten opgescheept zitten met alleen Ez.quote:
Hm, da's dan weer een bummerquote:
1 uur ;s middags.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sowieso 50 min, als ik weer vertraging heb kan het wel meer zijn
Niets mis mee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je wilt ook niet in Dronten opgescheept zitten met alleen Ez.
Hihi, ik denk niet dat jij veel werkt met een lekker mokkel als Sistyria bij je in de buurt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor
Plus, er zit nog iemand
heh watquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds geen normale koffie![]()
Stom rotapparaat ging gewoon stuk
Dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik denk niet dat jij veel werkt met een lekker mokkel als Sistyria naast je.
Wil je ruzie?quote:
Oh jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat was over waar we het over hadden.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik denk niet dat jij veel werkt met een lekker mokkel als Sistyria bij je in de buurt.
Ja want nu werkt ie wel heel veelquote:
Lekker wakker jijquote:
blond hequote:
Meer dan als hij een stoeipoes in de buurt heeft denk ik.quote:
Ja nou, ding stuk dus. En het was al niet echte echte koffie, want Senseo, maar toch is dat echt beter dan oploskoffiequote:
Ik denk dat we hem dan hooguit minder op FOK! zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meer dan als hij een stoeipoes in de buurt heeft denk ik.
ooh lieffie toch dat is toch geen doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou, ding stuk dus. En het was al niet echte echte koffie, want Senseo, maar toch is dat echt beter dan oploskoffie![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh lieffie toch dat is toch geen doen![]()
ik heb net een bakkie gehaald, wil je hem![]()
@ eze truste
Wel Engels gesproken toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog even cow and chicken afkijken en dan poging tot slapen doen![]()
Tot morgen schatjes en gespuis
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ik heb het kopje voorverwarmdquote:
ja zo ben ik ook somsquote:
hihiquote:
heb ikquote:
quote:
Sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ZekerMaar wat ben jij ineens weer vaak op FOK!
Ik ookquote:
oeh dan is het goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee nee nee, geen sorry!Is juist leuk!
Henk!quote:
HEH? WTF manquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
oeh dan is het goed
www.buienradar.nl maakt ineens rare regen om 23.30
Hihi, oeh, klinkt goed..maaaaaaaar ik moet winkelen en naar zussies verjaardag en solliciteren en en en..pfoe!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ookEn een koffiezetter, kom je morgen een kopje koffie halen
Stop ik het wel in een thermosmok met vers geklopte melk
![]()
En avond allemaal!
Haha nou ik kan nooit lang focussen als er teveel afleidende leukere dingen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Henk!
Om nog even terug te komen op je studieKlinkt goed, maar waarom ben je een luie student, haal je wel alles? /mamma modus
nu nog meerquote:
met je tanden?>quote:
ik combineer dat somsmaar dan allen bij mijn linker ringvinger de rest knip en vijl ik gewoon netjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik trek ze er af.Maar ik wil er mee stoppen.
Weet ik tochquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, oeh, klinkt goed..maaaaaaaar ik moet winkelen en naar zussies verjaardag en solliciteren en en en..pfoe!
Hoi snoet
Herkenbaar en slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nou ik kan nooit lang focussen als er teveel afleidende leukere dingen zijnen slapen is mijn hobby
Alleen mijn linkerpink is normaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik combineer dat somsmaar dan allen bij mijn linker ringvinger de rest knip en vijl ik gewoon netjes_!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen mijn linkerpink is normaal.De rest is echt te lelijk voor woorden
dat dat nog konquote:
ja op de koelkast en nog wat in de wcquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat dat nog kon![]()
aaaah als in aaaaah, gossie!
Oeh oeh oeh!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet ik tochZal ik zaterdag dan maar een bakkie komen brengen
Neem ik wel een thermosfles mee
En hoi lieffie
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op de koelkast en nog wat in de wc![]()
ik ben niet zielig maar ik wil wel lekkere kusjes dan krijg je koffie van me
je mag ook lekkere koffie kusjes krijgen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
chantage!
en ik bedoelde aaaah gossie wat lief
nee, klopt, loeder dat je er bent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag ook lekkere koffie kusjes krijgen hoor![]()
ik ben niet lief
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, klopt, loeder dat je er bent!
ooh je spiektquote:
ehm, waar moet ik spieken dan?quote:
staat in mijn msn tochquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm, waar moet ik spieken dan?
ik raadde echt gewoon
daar zit ik toch niet op, malliequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat in mijn msn toch![]()
ik ben voorspelbaar
ja weet ik toch niet je kon op offline staan tochquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar zit ik toch niet op, mallie![]()
en je zei zelf: raad eens
Even dansen dan maar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja weet ik toch niet je kon op offline staan toch![]()
ja ik vroeg ik er zelf om ja![]()
ik verveel me en ik wil nog niet gaan slapen, wat gaan we doen
sullen we schuifelenquote:
*zet iets moois op*quote:
zohee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
*zet iets moois op*
*pakt suikerstaartje der billen goed vast en drukt er stevig tegen zich aan*
zo schuifelde ik toen ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zohee!
ik dacht onschuldig groep-8-schuifelen
komt door de muziekquote:
Sssst....als je heeeeeeeeeel stil bent dan hoor je het vanzelfquote:
jason mraz - love for a childquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sssst....als je heeeeeeeeeel stil bent dan hoor je het vanzelf
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sssst....als je heeeeeeeeeel stil bent dan hoor je het vanzelf
Zeg brutale aap, eerst geef je me een kusje en dan steek je je tong naar me uit en ik ken je heul nietquote:
niet allemaal johquote:
quote:
moment ik kijk evenquote:
nee, pezu is er nogquote:
quote:
wiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:37 schreef Decode het volgende:
Goedzo, ik wilde al heel hard gaan huilen
ben je een klein zigeuner meisje damquote:
wat een zielig boek was dat zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:43 schreef Decode het volgende:
[..]
Neen, ik ben eigenlijk een jongetje die Remi heet
Ik ben je schaduw, die achterje is als het licht voor je staat.quote:
ik kan het me niet meer precies voor de geest halen is echt een eeuwigheid geleden namelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:45 schreef Decode het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb zitten huilen bij dat boek.
Helemaal toen die oude man dood ging
onder die boom
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je schaduw, die achterje is als het licht voor je staat.
ik ben het geluid van je lekkende kraan
ik ben de windvlaag alsje al je ramen en deuren dicht hebt![]()
je bent niet alleen...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan het me niet meer precies voor de geest halen is echt een eeuwigheid geleden namelijk
ja een erg fijne gedachte jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je schaduw, die achterje is als het licht voor je staat.
ik ben het geluid van je lekkende kraan
ik ben de windvlaag alsje al je ramen en deuren dicht hebt![]()
je bent niet alleen...
nee joh ik ben gewoon erg oudquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:46 schreef Decode het volgende:
[..]
Dit vind ik weer een beetje creepy hoor
[..]
Dan heb je niet goed zitten lezen
197quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:49 schreef Decode het volgende:
[..]
Hoe oud?
geboortedatum: 28-10-1813 - daar kan ik toch nix mee![]()
geen mummyquote:
zie foboquote:
weet je wat mijn geheim is?quote:
nee zwitsalquote:
heul niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een gare perlator. koop een nieuwe joh.
neequote:
Show us!quote:
Hm, daar is ook niet veel te zienquote:
zoals gewoonlijk weer veel ophef om niksquote:
Ik vond hem wel goedquote:
Dat valt nog meequote:Op donderdag 20 mei 2010 07:56 schreef DeLuna het volgende:
GoedemorgenStraks werken van 09.00 - 12.00u.
Dan kan het wel meevallen maar ik heb nog steeds geen zin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat valt nog meeIk zit van 08:45 tot 14:00 op school met dit mooie weer
Na de zomervakantie tot aan april/mei ben ik altijd fanatiek met school bezig, en dan komt het mooie weer en zwakt dit hard af helaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan het wel meevallen maar ik heb nog steeds geen zin.
Ik ben nooit fanatiek met school.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Na de zomervakantie tot aan april/mei ben ik altijd fanatiek met school bezig, en dan komt het mooie weer en zwakt dit hard af helaas
Ik van 8 tot 4 op werk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat valt nog meeIk zit van 08:45 tot 14:00 op school met dit mooie weer
Ik wel, wil in 2,5 jaar m'n opleiding hebben afgerond wat normaal in 3,5 jaar gebeurdquote:
Ohja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wel, wil in 2,5 jaar m'n opleiding hebben afgerond wat normaal in 3,5 jaar gebeurd
haastige spoedquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wel, wil in 2,5 jaar m'n opleiding hebben afgerond wat normaal in 3,5 jaar gebeurd
quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:13 schreef justmattie het volgende:
Werske zo meteen DLIk ga op mn dooie gemakje naar school fietsen en van het weer genieten
quote:
te lang slapen is slechter voor je dan tekort slapenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:43 schreef c0nd0r het volgende:
Ga je vroeg slapen.. ben je nog moeerder dan als je later gaat slapen
ja blijkbaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
te lang slapen is slechter voor je dan tekort slapen
Aparte bezigheid ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728
slapen![]()
gek woord eigenlijk slapen
echt apart is het niet aangezien het leeuwendeel van de mensen dit dagelijks een aantal uur doenquote:
Mjah, maar je ligt daar een beetje. Alleen maar liggen, meer doe je niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt apart is het niet aangezien het leeuwendeel van de mensen dit dagelijks een aantal uur doen
jawel hoor, je verwerkt de input die je die dag hebt binnengekregen, en je droomt. En je rust uit, herstelt en bouwt nieuwe energie op voor de volgende dag. Je doet dus een hoop nuttige dingen als je slaaptquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, maar je ligt daar een beetje. Alleen maar liggen, meer doe je niet.
dat is wel vet handigquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik slaap wel graagen ik hoef mijn hoofd maar op mijn kussen te leggen en ik ben weg
Samenvatting?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728
slapen![]()
gek woord eigenlijk slapen
met 4-5 uur slaap behaal je je kern slaap en dat is genoeg om volledig te herstellenquote:
En toch voel ik me niet echt fit als ik meerdere dagen achter elkaar maar 5 uur slaap.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
met 4-5 uur slaap behaal je je kern slaap en dat is genoeg om volledig te herstellen
dat kan maar dan ben je overdag geestelijk of lichamelijk niet goed bezigquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En toch voel ik me niet echt fit als ik meerdere dagen achter elkaar maar 5 uur slaap.
Weet ik. Maar alsnog, je maakt het niet bewust meequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel hoor, je verwerkt de input die je die dag hebt binnengekregen, en je droomt. En je rust uit, herstelt en bouwt nieuwe energie op voor de volgende dag. Je doet dus een hoop nuttige dingen als je slaapt
dat is maar goed ook anders rust je niet uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik. Maar alsnog, je maakt het niet bewust mee
Hm dat klopt wel aardig bij mij jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
met 4-5 uur slaap behaal je je kern slaap en dat is genoeg om volledig te herstellen
Wat zou dat niet goed bezig kunnen zijn dan? Bijvoorbeeld teveel stress of veel lichamelijke inspanning?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan maar dan ben je overdag geestelijk of lichamelijk niet goed bezig
inderdaad stress, zowel geestelijk als lichamelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat zou dat niet goed bezig kunnen zijn dan? Bijvoorbeeld teveel stress of veel lichamelijke inspanning?
Overigens heb ik niet het idee niet goed bezig te zijn.
zie boven vd uitlegquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef laforest het volgende:
Hmm als ik te lang slaap voel ik me ook moe.
ik zou gewoon een inslapertje nemen, scheelt weer een hoop gezeur met advocaten enzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou een moord doen voor 1 goede nacht slaap
een wat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie boven vd uitleg![]()
[..]
ik zou gewoon een inslapertje nemen, scheelt weer een hoop gezeur met advocaten enzo
een inslapertje, een pilletje of middeltje om in te slapen en er voor te zorgen dat je goed slaapt.quote:
Nee dat is eng, dadelijk word ik niet meer wakkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
een inslapertje, een pilletje of middeltje om in te slapen en er voor te zorgen dat je goed slaapt.
Oke, zou kunnen ja. Misschien onbewust. Maar denk dat ik het eerder gewoon prettig vind om rond 11 uur te gaan slapen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad stress, zowel geestelijk als lichamelijk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is eng, dadelijk word ik niet meer wakker
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is eng, dadelijk word ik niet meer wakker
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, zou kunnen ja. Misschien onbewust. Maar denk dat ik het eerder gewoon prettig vind om rond 11 uur te gaan slapen.
Jonguh k was heus nie sereneusquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
_! echt
_!
[..]
idd onbewust kan het een grote rol spelen mbt de nachtrust
Ik heb van het weekend voor het eerst deel 1 gezien, vond hem tegenvallen tbhquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
Transformers 3: Megan Fox ontslagen
Verdomme. Een van de meest positieve punten uit de hele film mist
Ik ook niet, heb ;t maar 2x gehad ook. 1x van die minidingen van m;n ma, en in ;t ziekenhuis vorig jaar omdat ik steeds wakker word door de pijn en fucked up was van narcosequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonguh k was heus nie sereneus![]()
Ik ben geen voorstander van slaapmiddelen.
Ik moet één en twee nog zien maar geloof dat de hele film zo ong. gedragen wordt door haar twee pluspunten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb er niet 1 gezien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
Euh..quote:
De film, of Megan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend voor het eerst deel 1 gezien, vond hem tegenvallen tbh
Mjah, aardig. Typische Hollywoodfilm, bak popcorn en een krat bier naast je. Je vermaakt je prima met al het visuele geweld, maar je hebt na afloop nou niet iets van "BOH! WAT EEN GOEJUH FILLUM!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet één en twee nog zien maar geloof dat de hele film zo ong. gedragen wordt door haar twee pluspunten?
Ik alle 2quote:
Have you ever tried?quote:
Dan sla ik hem wel overquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, aardig. Typische Hollywoodfilm, bak popcorn en een krat bier naast je. Je vermaakt je prima met al het visuele geweld, maar je hebt na afloop nou niet iets van "BOH! WAT EEN GOEJUH FILLUM!"
DWquote:[..]
Have you ever tried?
JAquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan sla ik hem wel over
[..]
DWJIJ LUISTERT OOK Q-MUSIC!
:d:d::D:D:;D:D
Jij luistert heel geen Q-musicquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De film, of Megan?
[..]
Mjah, aardig. Typische Hollywoodfilm, bak popcorn en een krat bier naast je. Je vermaakt je prima met al het visuele geweld, maar je hebt na afloop nou niet iets van "BOH! WAT EEN GOEJUH FILLUM!"
[..]
Ik alle 2
[..]
Have you ever tried?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
IT WASN'T ME!!
[Upd] Lijk gevonden in Drenthe
quote:
Klopt, MP3, Youtube of Greasemonkeyquote:
ja joh dan slaap jij toch lekker verrot, mij een bietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonguh k was heus nie sereneus![]()
Ik ben geen voorstander van slaapmiddelen.
3FM in de auto.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, MP3, Youtube of Greasemonkey
Wat is Greasemonkey dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, MP3, Youtube of Greasemonkey
quote:
Verbetering, Grooveshark. Greasemonkey is een Firefox extensie die ik net aan het installeren wasquote:
Een bouvier. Tenminste, daar zie je het verschil niet bij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Raad eens wie er geen kont heeft!
[ afbeelding ]
Ze mag wat van mij hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ook wel zin om te slaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Staat de FOK! knokploeg al op standby?
today is paydayquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook wel zin om te slaan
why?
Ik zou haar kont opzich nog wel neuken hoor...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Auto draait al.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
doet dat niet pijn aan je pielemuis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zou haar kont opzich nog wel neuken hoor...
En hard en droog!
ohja de stakkers..... ik ga echt mega hard voor je duimenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
today is payday
en we weten hoe goed het bedrijf is op payday
welke auto?quote:
Niks van jouw kont af! Jouw kontquote:
Ik zit zo goed als naakt op de bank, in een deken gewikkeld. Ik ben klaar voor opvrolijkseks.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit zo goed als naakt op de bank, in een deken gewikkeld. Ik ben klaar voor opvrolijkseks.
hihiquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit zo goed als naakt op de bank, in een deken gewikkeld. Ik ben klaar voor opvrolijkseks.
Haha okequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Verbetering, Grooveshark. Greasemonkey is een Firefox extensie die ik net aan het installeren was
Whahaha daar past de hele knokploeg toch niet in.quote:
Eerder aan mijn heupbotten. Heb wel eens zo'n skinny anaal gehad en kreeg ik van die rode vlekken op mijn huid aan de binnen zijkant van mijn heupbotten. Was niet echt super.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doet dat niet pijn aan je pielemuis?
Doe dat maar nadat ik geweest ben, ik wil wel van alles genieten hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha daar past de hele knokploeg toch niet in.
Hmm landweggetjes zijn dan ook zo voorbij
Die hangen er aan skateboards achter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha daar past de hele knokploeg toch niet in.
Hmm landweggetjes zijn dan ook zo voorbij
Jij krijgt vlekken op je botten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Eerder aan mijn heupbotten. Heb wel eens zo'n skinny anaal gehad en kreeg ik van die rode vlekken aan de binnen zijkant van mijn heupbotten. Was niet echt super.
Maar ja, dit is Paris.![]()
![]()
![]()
De enige uitzondering zeg maar.
Was je toen ook bang dat als je te hard doorstootte je haar ribben zou breken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Eerder aan mijn heupbotten. Heb wel eens zo'n skinny anaal gehad en kreeg ik van die rode vlekken aan de binnen zijkant van mijn heupbotten. Was niet echt super.
Maar ja, dit is Paris.![]()
![]()
![]()
De enige uitzondering zeg maar.
ha haquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hangen er aan skateboards achter.
[..]
Jij krijgt vlekken op je botten?
Ik was wel bang iets te breken, niet specifiek haar ribben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was je toen ook bang dat als je te hard doorstootte je haar ribben zou breken?
quote:
OVER de botten misschien?quote:
daredevils die knokploegquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hangen er aan skateboards achter.
[..]
Jij krijgt vlekken op je botten?
Haar ego?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik was wel bang iets te breken, niet specifiek haar ribben.
Die heeft ;t dan te druk met kwijlen om te rijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me. Bart als buschauffeur van een all girls school
quote:
en fappenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haar ego?
[..]
Die heeft ;t dan te druk met kwijlen om te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |