ja toch, niet danquote:
Gij vuige lapohuntert!quote:
Ik was het zat dat ie in de woonkamer 80x per dag Jurassic Parc wilde kijkenquote:
nooitquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het zat dat ie in de woonkamer 80x per dag Jurassic Parc wilde kijken
Mag jij wel liegen van je moeder?quote:
Wie zegt dat je muziek moet kopen als je iTunes gebruikt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
Digitaal muziek kopen sowieso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was zn lievelingsfilm toen hij 4 wasquote:
Beter dan gratis. (en illegaal)quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muziek kopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
makkelijk muziek kopen in de store, goed te managen en super in gebruik en wel zo handig met mijn ipod & iphone heh
quote:
Waarom?quote:
Daar heb ik het nu ook half in gedaanquote:
Hm, jammer, dan doe ik het morgen op mijn werk welquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil, maar snel gaat het nu niet
ja inderdaad belachelijk artiesten steunen die je goed vindt echt hoe haal ik het inmijn botte kop, wat een sukkel ben ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
itunes werkt na het wennen gewoon hemelsquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook iTunes terwijl ik geen Mac, iPhone of iPod oid. hebIk wil wel een iPhone, maar ik wacht die nieuwe af.
Dat is waar het voor gebruikt wordt, toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Wie zegt dat je muziek moet kopen als je iTunes gebruikt?
Had hij geen speelgoed waar hij zich mee kon vermaken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
je kan ook nee zeggen, dat schijnt nog wel eens te werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat was zn lievelingsfilm toen hij 4 was
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muziek kopen
Vind het maar een ellendig programma, ook om te managen, en in gebruik. Maar inderdaad, het is wel handig met een iPod/Pad/Phone.
[..]
[..]
Waarom?
[..]
Daar heb ik het nu ook half in gedaan
[..]
Hm, jammer, dan doe ik het morgen op mijn werk wel
Zo, genoeg gequote.
Ik vind het jammer dat mensen geen waarde meer hechten aan fysieke CD's. Als ik iets koop wil ik geen bits en bytes maar een CD met mooie hoes en boekje erbij en alles.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad belachelijk artiesten steunen die je goed vindt echt hoe haal ik het inmijn botte kop, wat een sukkel ben ik ook![]()
Heel veel zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had hij geen speelgoed waar hij zich mee kon vermaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |