Toch handig dat de mensen @Fok het net zo snel hoorde als ik dat ik een kaartje hadquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Decibel tickets in the pocket..
CrustyClown, Huig en Bartman+vrouw zijn dus aanwezig
Wou 'm nog bestellen, maar kon niet, wacht nog op een nieuw bankpasje..dus geen ideal betalingen voor mij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, hij stond hier nog als optie; maar het wordt hem dus niet
Gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
mooi werk, linksvoor neem ik aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dus geen Mysteryland kaartjequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou 'm nog bestellen, maar kon niet, wacht nog op een nieuw bankpasje..dus geen ideal betalingen voor mij...
HS-FOK'kers zijn toch altijd goed "potential"?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie goeie aftermovie 'potential'
Lijkt me wel ja:Yquote:
wat een bakken toen in de Euphoria-tentquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja:Y
en als het weer zo zweten wordt als vorig jaar voorspelt het veel goeds voor de aftermovie
geen grijs shirt voor mij dit jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja:Y
en als het weer zo zweten wordt als vorig jaar voorspelt het veel goeds voor de aftermovie
ach joh,quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
timetable + laatste info Emporium
http://www.matrixx.nl/news.asp?ne_id=77
http://www.matrixx.nl/upload/alinea_471.pdf
edit: zie ik daar GVD om 13.00 Ran-D al staan![]()
moeten we, gezien de drukte op de weg en rondom het terrein, ook nog flink op tijd weg!
dat is dan ook weer het andere uiterstequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
ach joh,
gewoon vrijdagavond je opblaaskrokodil mee en alvast op het water gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |