Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manierquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genrequote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
goeiedag mannen van het goede levenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
Klopt dat was ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Nee klopt was ook niet persoonlijk, wilde het gewoon even meldenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Thugs (NC Remix) is fucking geniaal! Wat een held dat Zany die draaide. Dat nummer daarna is zo hilarisch trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net als dat ik Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix) uit het setje van Zany er lekker in vind hakken
Heb wel weer zin in Emporium. laatste feestje is dan al weer 4 weken terugben alleen bang dat het weer niet zo best wordt. Zoals vandaag zou ook wel te warm zijn maar regen is gewoon zuur
Haha dat deden ze ook zo mooi synchroon bij who wants this later op de avondquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef T-Force het volgende:
EDIT: "this aspect of a sound...is called frequency....tuutuutuutuutuutuutuutuu (en daar gingen Bartman & Huig beide omlaag) Great Zany Show was meester
![]()
Serieus??quote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef NLS04 het volgende:
Haha dat deze ze ook zo mooi synchroon bij who wants this later op de avond![]()
We hebben toevallig net weer een trainingskamp belegd, dus op Defqon zijn we weer te bewonderenquote:Zouden ze daar thuis op oefenen?
Nou vandaag zou het ook regenen zoals de weersvoorspellingen moest geloven. Heb geen druppel gevoeld, dus ik geloof er geen ruk van dat de weersvoorspellingen nu al kloppenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef InGebruik het volgende:
Ook ik ben te vinden op Emporium. Zag alleen net de weervoorspellingen en die waren niet om echt vrolijk van te worden..
Ja want die houden er wel van om de hele dag in de regen te staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als het gaat regenen.....zal mij een zorg zijn. Dag dagjesmensenen hallo hardstyleliefhebbers
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als het gaat regenen.....zal mij een zorg zijn. Dag dagjesmensenen hallo hardstyleliefhebbers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |