Leukste wedstrijd van afgelopen seizoenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Krijg nu nog kippenvel als ik naar deze wedstrijd kijk
maar ja ...
http://www.telegraaf.nl/t(...)geert_Afellay__.htmlquote:Ook Sevilla begeert Afellay
AMSTERDAM - Naast Hamburger SV staat PSV-middenvelder Ibrahim Afellay ook in de belangstelling van Sevilla. HSV heeft echter al een bod uitgebracht op de PSV-er en zijn overgang naar de Duitse club lijkt een formaliteit. Toch zijn PSV en het 'kamp Afellay' minder stellig.
De Noord-Duitsers dingen al twee jaar naar de gunst van de Marokkaanse Nederlander, meldden zich vorige week zondag inderdaad bij Tiny Sanders en Jan Reker en deden een openingsbod. Het bedrag - negen miljoen euro - wordt in Eindhoven als 'te mager' bestempeld en Afellay twijfelt op dit moment nog of hij zijn loopbaan wel in Hamburg wil voortzetten. HSV heeft voor komend seizoen nog geen trainer en greep naast Europees voetbal. Eljero Elia en Joris Mathijsen zullen de komende dagen benutten om het talent alsnog over de streep te trekken.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vond de overklassing van een seizoen eerder (6-2) toch echt een stuk leuker
Misschien biedt Sevilla meer. Lijkt me voor Afellay ook een stuk aantrekkelijker. Champions League spelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:36 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)geert_Afellay__.html
Fraaie foto bij het bericht....(dat is dus Labyad)
Wij weten allemaal dat Afellay van extreem belang was voor PSV, gewoon de hoofdprijs proberen te vangen en een waardige (kijken jullie mee PSV?) vervanger voor dat geld naar Eindhoven halen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef Darker-Than-L het volgende:
Ja PSV zou nu eigenlijk een beetje kunnen shoppen kijken wie meer bied dan die 9 miljoen, hoewel ik dat meer dan redelijk vind voor een speler met 1 jaar contract.
Ruilen voor van Bommelquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de vermeende interesse van Bayern München? Van Gaal mag dit jaar gaan investeren en ik geloof dat hij had gezegd dat Afellay een potentiële aankoop zou zijn.
Ja dat is zo, het onderste uit de kan proberen te halen inderdaad. Hoewel ik niet denk dat het PSV overkomt moet met wel oppassen dat het geen de Guzmannetje wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat Afellay van extreem belang was voor PSV, gewoon de hoofdprijs proberen te vangen en een waardige (kijken jullie mee PSV?) vervanger voor dat geld naar Eindhoven halen...
quote:
quote:'PSV doet Tiago Correia aanbieding'
20 mei 2010
Volgens media in Portugal heeft PSV de talentvolle Tiago Correia een aanbieding gedaan. D pas 19-jarige buitenspeler was afgelopen seizoen een van de revelaties in de tweede divisie van Portugal. De speler van E. Amadora is in Portugal beter bekend als Bebé. Hij kan echter ook naar meer clubs in Portugal.
quote:AZ moet topspelers verkopen en gaat naar begroting van 25 miljoen
Vrijdag, 21 mei 2010 om 07:32
De curatoren van DSB hebben het reddingsplan van AZ rond. Alleen de rechter-commissaris moet de constructie, waarbij de aandelen in een stichting terechtkomen, nog goedkeuren. Dat meldt De Telegraaf.
Wat er precies in het plan staat is nog niet bekend: op 1 juni zullen de ideeën met de buitenwereld gedeeld worden. In ieder geval is duidelijk dat AZ een aantal topspelers moet verkopen en dat de afgetreden landskampioen met een begroting van ongeveer 25 miljoen euro gaat werken.
DSB was jarenlang de belangrijkste sponsor van AZ, maar ging eerder dit seizoen failliet. Dirk Scheringa probeerde zijn bedrijf destijds al te redden met de verkoop van enkele topspelers, maar dit plan vond geen doorgang. In de zomer moeten er nu alsnog grote namen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |