Een kapper kan het bijwerken eventueel doen en de randjes mooi rechtmaken. Ik heb die van mij een x laten doen, en die kwam geniaal terug. Mijn baardfoto met wat ik net beschreef staat ergens in het baardentopic in US.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de trouwloft is pas morgen aan het eind van de middag, zou eventueel nog naar een kapper kunnen
Dat zag er goed uit inderdaad, maar, jij hebt donker haar, mooi contrastrijk op je blanke huid, ik vraag me af of het ook met een rode baard werkt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Een kapper kan het bijwerken eventueel doen en de randjes mooi rechtmaken. Ik heb die van mij een x laten doen, en die kwam geniaal terug. Mijn baardfoto met wat ik net beschreef staat ergens in het baardentopic in US.
Dat weet ik ook niet, maar die van mij is IRL iets rossiger. Volgens mij zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zag er goed uit inderdaad, maar, jij hebt donker haar, mooi contrastrijk op je blanke huid, ik vraag me af of het ook met een rode baard werkt?
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef 2cv het volgende:
Ik zou er plukjes uithalen zodat je baard op de tanden van een tandwiel lijkt.
Ik heb een mooie rode baard, al een hele tijd. De neklijn heb ik een keer door een goede kapper laten doen, dat vond ik best moeilijk om zelf te doen. Nu hoef ik die alleen elke 3-4 dagen wat bij te werken en de baard kort te houden dmv een trimmer. Ziet er strak en netjes uit hoor, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zag er goed uit inderdaad, maar, jij hebt donker haar, mooi contrastrijk op je blanke huid, ik vraag me af of het ook met een rode baard werkt?
dit dus,in principequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
In de praktijk zal het er trouwens wel op neer kamen dat ik er dapper een model in probeer te scheren/trimmen, datik dan een verkeerde beweging maak, en van ellende alles er maar af haal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |