Tuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgenvroeg is alles anders hoor't Is natuurlijk gewoon een zeikwijf, zoals ze dat allemaal zijn
Jij bent het zeikwijf, zij vult je aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgenvroeg is alles anders hoor't Is natuurlijk gewoon een zeikwijf, zoals ze dat allemaal zijn
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Soury het volgende:
Fipo...Nou ik ga maar es aan de ander helft van de vis beginnen.. Lief he ?
Dank je wel !quote:
Dat ging niet goedquote:
geeft niet, ik snap dat je aan de andere helft van je kilo visjes gaat beginnen, was het nog lekker met spinazie erbij?quote:
quote:
Anettequote:
Ik vond die andere ook mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel !
Deze vind ik mooier dan die andere ik mocht eindelijk weer wat meer kleurtjes gebruiken
Dan past ze dus perfect bij jequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze heeft wel een dirty mind, da's wel leuk
ik had een verkooptopic hier op Fok onder mijn andere account naamquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Is het alleen een hobby, of verkoop je ook?
quote:
was, dus je verkoopt niet meer FANN??quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een verkooptopic hier op Fok onder mijn andere account naam
was een GROOT succes
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Chinees besteld, 't is feest vandaag, die stond aan de deur
Klinkt sarcastischquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een verkooptopic hier op Fok onder mijn andere account naam
was een GROOT succes
ja hoor, zo nu en dan verkoop ik nog wel eens wat maar het moet wel een hobby blijvenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was, dus je verkoopt niet meer FANN??
Ze vond 100 euro wel te duur, misschien moet ik iets met de prijs zakkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik voel helemaal met je mee
ik krijg bijna ook zin in een peuk![]()
gelijk heb je, geen verplichtingen maar vind ze alle2 erg mooi die je voor Soury had gemaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoor, zo nu en dan verkoop ik nog wel eens wat maar het moet wel een hobby blijven![]()
anders vin ik het niet leuk meer![]()
dan MOET ik
en ik wil niks MOETEN
Nee hoor, ik heb alles verkochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt sarcastisch
Was het zo 'duur'?
Ik vind het serieus erg mooi. De 2e is het mooist.
Ah, ik vond het al vreemd (tenzij het dus erg duur was)quote:
Als er weer een verkooptopic komt stuur ff een linkjequote:en allemaal blije klantjes maar er zaten
wat haakjes en oogjes aan....
gezeik niet belangrijkachteraf wel geinig ook
nee is gemeend, want ik vind ze echt leuk, en de laatste met die kat helemaal.quote:
Ze kreeg destijds aardig wat over haar heen, zo'n topic zal er vast niet meer komen denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al vreemd (tenzij het dus erg duur was)
[..]
Als er weer een verkooptopic komt stuur ff een linkje
op Fok ga ik nooit meer een verkooptopic openen D.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al vreemd (tenzij het dus erg duur was)
[..]
Als er weer een verkooptopic komt stuur ff een linkje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je schildert gewoon leuk, da's makkelijk zat
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gemeend, want ik vind ze echt leuk, en de laatste met die kat helemaal.
vind het ook op amerikaanse posters uit de jaren 50 lijken, die reklamebillboards. ( vind ik dan he)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
Heeyyy teun heeft een neukertje op het oog lees ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat idee heeft het wel en ik weet dat je het meent maar eh...
ja gewoonkan ik niet mee omgaan
Ja echt he?? Dat vind ik ook wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gemeend, want ik vind ze echt leuk, en de laatste met die kat helemaal.
vind het ook op amerikaanse posters uit de jaren 50 lijken, die reklamebillboards. ( vind ik dan he)
Jawel hoor zo met tijd en wijle...maar heel soms val ik hier uit mn rolquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jij bent ook echt een romanticus h'e![]()
NOT
neukertje,neukertje, ....? Teun heeft eerbare bedoelingen enzo hè,quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
Heeyyy teun heeft een neukertje op het oog lees ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |