Tuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgenvroeg is alles anders hoor't Is natuurlijk gewoon een zeikwijf, zoals ze dat allemaal zijn
Jij bent het zeikwijf, zij vult je aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgenvroeg is alles anders hoor't Is natuurlijk gewoon een zeikwijf, zoals ze dat allemaal zijn
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Soury het volgende:
Fipo...Nou ik ga maar es aan de ander helft van de vis beginnen.. Lief he ?
Dank je wel !quote:
Dat ging niet goedquote:
geeft niet, ik snap dat je aan de andere helft van je kilo visjes gaat beginnen, was het nog lekker met spinazie erbij?quote:
quote:
Anettequote:
Ik vond die andere ook mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel !
Deze vind ik mooier dan die andere ik mocht eindelijk weer wat meer kleurtjes gebruiken
Dan past ze dus perfect bij jequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze heeft wel een dirty mind, da's wel leuk
ik had een verkooptopic hier op Fok onder mijn andere account naamquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Is het alleen een hobby, of verkoop je ook?
quote:
was, dus je verkoopt niet meer FANN??quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een verkooptopic hier op Fok onder mijn andere account naam
was een GROOT succes
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Chinees besteld, 't is feest vandaag, die stond aan de deur
Klinkt sarcastischquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een verkooptopic hier op Fok onder mijn andere account naam
was een GROOT succes
ja hoor, zo nu en dan verkoop ik nog wel eens wat maar het moet wel een hobby blijvenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was, dus je verkoopt niet meer FANN??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |