Moet je niet mee spotten knul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Stoeprand krijg een autobumper tegen je aan of zo.
Ja, inderdaad, meestal ga ik veel met ze om, maar vriendschap is het nooit echt. Ik heb alleen lol met ze, serieuze dingen hoor ik altijd via via want bij mij zullen ze niet komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:34 schreef Desunoto het volgende:
Bij mij is het meestal zo dat ik altijd wel 1, 2 of 3 (meestal 2) goede vriendinnen heb, bijna nooit vrienden want 99% van de jongens zijn stom, maar dat het contact nooit lang is.En dan verwatert het en kom ik iemand anders tegen en ga daar opeens veel mee om. En dan verwatert dat en weer een nieuwe etc.... best wel stom eigenlijk.
![]()
En de mensen die ik wat langer ken en nog wel contact mee heb zie ik ook meer als kennissen want vriendschap zou ik het niet noemen.
Haha, een Shin Chan quote. Wat schattig dat een volwassen vent zo'n fan kan zijn van een infantiele kinderserie.quote:
Mijn konijn had autobumper.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je opa is overleden aan een autobumper?
Het probleem is dat ik ook van Bart houd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het zo stiekem moet, dan hoeft het niet.
Als je van me houdt, dan heb je het er maar voor over om ontrouw te zijn aan Bart.
Dan hoeft het van mij niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook van Bart houd.
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitjequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, een Shin Chan quote. Wat schattig dat een volwassen vent zo'n fan kan zijn van een infantiele kinderserie.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, meestal ga ik veel met ze om, maar vriendschap is het nooit echt. Ik heb alleen lol met ze, serieuze dingen hoor ik altijd via via want bij mij zullen ze niet komen.
Mijn konijn kopte een autobumperquote:
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.quote:
Je maakt me helemaal emo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.
Moet ik naar je toe komen om over mijn problemen te praten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd zit ik er nogal mee eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitje_!
Pfffff. Die zin...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.
Jij begon. Ik was 'm even helemaal vergeten, maar jij begon er weer over.quote:
Vindtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitje_!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moet ik naar je toe komen om over mijn problemen te praten?
Doe maar niet. Ik ken je niet eens. (Behalve van FOK! dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Wat ben je opgefokt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!
Held die je bent.
Hoe kon ik nou weten dat je konijn autobumper had?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij begon. Ik was 'm even helemaal vergeten, maar jij begon er weer over.
Het was ook niet serieusquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik ken je niet eens. (Behalve van FOK! dan)
mooie analyse hoor pitje, heel mooi, ga nu maar fijn je vrienden lastig vallen want je verspild je tijd, wat je zegt doet me echt niks, ik vind het alleen onbeleefd niet te reageren op je dwaze geraaskalquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!
Held die je bent.
Die ziekte komt toch vaker voor? JE KAN TOCH REKENING HOUDEN MET ZOIETS?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou weten dat je konijn autobumper had?
Oké schat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie analyse hoor pitje, heel mooi, ga nu maar fijn je vrienden lastig vallen want je verspild je tijd, wat je zegt doet me echt niks, ik vind het alleen onbeleefd niet te reageren op je dwaze geraaskal
dus dikke doei
quote:
zal ik zeker hebben, have fun met al je vrienden hehquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké schat.
Veel plezier met je tekenfilmpjes hè.
Hey, doe even normaal, mijn opa is overleden aan de rekening.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die ziekte komt toch vaker voor? JE KAN TOCH REKENING HOUDEN MET ZOIETS?
Fap ze op die babybips van Shin Chan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik zeker hebben, have fun met al je vrienden heh
Oh, het spijt me. Dat...sorry. Ik had er aan moeten denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hey, doe even normaal, mijn opa is overleden aan de rekening.
Mijn parkiet aan zoietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hey, doe even normaal, mijn opa is overleden aan de rekening.
Mijn tuinstoelen zijn verbrand door een parkietquote:
mijn zoiets aan een parkietquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn tuinstoelen zijn verbrand door een parkiet
Mijn oom giechelde eens...quote:
tis niet warm geweestquote:
Ik kan niet meer stoppen met grijnzen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn oom giechelde eens...
Sindsdien rijdt hij in een automaat, omdat hij niet meer met de hand kan schakelen.
Grijnzen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan niet meer stoppen met grijnzen.
Ze zijn zo flauw he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grijnzen...
Een neef van m'n vader- Nee oké, laat maar.
Ik heb geen inspiratie meer ook, dus ja.
neequote:
warmer dan het nu is welquote:
Die van ons floot het C&A deuntjequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef laforest het volgende:
Ik had een lieve valkparkiet, is 15 geworden.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
warmer dan het nu is wel
[..]
Die van ons floot het C&A deuntje
ik haat kou heh dus wat mijbetreft mag het nog wel graad of 10 warmer dan vandaag en dat standardquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
warmer dan het nu is wel
[..]
Die van ons floot het C&A deuntje
Ik zat vanmiddag gewoon in de tuin, 3/4 broek, shirt uit.. Heerlijk chill manquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
ik vind het gewoon nog niet echt warm geweest
ik moest huilenquote:
Mwa, hier. Maar laten we het er nou niet weer over hebben. Ik vind het wel goed zo.quote:
hieja kaaskopquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag gewoon in de tuin, 3/4 broek, shirt uit.. Heerlijk chill man
Ja he, Fryslan boppe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag gewoon in de tuin, 3/4 broek, shirt uit.. Heerlijk chill man
Oow okquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, hier. Maar laten we het er nou niet weer over hebben. Ik vind het wel goed zo.
quote:
Tskquote:
ja eigelijk wil ook zo goed tegen de kou kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tskje bent gewoon jaloers cheffie
HET WAS NIET KOUD JANETJEquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eigelijk wil ook zo goed tegen de kou kunnen![]()
nu moet ik weer huilen
Waar woon jij dat het zo koud isquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eigelijk wil ook zo goed tegen de kou kunnen![]()
nu moet ik weer huilen
in het midden van het land, maar ik ben nogal een koukleumquote:
quote:
Ah, ik merk het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het midden van het land, maar ik ben nogal een koukleum_!
[..]
dat vind jij
ik heb ook een bank met 3 fleece dekens en loop nu nog in een winterjasquote:
quote:
Ik alleen s' ochtends om half 6 nog maar als ik om 8 uur terugkom ga ik al dood in die jas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een bank met 3 fleece dekens en loop nu nog in een winterjas_!
[..]
pics?
doe ik niet mijn zusje is een milf en dan ga je fappenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik alleen s' ochtends om half 6 nog maar als ik om 8 uur terugkom ga ik al dood in die jas.
Woooh heldquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe ik niet mijn zusje is een milf en dan ga je fappen![]()
Je mag dr hebbenquote:
is zo, mijn zusje is echt mooi en moeder dusquote:
Ja zeg, hou eens op als je toch geen pics gaat postenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
is zo, mijn zusje is echt mooi en moeder dus
Wanhopigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja zeg, hou eens op als je toch geen pics gaat posten
ooh sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja zeg, hou eens op als je toch geen pics gaat posten
fap fap fapquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sorry
een plaatje van milf
[ afbeelding ]
De ultieme milfquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sorry
een plaatje van milf
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben een zusjequote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet het niet
Maar aan de naam te zien..![]()
christina aguilera is ook een milfquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
christina aguilera is ook een milf![]()
[ afbeelding ]
lekker sletterig en gewoon een geile kop
welquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind der een lekkere geile kop hebben, dan kan jij wel 3x nee posten maar daar veranderd echt niets aan hoorquote:
Neeeuh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Maar jij bent niet mijn zusjequote:
quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Myraela het volgende:
Ik houd sowieso niet zo van blonde vrouwen. Over het algemeen.
dat magquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dus helemaal niks he.
Ik ook niet. Ikzelf ben gelukkig lichtbruin, mensen verwarren het met blond, maar dat wat blond is, is geverfd! Mijn eckte haarkleur kun je allang zien, toch denkt iedereen dat ik blond benquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig niet neequote:
i hate to bust your bubble but lichtbruin wordt blond genoemd omdat ook onder blond valtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ikzelf ben gelukkig lichtbruin, mensen verwarren het met blond, maar dat wat blond is, is geverfd! Mijn eckte haarkleur kun je allang zien, toch denkt iedereen dat ik blond ben
Ik wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Myraela het volgende:
JAquote:
Dat vind ik dus ook zo stom he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
i hate to bust your bubble but lichtbruin wordt blond genoemd omdat ook onder blond valt
Ja maar iemand anders die ik ken is echt donkerblond, maar mijn haarkleur lijkt echt totaal niet op die van haar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
i hate to bust your bubble but lichtbruin wordt blond genoemd omdat ook onder blond valt
DAT DUS.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo stom he.
Lichtbruin IS NIET BLOND.
Lichtbruin is LICHTBRUIN.
dan heet het donkerblond maar nooit licht bruin helaas maar waarquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo stom he.
Lichtbruin IS NIET BLOND.
Lichtbruin is LICHTBRUIN.
Ohh ja das waarquote:
Maar er zijn nooit mensen tegen me die zeggen.... 'Ja, blond zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heet het donkerblond maar nooit licht bruin helaas maar waar
Ik vind haar schattigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.tvgids.nl/prog(...)e_meisje_ter_wereld/
Ik ben op tv!
Ze zeggen ook dat mijn vriend rood haar heeft maar dat slaat ook nergens op. Hij is rossig, niet rood.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:36 schreef Desunoto het volgende:
Je noemt rood toch ook niet donkeroranje?
dan ben je gewoon niet dom genoegquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar er zijn nooit mensen tegen me die zeggen.... 'Ja, blond zeker?'
rossig ja rood dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat mijn vriend rood haar heeft maar dat slaat ook nergens op. Hij is rossig, niet rood.
Ik niet.quote:
Dat ja:quote:
oohw dan is ie gewoon rood dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat ja:
[ afbeelding ]
Mijn vriend komt bij lange na niet in de buurt van die kleur.
Rood haarquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat mijn vriend rood haar heeft maar dat slaat ook nergens op. Hij is rossig, niet rood.
Die ogenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat ja:
[ afbeelding ]
Mijn vriend komt bij lange na niet in de buurt van die kleur.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rood haarIk heb ;t vandaag met een collega gehad over het haar van haar vriend, we willen het allebei hebben. Hij heeft zulk mooi haar
Roodblond, het is net goud
Nee.quote:
leive schat wat de rollende konijnenkeutels maakt het uit hoe anderen je haar kleur beschrijven?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Niks mis met rood haar hoor!Maar sommige mensen snappen het gewoon niet.
Ik heb een ex met rood haarquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Niks mis met rood haar hoor!Maar sommige mensen snappen het gewoon niet.
Nee.quote:
Ja niks, maar tot ze gaan schelden. Mijn vriend voor rooie, terwijl hij dus heul geen rood haar heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
leive schat wat de rollende konijnenkeutels maakt het uit hoe anderen je haar kleur beschrijven?
dan nog, als iemand zo nodig met rooie moet schelden, dat is vooral erg triest voor diegene maar niet voor die rooiequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja niks, maar tot ze gaan schelden. Mijn vriend voor rooie, terwijl hij dus heul geen rood haar heeft
Zo'n kleur wil ik ookquote:
Ja, maar dan schelden ze hem uit voor iets wat hij niet heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog, als iemand zo nodig met rooie moet schelden, dat is vooral erg triest voor diegene maar niet voor die rooie
dus schelden ze hem ook niet uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar dan schelden ze hem uit voor iets wat hij niet heeft.
haha, ik blijf ola roepen hoorquote:
pezu is namelijk stront eigenwijsquote:
Gij ook brutusquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
Brunettes nog steeds voor de overwinning.
ceasar heeft dat nooit gezegd toen maar dat is er bij verteld omdat het goed deed in de verhaal vertellingquote:
Hoi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
Brunettes nog steeds voor de overwinning.
Zoals zoveel citaten uit de geschiedenisquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ceasar heeft dat nooit gezegd toen maar dat is er bij verteld omdat het goed deed in de verhaal vertelling
Ja echt.. jij bent echt het schoolvoorbeeld van eigenwijs.quote:
weet ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja echt.. jij bent echt het schoolvoorbeeld van eigenwijs.
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals zoveel citaten uit de geschiedenis
Je houdt van mequote:
die random facts van jou heb ik stiekem wel gemistquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik![]()
[..]
meisje![]()
[..]
klopt ik dacht ik gooi er even een random fact doorheen
quote:
Nah jij houdt van mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef murp het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, of je bent de enige die mij qoute
wen er maar niet aan want ik kan zomaar plots weer verdwijnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die random facts van jou heb ik stiekem wel gemist
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wen er maar niet aan want ik kan zomaar plots weer verdwijnen
Schandalig. Daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wen er maar niet aan want ik kan zomaar plots weer verdwijnen
ja zo ben ik ookquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig. Daar ben ik het ook niet mee eens
Trev zit alleen hier en in ;t goedemorgen-topic. En ik ook vooral hier en in GM.quote:
Bij mij alleen uit PUB en ONZ, terwijl ik overal wel een beetje zit eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trev zit alleen hier en in ;t goedemorgen-topic. En ik ook vooral hier en in GM.
Ik zit ook op andere plekken tegenwoordigquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij mij alleen uit PUB en ONZ, terwijl ik overal wel een beetje zit eigenlijk.
dan mail je maar af en toe een random factquote:
quote:
een krul in je lul nu?quote:
Ik nog niet maar dat wil ik wel. Er is zoveel meer op FOK! dan alleen ONZquote:
nee je krijgt geen picsquote:
grrrquote:
Jij in de kerk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net mn stiefma beloofd dat ik binnenkort een keer met haar mee ga naar de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Klopt, veel in "nieuwe topics" kijken helpt ook. Dan kom je gewoon echt overal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik nog niet maar dat wil ik wel. Er is zoveel meer op FOK! dan alleen ONZ
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij in de kerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem de Red Bull wel, dat andere ken ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Proost
hebje ook normale vodkaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Proost
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Proost
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]Wel aardiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je geen zwarte?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Proost[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee ik wel. Heb zaterdag nog een liter erbij gekregenquote:
lekker met red bullquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee ik wel. Heb zaterdag nog een liter erbij gekregen
overdrijven ben ik ook goed inquote:
IJstheequote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij in de kerk?Ja, om mn stiefma te plezierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
whiskey ijsthee, brum ijsthee, vodka ijstheequote:
zelfkennis heb ik ookquote:
Ik heb van DW geleerd dat zwarte vodka ook heel lekker is met redbullquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Proost
puur is dat ook goed te doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van DW geleerd dat zwarte vodka ook heel lekker is met redbull
Jij bent echt een man van de wereldquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
whiskey ijsthee, brum ijsthee, vodka ijsthee
ijsthee, standaard aanwezig hier, ijsthee rules
[..]
zelfkennis heb ik ook
Ijsthee is Godquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
whiskey ijsthee, brum ijsthee, vodka ijsthee
ijsthee, standaard aanwezig hier, ijsthee rules
[..]
zelfkennis heb ik ook
Is ook heel lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van DW geleerd dat zwarte vodka ook heel lekker is met redbull
jawelquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook nog smirnoff black [ afbeelding ]
Mag da ook?
quote:
ja de ultieme dorstlesser en goed te combineren, ook wast het alle vieze smaakejs uit je mondquote:
Ik heb het een paar keer gehad maar ik lus het echt niet.quote:
Nee, dat is Taksi.quote:
zure kots dat is taksiquote:
Krijg watquote:
Eenschquote:
ja graag alles behalve taksiquote:
nee joh shrek boom fruitquote:
Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja graag alles behalve taksi![]()
[..]
nee joh shrek boom fruit
ja en shrek woud fruit zijn beide gruwelijk lekkerquote:
Ik heb ze wel eens bijgevuld dus ik weet welke je bedoeltquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en shrek woud fruit zijn beide gruwelijk lekker
beter neem je ze ook een keer mee dan vergeet je die taksi troep gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens bijgevuld dus ik weet welke je bedoelt
Inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
[..]
![]()
[..]
ja de ultieme dorstlesser en goed te combineren, ook wast het alle vieze smaakejs uit je mond
Heul niet. Taksi is voor zielige tweakers.quote:
JE UIquote:
Dat is onze befaamde scheve torenquote:
Oldehovequote:
Ik heb geen Tweakersquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Heul niet. Taksi is voor zielige tweakers.
Hangt er vanaf vanuit welke hoek je ze bekijkt hequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OldehoveEn de achmea erbij
Hij klopt alleen niet, Achmea is veul hoger
hoeveel pc's en schermen heb je thuis?quote:
True. Maar alsnog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf vanuit welke hoek je ze bekijkt he
Nou en, wel een ICT-geek.quote:
nerdjequote:
AHUMquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Heul niet. Taksi is voor zielige tweakers.
nee sorry je werd niet gemistquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn afwezigheid?
Ga jij eens gauw in een ander subforum kijken en kom pas terug wanneer je in minstens 5 topics uit andere fora hebt gereageerd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
okquote:
ja manquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw in een ander subforum kijken en kom pas terug wanneer je in minstens 5 topics uit andere fora hebt gereageerd!
Ik vroeg of ik wat gemist had niet of ik gemist benquote:
Hoezo en waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw in een ander subforum kijken en kom pas terug wanneer je in minstens 5 topics uit andere fora hebt gereageerd!
Jezus man, hier staat nog meer.quote:
Wil je ;m dood hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik wat gemist had niet of ik gemist ben
[..]
Hoezo en waarom?
Ben bevooroordeeld door mijn broerquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hoezo en waarom?
Kijk eens naar je posthistory manquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hoezo en waarom?
Ik wou eens kijken of er een zinvolle discussie uit kon komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
dat meen je niet heh![]()
![]()
![]()
toe zeg me dat je een grap maakt
Ga weg dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben![]()
[..]
Gelukkig ben ik er weer
Ga eens weg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben![]()
[..]
Gelukkig ben ik er weer
Staan best andere sub fora tussenquote:
http://forum.fok.nl/user/history/216584quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staan best andere sub fora tussenmaar ik heb niet zo veel tijd meer om te posten dus dat doe ik dat met het liefst met jullie
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staan best andere sub fora tussenmaar ik heb niet zo veel tijd meer om te posten dus dat doe ik dat met het liefst met jullie
Maar dat je niet buiten ONZ komt is dan een ding, maar je komt alleen maar in de SC en in de GM topics....quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das Lief![]()
[..]
[..]
Is 1 keer niet genoeg en ik ben er net
Kijk maar eens wat meer aan het beginquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/216584
Ik zie ;t.
Nee hoor das niet waarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat je niet buiten ONZ komt is dan een ding, maar je komt alleen maar in de SC en in de GM topics....
je post gedrag vertoont autistische trekjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat meer aan het begin
Elke gek zijn gebrekquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
je post gedrag vertoont autistische trekjes
2 pc's, 2 laptops 3 tv'squote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus man, hier staat nog meer.
3 pc;s (waarvan 1 met 2 monitors), 1 laptop en 2 tv;s.
omdat hij mijn nr 1 fokvriendje isquote:
Dat is ;t begin.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat meer aan het begin
Zelfs op pagina 30 van je history zie ik voor 98/100e alleen maar ONZ.quote:
nee idd dat is een hoaxquote:
Ik ben er trots opquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zelfs op pagina 30 van je history zie ik voor 98/100e alleen maar ONZ.
Ik zie toch echt een GC topic er tussen staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd dat is een hoax
[ afbeelding ]
_!
1 kapotte PC die nog gemaakt moet worden. 1 die niets staat te doen, en naar mijn ouders moet. Verder 1 scherm in gebruik, en een oude die ook naar mijn ouders moet. Verder zit mijn vaste PC aan mijn TV, net als het surroundset.quote:
ja eentje in die hele droevige rij jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een GC topic er tussen staan
Ja. eigenlijk 4 maar 1 is kapotquote:
NEE TOCH! JE GEBRUIKT TOCH GEEN ITUNES?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd dat is een hoax
[ afbeelding ]
_!
wajo tweakerquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1 kapotte PC die nog gemaakt moet worden. 1 die niets staat te doen, en naar mijn ouders moet. Verder 1 scherm in gebruik, en een oude die ook naar mijn ouders moet. Verder zit mijn vaste PC aan mijn TV, net als het surroundset.
Technisch gezien dus 1 PC, 1 scherm, 1 laptop en mijn TV
ahjaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja. eigenlijk 4 maar 1 is kapot![]()
beneden 1, slaapkamer en bij mn zoon op de kamer 1
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NEE TOCH! JE GEBRUIKT TOCH GEEN ITUNES?
Tweakerquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1 kapotte PC die nog gemaakt moet worden. 1 die niets staat te doen, en naar mijn ouders moet. Verder 1 scherm in gebruik, en een oude die ook naar mijn ouders moet. Verder zit mijn vaste PC aan mijn TV, net als het surroundset.
Technisch gezien dus 1 PC, 1 scherm, 1 laptop en mijn TV
iTunesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NEE TOCH! JE GEBRUIKT TOCH GEEN ITUNES?
Ik kan ;t in paint?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
Wie kan er snel een header voor mij maken in Photoshop?
Ligt er aan wat je wil, maar snel gaat het nu nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
Wie kan er snel een header voor mij maken in Photoshop?
GIMMEH!quote:
itunes rules gewoon big timequote:
Uhm hij was 5 toen hij een eigen tv en dvd speler kreeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja
hoe oud was je zoon eigenlijk dat hij een tv op zijn kamer kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |