Moet je niet mee spotten knul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Stoeprand krijg een autobumper tegen je aan of zo.
Ja, inderdaad, meestal ga ik veel met ze om, maar vriendschap is het nooit echt. Ik heb alleen lol met ze, serieuze dingen hoor ik altijd via via want bij mij zullen ze niet komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:34 schreef Desunoto het volgende:
Bij mij is het meestal zo dat ik altijd wel 1, 2 of 3 (meestal 2) goede vriendinnen heb, bijna nooit vrienden want 99% van de jongens zijn stom, maar dat het contact nooit lang is.En dan verwatert het en kom ik iemand anders tegen en ga daar opeens veel mee om. En dan verwatert dat en weer een nieuwe etc.... best wel stom eigenlijk.
![]()
En de mensen die ik wat langer ken en nog wel contact mee heb zie ik ook meer als kennissen want vriendschap zou ik het niet noemen.
Haha, een Shin Chan quote. Wat schattig dat een volwassen vent zo'n fan kan zijn van een infantiele kinderserie.quote:
Mijn konijn had autobumper.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je opa is overleden aan een autobumper?
Het probleem is dat ik ook van Bart houd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het zo stiekem moet, dan hoeft het niet.
Als je van me houdt, dan heb je het er maar voor over om ontrouw te zijn aan Bart.
Dan hoeft het van mij niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook van Bart houd.
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitjequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, een Shin Chan quote. Wat schattig dat een volwassen vent zo'n fan kan zijn van een infantiele kinderserie.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, meestal ga ik veel met ze om, maar vriendschap is het nooit echt. Ik heb alleen lol met ze, serieuze dingen hoor ik altijd via via want bij mij zullen ze niet komen.
Mijn konijn kopte een autobumperquote:
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.quote:
Je maakt me helemaal emo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.
Moet ik naar je toe komen om over mijn problemen te praten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd zit ik er nogal mee eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitje_!
Pfffff. Die zin...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.
Jij begon. Ik was 'm even helemaal vergeten, maar jij begon er weer over.quote:
Vindtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitje_!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moet ik naar je toe komen om over mijn problemen te praten?
Doe maar niet. Ik ken je niet eens. (Behalve van FOK! dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Wat ben je opgefokt!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!
Held die je bent.
Hoe kon ik nou weten dat je konijn autobumper had?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij begon. Ik was 'm even helemaal vergeten, maar jij begon er weer over.
Het was ook niet serieusquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik ken je niet eens. (Behalve van FOK! dan)
mooie analyse hoor pitje, heel mooi, ga nu maar fijn je vrienden lastig vallen want je verspild je tijd, wat je zegt doet me echt niks, ik vind het alleen onbeleefd niet te reageren op je dwaze geraaskalquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!
Held die je bent.
Die ziekte komt toch vaker voor? JE KAN TOCH REKENING HOUDEN MET ZOIETS?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou weten dat je konijn autobumper had?
Oké schat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie analyse hoor pitje, heel mooi, ga nu maar fijn je vrienden lastig vallen want je verspild je tijd, wat je zegt doet me echt niks, ik vind het alleen onbeleefd niet te reageren op je dwaze geraaskal
dus dikke doei
quote:
zal ik zeker hebben, have fun met al je vrienden hehquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké schat.
Veel plezier met je tekenfilmpjes hè.
Hey, doe even normaal, mijn opa is overleden aan de rekening.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die ziekte komt toch vaker voor? JE KAN TOCH REKENING HOUDEN MET ZOIETS?
Fap ze op die babybips van Shin Chan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik zeker hebben, have fun met al je vrienden heh
Oh, het spijt me. Dat...sorry. Ik had er aan moeten denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hey, doe even normaal, mijn opa is overleden aan de rekening.
Mijn parkiet aan zoietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hey, doe even normaal, mijn opa is overleden aan de rekening.
Mijn tuinstoelen zijn verbrand door een parkietquote:
mijn zoiets aan een parkietquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn tuinstoelen zijn verbrand door een parkiet
Mijn oom giechelde eens...quote:
tis niet warm geweestquote:
Ik kan niet meer stoppen met grijnzen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn oom giechelde eens...
Sindsdien rijdt hij in een automaat, omdat hij niet meer met de hand kan schakelen.
Grijnzen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan niet meer stoppen met grijnzen.
Ze zijn zo flauw he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grijnzen...
Een neef van m'n vader- Nee oké, laat maar.
Ik heb geen inspiratie meer ook, dus ja.
neequote:
warmer dan het nu is welquote:
Die van ons floot het C&A deuntjequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef laforest het volgende:
Ik had een lieve valkparkiet, is 15 geworden.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
warmer dan het nu is wel
[..]
Die van ons floot het C&A deuntje
ik haat kou heh dus wat mijbetreft mag het nog wel graad of 10 warmer dan vandaag en dat standardquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
warmer dan het nu is wel
[..]
Die van ons floot het C&A deuntje
Ik zat vanmiddag gewoon in de tuin, 3/4 broek, shirt uit.. Heerlijk chill manquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
ik vind het gewoon nog niet echt warm geweest
ik moest huilenquote:
Mwa, hier. Maar laten we het er nou niet weer over hebben. Ik vind het wel goed zo.quote:
hieja kaaskopquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag gewoon in de tuin, 3/4 broek, shirt uit.. Heerlijk chill man
Ja he, Fryslan boppe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag gewoon in de tuin, 3/4 broek, shirt uit.. Heerlijk chill man
Oow okquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, hier. Maar laten we het er nou niet weer over hebben. Ik vind het wel goed zo.
quote:
Tskquote:
ja eigelijk wil ook zo goed tegen de kou kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tskje bent gewoon jaloers cheffie
HET WAS NIET KOUD JANETJEquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eigelijk wil ook zo goed tegen de kou kunnen![]()
nu moet ik weer huilen
Waar woon jij dat het zo koud isquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eigelijk wil ook zo goed tegen de kou kunnen![]()
nu moet ik weer huilen
in het midden van het land, maar ik ben nogal een koukleumquote:
quote:
Ah, ik merk het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het midden van het land, maar ik ben nogal een koukleum_!
[..]
dat vind jij
ik heb ook een bank met 3 fleece dekens en loop nu nog in een winterjasquote:
quote:
Ik alleen s' ochtends om half 6 nog maar als ik om 8 uur terugkom ga ik al dood in die jas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een bank met 3 fleece dekens en loop nu nog in een winterjas_!
[..]
pics?
doe ik niet mijn zusje is een milf en dan ga je fappenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik alleen s' ochtends om half 6 nog maar als ik om 8 uur terugkom ga ik al dood in die jas.
Woooh heldquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe ik niet mijn zusje is een milf en dan ga je fappen![]()
Je mag dr hebbenquote:
is zo, mijn zusje is echt mooi en moeder dusquote:
Ja zeg, hou eens op als je toch geen pics gaat postenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
is zo, mijn zusje is echt mooi en moeder dus
Wanhopigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja zeg, hou eens op als je toch geen pics gaat posten
ooh sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja zeg, hou eens op als je toch geen pics gaat posten
fap fap fapquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sorry
een plaatje van milf
[ afbeelding ]
De ultieme milfquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sorry
een plaatje van milf
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben een zusjequote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet het niet
Maar aan de naam te zien..![]()
christina aguilera is ook een milfquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
christina aguilera is ook een milf![]()
[ afbeelding ]
lekker sletterig en gewoon een geile kop
welquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind der een lekkere geile kop hebben, dan kan jij wel 3x nee posten maar daar veranderd echt niets aan hoorquote:
Neeeuh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |