Kan je dan niet beter, in plaats van je bb te verkopen, naar een fatsoenlijke telco overstappen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Phoenix_Wright het volgende:
SPAM! Mijn blackberry bold 9000 staat te koop in Vraag en aanbodSPAM!!
Ik heb ook al de hele dag problemen met E-mailen en internetten. Ik heb ook t-mobile :S het begint nu aardig irritant te worden.
@KPN, geen enkele last van gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef DABAMaster het volgende:
het blackberry netwerk had storing dacht ik, vodafone had er ook last van
haha tjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter, in plaats van je bb te verkopen, naar een fatsoenlijke telco overstappen?
Tja ervaringen kunnen verschillen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
haha tja. Het is irritant alleen ik heb met vodafone al helemaal dramatisch bereik in en rondom mijn huis en KPN/Hi begin ik niet aan (heb er zelf gewerkt dus dat zegt genoeg
)
Ja Bebuzz heet die in appworld. Gebruik hem zelf ook, werkt best fijn als je weet wat bij welke kleur hoort.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:
Was er nu zo een programmatje dat je verschillende ledkleurtjes voor berichten en emails liet zien? Ik weet niet meer hoe het heet.
Berrybuzz, ideaal!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:
Was er nu zo een programmatje dat je verschillende ledkleurtjes voor berichten en emails liet zien? Ik weet niet meer hoe het heet.
Nou joepie, 2 maanden gratis internet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:51 schreef Chefz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)3G_leed__.html?p=3,1
Dat moeten hun dan regelen, ik heb daar (toevallig) geen / nooit last van, dus voor mij is er geen probleem meer =). Alleen bel ik wel nog naar tmobile zo, het liefst gewoon weg en naar vodafone, omdat mijn abbo nog maar 5 dagen oud is ga ik een kans wagen, maar als dat niet lukt heb ik 2 maanden gratis slecht internet maar bellen en smsen kan ik =)quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nou joepie, 2 maanden gratis internet.
En voor de mensen die last hadden van wegvallende gesprekken, niet gebeld kunnen worden of kunnen bellen? Krijgen die ook 2 maanden gratis internet.?!
Ik zou hier niet mee accoord gaan. Gewoon kostenloos opzeggen klaar.
Het schijnt dus wel te kunnen gratis opzeggen, alleen kost een paar belletjes en/of brieven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Chefz het volgende:
[..]
Dat moeten hun dan regelen, ik heb daar (toevallig) geen / nooit last van, dus voor mij is er geen probleem meer =). Alleen bel ik wel nog naar tmobile zo, het liefst gewoon weg en naar vodafone, omdat mijn abbo nog maar 5 dagen oud is ga ik een kans wagen, maar als dat niet lukt heb ik 2 maanden gratis slecht internet maar bellen en smsen kan ik =)
Dat komt idd voor, moet je op google zoeken of iemand een OTA (over the air ) link host, zo kun je veel programmas die eigenlijk niet in je land verkrijgbaar zijn downloadenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:48 schreef Green1 het volgende:
Ik heb nu ook een BB![]()
verdomme. Ik kom nu al weer dingen tegen die niet op mijn telefoon werken. Programma "evernote" bv. "This application is not available on your device or for your carier"![]()
Nu wel ja..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef ScarFace- het volgende:
Fokken jullie ook wel eens op jullie blackberry?
Ja! zo lief, klein en schattigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef ScarFace- het volgende:
Fokken jullie ook wel eens op jullie blackberry?
Soms lukken de directe links naar de stream ook nog wel eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef Green1 het volgende:
Iemand die nog een goeie oplossing heeft voor het luisteren naar internetradio?![]()
Ik heb wel een manier gevonden om naar shoutcast radio te kunnen luisteren, tunewiki, maar daar staan toch een hoop van de zenders die ik wil niet bij.
Iemand nog een goed programma?
Hmm, daar ben ik nu ook achter inderdaad. Ik maak wel effe een playlist voor mezelf met die radiozendersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Soms lukken de directe links naar de stream ook nog wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |