Dat is wel vaag idd, je kan ze ook opslaan voor de zkrheidquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:31 schreef styliste het volgende:
[..]
voor altijd staat er. En het gekke is dat er nog wel wat in staat, maar vooral van wat ik verzonden heb. mijn meeste ontvangen berichten zijn foetsie
misschien als je hem ietsje hoger doet? Ik heb em ook bij een 1-jarig t-mobile abonnement, relax 35 geloof ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef punjabirule het volgende:
Ik heb gister een 2-jarig abbonement afgesloten bij T-mobile maar hij begint pas over 4 maanden, het toestel heb ik al. Maar nu kreeg ik van een vriend de site gsmweb.nl, en daar zag ik een abbonement dat beter bij mij past. Nu wou ik vragen of ik het type blackberry-abbonement nog kan veranderen en het toestel gewoon behoud.
Ik wil graag van een 2-jarig abbonement naar een 1-jarig abbonement.
pingen is idd leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
misschien als je hem ietsje hoger doet? Ik heb em ook bij een 1-jarig t-mobile abonnement, relax 35 geloof ik
Vandaag ging mn Blackberryinternet in en heb ik eindelijk het pingen ontdekt, leuk zeg
Tien jaar ervaring met KPN. Dat gegeven an sich lijkt me al voldoende uitleg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:31 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft iemand ervaring met KPN of verder nog iets te zeggen voordat ik tot bestelling overga?
Als je hem eerst op vergrendeling doet, en dan op mute. Dan kun je geen noodoproepen maken. Tenzij je weer de muto knop indrukt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb wel een leuke vraag... Ik heb m'n bold 9700 vergrendeld met een wachtwoord. Handig, MAAR:
Als de telefoon in'n broekzak zit wil er nog wel eens een toets ingedrukt worden, waardoor een melding op het scherm verschijnt: "handheld is vergrendeld. Ontgrendelen, Alleen noodoproepen, Annuleren"
Het is me dus al eens overkomen dat het ding spontaan 112 wilde gaan bellen. Is dat er op een of andere manier uit te slopen?
Ik kan de vergrendeling wel volledig uitschakelen, maar ja, als de telefoon dan gejat zou worden kunnen ze bij alle gegevens op. Het toestel, en dat wilde ik juist voorkomen...
Iemand ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef Leonos het volgende:
Hoe kopier ik mijn adresboek naar mijn simkaart ?
Andersom weet ik wel hoe het werkt
Is een landelijk probleem.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Chefz het volgende:
Hallo!
Ik heb sinds eergister de blackberry 9700 met internet! (t-mobile) maar heb hier een vraagje over. Het internet is vaak redelijk traag (telegraaf opstartte duurd bijv 30/40 seconde) en regelmatig doet het internet het helemaal niet. Is dit normaal? of heeft het te maken van dat het net is afgesloten?
Ik zie hier vaak mensen iets zeggen over BIS ik neem aan dat dit internet is,dat ik dus heb!?. Of heeft het iets met mijn browser te maken? Ik zou niet weten hoe ik die verander. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt!
Schijnt dat T-Mobile de laatste tijd heel veel problemen heeft met hun 3G netwerk, dus met bellen smsen en ook internetten. Ik denk dat je probleem daar aan ligtquote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Chefz het volgende:
Hallo!
Ik heb sinds eergister de blackberry 9700 met internet! (t-mobile) maar heb hier een vraagje over. Het internet is vaak redelijk traag (telegraaf opstartte duurd bijv 30/40 seconde) en regelmatig doet het internet het helemaal niet. Is dit normaal? of heeft het te maken van dat het net is afgesloten?
Ik zie hier vaak mensen iets zeggen over BIS ik neem aan dat dit internet is,dat ik dus heb!?. Of heeft het iets met mijn browser te maken? Ik zou niet weten hoe ik die verander. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt!
Dat zijn volgens wat deskundige op tv maar loze beloftesquote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Chefz het volgende:
aha bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat het niet al te lang duurd
http://tweakers.net/nieuw(...)nlijk-verbeterd.html
oooh over 5 weekjes hopelijk al verbetering!
Inderdaad, vind het sowieso al een slechte zaak dat ze hier niet op voorbereid waren. Slecht Slecht Slecht.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat zijn volgens wat deskundige op tv maar loze beloftes
het duurt minstens 3/4 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |