Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het beste is om je pin te PMén anders word je dagelijks toegevoegd door spamers
Wtf. Serieus??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Een vriendin van mij postte der bb pin op twitter. en nu word ze gestalkt.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef Joannie88 het volgende:
Oké, blijkbaar had ik last van slaaptekort, waardoor het logisch nadenken niet helemaal goed werkte. Na configureren moet je natuurlijk ook nog daadwerkelijk synchroniseren
Ik zou eerder contact opnemen met Telfort.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:23 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie ook of je met je blackberry een bepaald nummer kunt blokkeren zodat diegene jou niet meer kan smsen?
Ik heb een smsbom gekregen van Telfort, echt om niet goed van te worden. Gister en vandaag ontving ik de hele dag door smsjes, soms 8 tegelijk. Nu net wéér mijn telefoon is afgegaan ben ik het echt helemaal zat
Ik vind het wel fijn dat die om een pincode vraagt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:53 schreef Photogenic het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij het automatisch aan/uit zetten de pincode 'mee te geven'?
Elke keer als ie bij mij opstart blijft 'ie hangen in het pincode-scherm, waardoor ik dus niets ontvang..
Het zijn 4 cijfers.. :|quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat die om een pincode vraagt.
Als ik een code meer dan een jaar niet gebruik vergeet ik hem
Gedaan, heb een hele pissige mail gestuurd want het is de hele nacht doorgegaan en nu is het ook weer feestquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zou eerder contact opnemen met Telfort.
Nou maar hopen dat je niet voor die smsjes hoeft te betalen;)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gedaan, heb een hele pissige mail gestuurd want het is de hele nacht doorgegaan en nu is het ook weer feest
Ja nou enquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:52 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Het zijn 4 cijfers.. :|
Maar het gaat erom dat ie dan niks ontvangt.. Dan blijft ie op SOS staan..
Gelukkig hoef je ze niet te accepteren en kun je ze altijd nog verwijderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het beste is om je pin te PMén anders word je dagelijks toegevoegd door spamers
Je hebt wel Callblockers, ik zou eens kijken in de appworld, zal vast wel iets gratis tussen staan om smsjes te blokkerenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:23 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie ook of je met je blackberry een bepaald nummer kunt blokkeren zodat diegene jou niet meer kan smsen?
Ik heb een smsbom gekregen van Telfort, echt om niet goed van te worden. Gister en vandaag ontving ik de hele dag door smsjes, soms 8 tegelijk. Nu net wéér mijn telefoon is afgegaan ben ik het echt helemaal zat
Ik wel, zo'n gozer uit Rotterdam. Die begon helemaal van 'ej schatjuhh' en dat die niet meer wist hoe die aan m'n pin kwam, want hij was dronken en blablaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je ze niet te accepteren en kun je ze altijd nog verwijderen.
Ik heb er iig nog geen last van gehad.
Er zit al een navigatie op van bb zelf.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Lux0rious het volgende:
Meeeh, nog 4 dagen totdat mijn nummer overgezet wordt.
Heeft er iemand trouwens een tip voor een goede navigatie-app voor de Blackberry ( die ook compatible is met de Storm 2)
Is het een fijne navigatie?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Er zit al een navigatie op van bb zelf.
Ik heb hem tot nu toe alleen gebruikt toen ik lopend was en op de fiets, dus kan je hierover niet echt een goed oordeel geven.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Is het een fijne navigatie?
Heb al wel op de appworld van blackberry gekeken naar allerlei apps, maar de meeste zijn voor US only. Beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |