omdat je er ook geld mee had kunnen verdienenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:59 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ja dit is serieus
Hoezo zou het een grapske zijn ?
O, ik heb ze toch gehadquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Lyft het volgende:
[..]
omdat je er ook geld mee had kunnen verdienen
Dan heb ik inderdaad interesse, zowel ik als mijn vriendin vinden dat wel(!) een leuk uitje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Meld maar als je interesse hebt, kies ik over een uurtje ofzo wel de ''gelukkige'' winnaar
hij gaat naar Cherrylips, PM me maar, zie ik het morgen ochtend wel !quote:
....quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef zegmaarsaap het volgende:
cherrylips pm me maar ik koop ze 40ero per stuk
Ben jij niet goed? Je kon ze voor 12,50 kopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:14 schreef zegmaarsaap het volgende:
cherrylips pm me maar ik koop ze 40ero per stuk
ze waren utiverkocht en op marktplaas verkocht een man 80euro per stk dus ik bied 40euro pm me maar hier kan ik dus niet tegen het was mijn droom en mijn moeder is nu aan het huilenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ben jij niet goed? Je kon ze voor 12,50 kopen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef zegmaarsaap het volgende:
[..]
ze waren utiverkocht en op marktplaas verkocht een man 80euro per stk dus ik bied 40euro pm me maar hier kan ik dus niet tegen het was mijn droom en mijn moeder is nu aan het huilen
Afloop? ik was best duidelijkquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
En nu ga je gratis naar de Toppers vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |