abonnement Unibet Coolblue
pi_81730092
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:09 schreef Madhouse11 het volgende:
Misa

Deze hele kwalificatiereeks was weer een juweeltje
Vooral de 1e ronde, maar ook de 2e waren eigenlijk gewoon goede overwinningen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:14:06 #127
40566 Ericr
Livewrong
pi_81730144
Nou ja dan maar op weg naar het grasseizoen, alleen volgens mij weinig ITF-toernooien op die ondersoort. Zie alleen Nottingham staan. Rest is WTA en gelet op de ranking van Krajicek komt ze daar alleen binnen met een wildcard.
pi_81733649
Wat een kutwijf.
Heb het nu echt helemaal gehad met die trut en die begeleidende mongool
U MAD?
pi_81740015
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:14 schreef Ericr het volgende:
Nou ja dan maar op weg naar het grasseizoen, alleen volgens mij weinig ITF-toernooien op die ondersoort. Zie alleen Nottingham staan. Rest is WTA en gelet op de ranking van Krajicek komt ze daar alleen binnen met een wildcard.
Nottingham en ik geloof nog eentje na Wimbledon, al kan het ook zijn dat dit alleen voor mannen is. Hoe dan ook: Rosmalen komt ze sowieso binnen, maar het probleem is volgens mij net als vorig jaar dat het toernooi tegelijk is met Wimbledon qualifiers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:34:11 #130
40566 Ericr
Livewrong
pi_81745604
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kutwijf.
Heb het nu echt helemaal gehad met die trut en die begeleidende mongool
Nou, nou, ze is net gebleseerd geweest en was daarvoor toch best goed bezig. Gravel is niet echt haar ondergrond natuurlijk, alleen jammer dat ze op gras nu amper aan bod gaat komen. Of ze moet op Wimbledon kunnen stunten.
pi_81754047
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kutwijf.
Heb het nu echt helemaal gehad met die trut en die begeleidende mongool
de Nederlandse mentaliteit op zijn best
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81754062
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nottingham en ik geloof nog eentje na Wimbledon, al kan het ook zijn dat dit alleen voor mannen is. Hoe dan ook: Rosmalen komt ze sowieso binnen, maar het probleem is volgens mij net als vorig jaar dat het toernooi tegelijk is met Wimbledon qualifiers
Ze komt niet op Rosmalen, geen wildcard, die ging naar Rus, dus ze moet kwalificatietoernooi spelen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81754485
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ze komt niet op Rosmalen, geen wildcard, die ging naar Rus, dus ze moet kwalificatietoernooi spelen.
Misa doet niet mee aan kwalificatietoernooi van Rosmalen. Ze gaat kwalficaties Wimbledon spelen.
pi_81754920
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:51 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Misa doet niet mee aan kwalificatietoernooi van Rosmalen. Ze gaat kwalficaties Wimbledon spelen.
Vermoedde ik al. Op zich een interessante keus, maar ja, Wimbledon heeft meer punten te verdienen, al is het moeilijker. En ze heeft laten zien dat ze kan tennissen op gras, dus wellicht kan ze daarmee weer de top-100 bereiken.

Heeft ze zich nog ingeschreven voor de kwalificaties van Nottingham?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:48:41 #135
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_81760945
Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt om in deze regionen te spelen zonder duidelijke progressie. Zie haar zomaar binnen een jaar het racket aan de wilgen hangen als er niet drastisch wat verandert.
pi_81760983
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 14:48 schreef Coelho het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt om in deze regionen te spelen zonder duidelijke progressie. Zie haar zomaar binnen een jaar het racket aan de wilgen hangen als er niet drastisch wat verandert.
Oh nee hoor, zie ik niet gebeuren. Het is ook niet alsof ze de nummer 567 van de wereld is.
pi_81864884
Derde comeback op je eenentwinttigste? Ze mag wel opschieten want die dames zijn begin twintig al opgebrand.
pi_81864935
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Lagrinta het volgende:
Derde comeback op je eenentwinttigste? Ze mag wel opschieten want die dames zijn begin twintig al opgebrand.
Maar dan heb je het over mensen die non-stop de hoogste toernooien spelen, veel winnen en veel doen in de media. Krajicek valt in geen van die categorieėn
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81865013
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Lagrinta het volgende:
Derde comeback op je eenentwinttigste? Ze mag wel opschieten want die dames zijn begin twintig al opgebrand.
Ze heeft nooit een comeback hoeven maken hoor, terugvallen op de rankings en proberen weer terug te komen is iets anders..

Ook in het damestennis genoeg "laatbloeiers" overigens..21 is nog steeds piepjong hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81865141
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ze heeft nooit een comeback hoeven maken hoor, terugvallen op de rankings en proberen weer terug te komen is iets anders..

Ook in het damestennis genoeg "laatbloeiers" overigens..21 is nog steeds piepjong hoor
21 is jong maar niet voor Slavische speelsters.
pi_81865176
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

21 is jong maar niet voor Slavische speelsters.
Slavische speelsters die arm zijn opgegroeid en voor wie tennis een uitweg was. Dat slaat niet bepaald op Krajicek.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81865865
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ze heeft nooit een comeback hoeven maken hoor, terugvallen op de rankings en proberen weer terug te komen is iets anders..

Ook in het damestennis genoeg "laatbloeiers" overigens..21 is nog steeds piepjong hoor
mjah, ze is er toch iets van een half jaar uitgeweest, en effectief misschien wel langer want ze heeft nog een tijd met blessures gespeeld...ze moest toch ongeveer terugkomen van de 500ste plaats daardoor.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:16:46 #143
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_81867223
Bethanie Mattek is toegelaten tot het toernooi als LL. Mocht er vandaag nog iemand geblesseerd afzeggen dan mag Krajicek als LL toch nog aantreden in het hoofdtoernooi ..... dus ik zou even iemand van de trap duwen als ik haar was ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_81868102
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bethanie Mattek is toegelaten tot het toernooi als LL. Mocht er vandaag nog iemand geblesseerd afzeggen dan mag Krajicek als LL toch nog aantreden in het hoofdtoernooi ..... dus ik zou even iemand van de trap duwen als ik haar was ...
En Mattek doet het zo slecht nog niet tegen Vania King momenteel.
U MAD?
pi_82393657
Heel overtuigend naar het hoofdtoernooi van Birmingham. Hopelijk kan ze op haar favoriete gras wat potten breken en de top 100 halen, en daarme het hoofdtoernooi van Wimbledon!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 6 juni 2010 @ 14:12:02 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_82393838
Ze heeft natuurlijk wel wat punten te verdedigen
Nottingham: 18
Birmingham: 6
Rosmalen: 30
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_82394048
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef Norrage het volgende:
Heel overtuigend naar het hoofdtoernooi van Birmingham. Hopelijk kan ze op haar favoriete gras wat potten breken en de top 100 halen, en daarme het hoofdtoernooi van Wimbledon!
Ze zal sowieso niet rechtstreeks toegelaten worden. Of het moet een WC zijn.
U MAD?
pi_82421125
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Szura het volgende:
Ze heeft natuurlijk wel wat punten te verdedigen
Nottingham: 18
Birmingham: 6
Rosmalen: 30
Punten van Rosmalen en Nottingham is ze al kwijt. Nottingham omdat ze nog in Parijs was en Rosmalen omdat ze er gewoon niet meedoet. Birminham heeft ze nu al meer punten, want kwalificatie levert geloof ik al 16 punten op.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_82421219
Al bekend tegen wie ze moet?
U MAD?
pi_82421265
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')