Ik ken wel een paar wachtwoorden, heb ze ook twee/drie keer nodig gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef mstr het volgende:
Of ik moet er echt een goede reden voor hebben (die ik me nooit kan bedenken, dus maar niet doe).
En in welke zin 'nodig gehad'?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar wachtwoorden, heb ze ook twee/drie keer nodig gehad.
Zij had iemand wel als vriend, en ik niet, en ik moest ff weten hoe die eruit zagquote:
Haha, die eerste.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zij had iemand wel als vriend, en ik niet, en ik moest ff weten hoe die eruit zag. Verder ook wel eens gekeken of m'n mail nog werkte, als mailtjes niet aankwamen etc.
Ja, beeldvorming bij het verhaal enzoquote:
Wil vaak goed helpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, beeldvorming bij het verhaal enzo.
Ja, als iemand bij 5 dames zegt:quote:
En logischquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als iemand bij 5 dames zegt:
"Zo, jij bent echt lekker en knap, wil je een keertje mee uit."
Moet ik toch wel grinniken als hij er zo uitziet.
quote:
THOM!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als iemand bij 5 dames zegt:
"Zo, jij bent echt lekker en knap, wil je een keertje mee uit."
Moet ik toch wel grinniken als hij er zo uitziet.
Rukzequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:05 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n gedachten even op andere dingen richten.
Watquote:
En, nieuwe PR?quote:
quote:
Dat valt even tegen.quote:
quote:
quote:
zonder de link aan te klikken..quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
http://www.hardware.info/(...)on__Samsung_MD230X6/
fuuuuck dat is bawesome
vanaaf tulpenrally weer kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Cklein het volgende:
goedenavond deze avond
komt er vanavond een goede/grappige film?
(of weet iemand nog een goede film)
Ben bang dat ik weer slecht cijfer haal voor oefenexamen (natuurkunde).quote:
Het is alleen maar handig als je die maakt hoor! Er gebeurt niks ergs als je een 4 haalt, de wereld draait dan nog steeds. Succes!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben bang dat ik weer slecht cijfer haal voor oefenexamen (natuurkunde).Maar ik ga toch maar, wens me successss!
Yeah I know, maar dan verlies ik de hoop.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is alleen maar handig als je die maakt hoor! Er gebeurt niks ergs als je een 4 haalt, de wereld draait dan nog steeds. Succes!
Ah mooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah I know, maar dan verlies ik de hoop.Maar ik ben al bezig.
Ik heb geen biologie. En natuurkunde is hel voor mij want ik weet de helft niet meer. En nu weg ciaoooo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:59 schreef Cklein het volgende:
oh, natuurkunde is juist een van de makkelijkere vakken, biologie daarentegen
en dat komt dan totaal niet door bierquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Meteen alles wat je geleerd hebt vergeten![]()
jummie..quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Surveillance-Fiets
Jotcha
mstr
Zeroku
RenRen-
Tijgertje.
Bravebart
nijnja
Hyman
-SG-
Heroinjunk
MarkM
Tazar_Yoot
Desunoto
tliciouz
Noortje.
Sjoegerd
Mexicaantje.
TwyLight
KingGone
motorbloempje
Rauw.
Blaxje
DeLuna
x3ro
Mr.DD
Schieganger
Daniane
Smijn.
the_legend_killer
Trevland
Juicyhil
BurnaBoy
Onorgineel
GlowMouse
naatje_1
Mozy
Myraela
suikertaartje
Pinkerton
PiRANiA
remlof
swarmahoer
DutchErrorist
Breathtaking
Jimbo
murp
Isdatzo
Dark_Angelus
Dagoduck
quote:
Touche..quote:
het is roodquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De hele SC staat gewoon bij elkaar
[..]
Ja dat. Ik kan niets goeds opnoemen aan wijn
SBS.quote:
quote:
quote:This site has an awful lot of free tutorials. Unfortunately, this page ain't part of the free stuff. Sign up for a free membership and you'll get FULL access to ALL tutorials.
Ja, je moet dus member zijn. Tegen lurkers.quote:
Ja, dat snap ik. Maar free stuff. En free account.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, je moet dus member zijn. Tegen lurkers.
Ja, 'free' als in, niet geregistreerd, en 'free' als in gratis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar free stuff. En free account.
Toch staat het raarquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, 'free' als in, niet geregistreerd, en 'free' als in gratis.
Mwa, beetje context herkennen enzo.quote:
Ik ben absoluut niet goed in Engels en ik schaam mij er voor.quote:
Ohquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet goed in Engels en ik schaam mij er voor.
Ik heb wel een meisje uit Egypte op msn die Engels studeert dus ik ben er nog wel mee bezig ondanks dat ik niet op school zit.quote:
Waarom wil je Engels kunnen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel een meisje uit Egypte op msn die Engels studeert dus ik ben er nog wel mee bezig ondanks dat ik niet op school zit.
Ik vind gewoon dat ik dat moet kunnen, het is de nummer 1 taal op de wereld.quote:
Joa, maar als je het niet gebruikt, hoef je het toch ook niet zozeer te lerenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ik dat moet kunnen, het is de nummer 1 taal op de wereld.
Maar ik krijg bij mijn volgende opleiding ook boeken in het Engels. Dus het is wel handig als ik dan een beetje normaal Engels kan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, maar als je het niet gebruikt, hoef je het toch ook niet zozeer te leren?
Hmmja, dan wel jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik krijg bij mijn volgende opleiding ook boeken in het Engels. Dus het is wel handig als ik dan een beetje normaal Engels kan.
Heb ik hier op het MBO ook eigenlijk alleen maar hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik krijg bij mijn volgende opleiding ook boeken in het Engels. Dus het is wel handig als ik dan een beetje normaal Engels kan.
Ik heb/had maar 2 of 3 engelse boeken, en dat terwijl ik ict niv. 4 deequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb ik hier op het MBO ook eigenlijk alleen maar hoor
Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb/had maar 2 of 3 engelse boeken, en dat terwijl ik ict niv. 4 dee
Dat, het word pas uitdagender als er allerlei technische shit bij komt kijken.quote:
Ook dan kan het simpel zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat, het word pas uitdagender als er allerlei technische shit bij komt kijken.
Niet voor iedereenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Engels is simpel.
Omdat ik zo langzamerhand die dingen wel kan lezen jaquote:
Ja maar ik moet soms zoveel opzoeken. Mijn trainer stuurt ook allerlei dingen voor mij in het Engels. Heel interessant alleen het duurt even voordat ik alles snap. Al die termen enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik houd mijn Engels genoeg bij door af en toe een tijdschrift te lezen en genoeg Engelstalige websites te bestuderen
Hoe vaker je zulk soort dingen leest, hoe makkelijker het wordquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik moet soms zoveel opzoeken. Mijn trainer stuurt ook allerlei dingen voor mij in het Engels. Heel interessant alleen het duurt even voordat ik alles snap. Al die termen enzo
'Tis leuker als je erbij bent.'quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef -SG- het volgende:
Mijn hond.
Hij staat zo buiten in de achtertuin en wilt naar binnen, blaft ie dus. Ik kom er aan om de deur open te doen.
Blijft ie echt zo staan en kijkt mij echt met zo'n kop aan; Dude, wat doe jij nou weer hier?![]()
Ik ken die blik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef -SG- het volgende:
Mijn hond.
Hij staat zo buiten in de achtertuin en wilt naar binnen, blaft ie dus. Ik kom er aan om de deur open te doen.
Blijft ie echt zo staan en kijkt mij echt met zo'n kop aan; Dude, wat doe jij nou weer hier?![]()
Zo is de mijne ook wel eens. .:Pquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef -SG- het volgende:
Mijn hond.
Daaromquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe vaker je zulk soort dingen leest, hoe makkelijker het word
wat nu weer? weer die vriendin? of?quote:
Trustequote:
Ja, verlenging op vanmiddag/begin vanavond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wat nu weer? weer die vriendin? of?
* Marco001 en ik dacht dat ik veel problemen had...
Oh, jij bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wat nu weer? weer die vriendin? of?
* Marco001 en ik dacht dat ik veel problemen had...
Krijg je met IEquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
Jongens, kijk eens wat ik gewonnen heb.
[ afbeelding ]![]()
Er staat neit wat je gewonnen hebt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
IE gebruiken staat gelijk tot een hoertje achter het station zonder condoom neuken. Het werkt maar je krijg waarschijnlijk ook ongewenste extra'squote:
Wat heb ik het toch zwaar,quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn leven is verschrikkelijk.
quote:
Ik heb het label opzich gewonnen. Tenminste, het is voor mij al winst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er staat neit wat je gewonnen hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
IE gebruiken staat gelijk tot een hoertje achter het station zonder condoom neuken. Het werkt maar je krijg waarschijnlijk ook ongewenste extra's
Safariquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
IE gebruiken staat gelijk tot een hoertje achter het station zonder condoom neuken. Het werkt maar je krijg waarschijnlijk ook ongewenste extra's
GEFELICITEERD!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het helemaal. Hebben vrouwen ook last van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
SRSLY HEB IK DE HOOP OPGEGEVEN, wordt de hoop ineens weer aangewakkerd. ANTWOORDT HIJ NIET MEER EN NU IS HET KUT EN IK HAAT HEM.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal. Hebben vrouwen ook last van.
En dan toch hetgene doen waarvan jij vind dat ze het niet moeten doenquote:
High five!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
Mijn lesbische collega zou nu zeggen:
Noortje, vrouwen zijn net zo.
EN ZO IS HET
Eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
EN ZO IS HET
Maar dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
EN ZO IS HET
Echwel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Psychologen hadden ook geen werk als iedereen elkaar maar zou begrijpen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Psychologen hadden ook geen werk als iedereen elkaar maar zou begrijpen.
God bestaat niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
Mannen en vrouwen zijn niet gemaakt om elkaar te begrijpen, mannen en vrouwen zijn gemaakt om voort te planten.
Ja, daarom. En als iedereen braaf aan sport zou doen dan zou ik ook geen werk hebben als ik deze opleding wel ga afmaken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
En wanneer iedere Nederlander bleef werken, de economie niet kut was en iedereen schuldenvrij was... ja, dan had ik geen werk
Ik heb ze dan ook niet vaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van jouw one-liners
WTF doen we hier dude. Alles in hemel is beter, al die maagden al die mooie zonnige dagen op een wolk. We kunnen zelfs vliegen!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Jotcha het volgende:
We zijn nergens voor gemaakt. Niets heeft een functie, het gebeurt gewoon.
Automonteurs zijn dan wel weer handigquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, daarom. En als iedereen braaf aan sport zou doen dan zou ik ook geen werk hebben als ik deze opleding wel ga afmaken.
Het leven heeft ook geen zin. Ik ben eigenlijk zo nieuwsgierig wat er hierna is, maar ik waag het er maar niet op om een kijkje te gaan nemen. Straks valt het tegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Jotcha het volgende:
We zijn nergens voor gemaakt. Niets heeft een functie, het gebeurt gewoon.
Ik ga zeker een voldoende halen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF doen we hier dude. Alles in hemel is beter, al die maagden al die mooie zonnige dagen op een wolk. We kunnen zelfs vliegen!!!!
Ja, is dit een test? Als we dit aan kunnen kunnen we alles aan?
Stel nou dat iedereen dat zelf zou kunnen, dat het zo simpel zou zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Automonteurs zijn dan wel weer handig.. Tenzij iedereen zelf aan zijn auto gaat lopen prutsen
Dan heb je nog mensen die te lui zijn om het zelf te doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stel nou dat iedereen dat zelf zou kunnen, dat het zo simpel zou zijn.
Mensen die geen wieltje kunnen wisselenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stel nou dat iedereen dat zelf zou kunnen, dat het zo simpel zou zijn.
Jajaquote:
Dat kan mijn moeder waarschijnlijk nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die geen wieltje kunnen wisselen_!!!!!
Check check check niet check. 7.5, niet slecht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
JajaJe rijdt idd Volvo, hebt nog nooit iemand kwaad gedaan en luistert altijd goed naar ouders/docenten en zal in Nederland en studie afmaken
TOCH
VOOR VOLK EN VADERLAND
TOCH
Ik kan het niet. Maargoed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die geen wieltje kunnen wisselen_!!!!!
Kan je schroeven draaien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
Misschien als ik het een keer gedaan heb dat ik het dan wel kan.
Bouten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boutjes losdraaien, auto opkrikken, wiel er af halen, ander wiel er op, boutjes handvast, van de krik af, bouten helemaal vastdraaien..quote:
Gewoon, zo met een schroevendraaier en een schroef?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Bouten?Weet ik. Maar als je kan schroeven kan je ook wielbouten draaien. En de krik plaatsen is ook niet moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook helemaal geen verstand van auto's. Maar ik denk dat als ik er meer van weet ik vast wel een aantal dingen zou kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Boutjes losdraaien, auto opkrikken, wiel er af halen, ander wiel er op, boutjes handvast, van de krik af, bouten helemaal vastdraaien..
Hoe moeilijk kan het zijn?
Pwnd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check check check niet check. 7.5, niet slecht.
Volgorde van de bouten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Boutjes losdraaien, auto opkrikken, wiel er af halen, ander wiel er op, boutjes handvast, van de krik af, bouten helemaal vastdraaien..
Hoe moeilijk kan het zijn?
Geil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK WIL SLAPEN. IK haaaaat jongens.
Je hoeft er geen verstand van te kunnen hebben om een wiel te wisselen.. Misschien idee om het bij de rijlessen in te stoppen, wiel wisselenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen verstand van auto's. Maar ik denk dat als ik er meer van weet ik vast wel een aantal dingen zou kunnen.
Stiekem lijkt het me wel wat, Noortje Lieke en Tamaraquote:
Kruislings.. Maar doe dat eens bij een 3-bouts naafquote:
Ach, ik hou het hier op. Ik kan het vast welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hoeft er geen verstand van te kunnen hebben om een wiel te wisselen.. Misschien idee om het bij de rijlessen in te stoppen, wiel wisselen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stiekem lijkt het me wel wat, Noortje Lieke en Tamara
Examenfeest met Lieke binnenkortquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stiekem lijkt het me wel wat, Noortje Lieke en Tamara
Dat. Oliepeilen zat er niet bij toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hoeft er geen verstand van te kunnen hebben om een wiel te wisselen.. Misschien idee om het bij de rijlessen in te stoppen, wiel wisselen
Nope, maar wel benoemen van de shit onder de motorkap. Rij-instructeur heeft het één keer laten zien en verder nooit wat over gehoordquote:
Heb ik nooit gehad. Maar ik wist het al welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, maar wel benoemen van de shit onder de motorkap. Rij-instructeur heeft het één keer laten zien en verder nooit wat over gehoord
Lieve oudersquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog heul geen geld voor rijlessen. Ik heb het dan voorlopig ook nog niet nodig.
Ik ben nog heul geen 18quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog heul geen geld voor rijlessen. Ik heb het dan voorlopig ook nog niet nodig.
Ik moet het zelf betalen... Volgensmij wordt het hem pas wanneer ik klaar ben met mijn opleidingquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lieve ouders![]()
En het is me al vrij nuttig geweest
Maar iets wat je niet hebt, mis je ook niet zo snel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lieve ouders![]()
En het is me al vrij nuttig geweest
Ik miste het al voordat ik überhaupt mochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar iets wat je niet hebt, mis je ook niet zo snel natuurlijk.
Nu pas?quote:
Epic postaantal van 184quote:
Oudje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik miste het al voordat ik überhaupt mocht.. Maar ik ben dan ook al zowat 20 jaar een autofreak
Ja manquote:
En trouwens. Ik post pas actief mee vanaf november ofzo.quote:
Dat is juist het leukequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Donderdagquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
donderdag, wat een naam. Zou het gedonderd hebben op die dag?
ik wil een kittenquote:
ik moet om half 2 nog naar school, examensquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef Hyman het volgende:
Ik had geen zin in school vandaag, dus zit ik thuis, en wacht ik totdat ik mn nieuwe hardeschijf heb.
ik moet dalijk lerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef Hyman het volgende:
Ik had geen zin in school vandaag, dus zit ik thuis, en wacht ik totdat ik mn nieuwe hardeschijf heb.
Nerd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef Hyman het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
's Morgen ben ik echt een lekker wijf als je een zak over mijn hoofd trekt.
Doe je de zak vast op? Ik kom (quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
's Morgen ben ik echt een lekker wijf als je een zak over mijn hoofd trekt.
Oké, Mark.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe je de zak vast op? Ik kom () eraan.
Ik geloof het meteen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |