abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:16:55 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_81630410
___!

Bovenstaande ter illustratie.

Waar slaat het in vredesnaam op?

Klacht: mensen die ____! achter een smiley zetten

EDIT: Jackpotklacht: de voorspelbaarheid van KLB
pi_81630419
Op jou TS.
pi_81630442
Dat doet alleen Pezu toch?
pi_81630450
____________!
pi_81630469
" "!!!
pi_81630471
!__________
pi_81630478
Dit TOPIC _____________! Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!Dit TOPIC _____________!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:17:59 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_81630482
dat is een huilsmiley met een lange piemol, doh!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:02 #9
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81630489
Dit Topic !________ ________!
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:05 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_81630491
Leuke afwisseling wel
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:25 #11
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_81630508
Alweer?
Is ooit een typo geweest en werd daarna voor de grap gebruikt en nu misbruikt.
Sometimes you see knopjes
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:31 #12
303028 Broder
kevinsangel
pi_81630514
!__________ __________!
team is eng ready for whatever als het moet
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:51 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_81630532
Is een afkorting ergens van
pi_81630553
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:19:30 #15
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_81630561
Altijd weer dezelfde voorspelbare reacties van die autistische grafmongolen.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:19:36 #16
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_81630580
-----!
pi_81630586
Dat is nerd-humor.
-
pi_81630595
deze hebben we vorige week ook al gehad __________!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:20:17 #20
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81630608
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef Broder het volgende:
!__________ __________!
Fail ik was eerder
pi_81630648
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!Deze post in in dit TOPIC _____________!
pi_81630654
Is Pezu ooit mee begonnen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:21:13 #23
303028 Broder
kevinsangel
pi_81630665
quote:

______!
team is eng ready for whatever als het moet
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:21:16 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81630666
_!

dat komt van mij
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:21:40 #25
299601 ZwarteSteen
Kop die steen
pi_81630692
doe eens positief
++++++++++++++++++!
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
pi_81630705
kutklacht
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:22:15 #27
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_81630723
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef PeZu het volgende:
_!

dat komt van mij
Zorg dan ook maar dat het verdwijnt ja!?!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:23:18 #28
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81630780
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Zorg dan ook maar dat het verdwijnt ja!?!
hoezo, ik heb toch niet gezegd dat iedereen het moest gaan gebruiken _!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:23:27 #29
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81630786
Net zoals alle hypes op internet (en zeker op FOK!) is dit totaal nergens op gebaseerd.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_81630796
Ik vind die nog niet zo erg als 'pwnd'.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:23:43 #31
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_81630800
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

hoezo, ik heb toch niet gezegd dat iedereen het moest gaan gebruiken _!
Whihihihihihihihihihihi.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_81630847
........... ...___( WTF? )
...>---( ) ---<........
......__/ \___..........

[ Bericht 58% gewijzigd door ManianMan op 19-05-2010 16:30:28 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:24:32 #33
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81630854
Ik denk altijd dat ze dat handje bedoelen van deze:
Snap je
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:24:57 #34
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81630879
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef banapples het volgende:
Alweer?
Is ooit een typo geweest en werd daarna voor de grap gebruikt en nu misbruikt.
niet voor de grap hoor, ik vond het wel wat hebben dus ik besloot vanaf dat moment consequent de _! achter de emo.gif te gebruiken

het gaat zelfs geheel automatisch als ik de _! post
pi_81630942
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
dat is een huilsmiley met een lange piemol, doh!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:09 #36
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81630947
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

niet voor de grap hoor, ik vond het wel wat hebben dus ik besloot vanaf dat moment consequent de _! achter de emo.gif te gebruiken

het gaat zelfs geheel automatisch als ik de _! post
Soms frons ik heel eventjes als ik deze doe
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:20 #37
265768 NBT
Bigger is better.
pi_81630960
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
deze hebben we vorige week ook al gehad __________!
Dat dacht ik nou ook! _____!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_81630961
,,|.._:')_,,|,,

twee middelvingers voor jou
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:27:15 #39
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631011
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef PjotrXII het volgende:
,,|.._:')_,,|,,

twee middelvingers voor jou
....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:27:50 #40
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631050
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Skonk het volgende:

[..]

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
Deze zie ik al op internet echt sinds de jaren 90
pi_81631066
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_81631085
quote:
Echt hé? En ze vinden het nog grappig ook.
-
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:28:46 #43
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631094
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had verwacht dat je iets leuks op het eind had gezet
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:29:01 #44
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_81631105
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Skonk het volgende:
Ik denk altijd dat ze dat handje bedoelen van deze:
Snap je
Nee, dat is wel een heul slechte vergelijking.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:29:52 #45
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81631143
Komt van PeZu.

[ Bericht 94% gewijzigd door o.us op 19-05-2010 16:40:25 ]
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:30:42 #46
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631182
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:29 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Nee, dat is wel een heul slechte vergelijking.
Waarom? Het is hetzelfde teken toch swa
pi_81631195
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Skonk het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat je iets leuks op het eind had gezet
Nee, ik ben inspiratieloos vandaag
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:31:26 #48
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631217
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, ik ben inspiratieloos vandaag
THC tekort
pi_81631228
̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅ ̅¡¡¡¡
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:32:53 #50
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_81631290
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef Skonk het volgende:

[..]

Waarom? Het is hetzelfde teken toch swa
Ja, dan zou dit en ook hetzelfde moeten zijn, ze hebben allebei een O
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:33:45 #51
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_81631323
Oeburhoupd, de !
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:34:03 #52
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_81631336
In dit topic hebben welgeteld 2 normale mensen (exclusief mezelf) de moed op kunnen opbrengen om te reageren, te weten: Ritmo en afcajos.
Daarom zie ik graag een slotje.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:35:37 #53
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81631413
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In dit topic hebben welgeteld 2 normale mensen (exclusief mezelf) de moed op kunnen opbrengen om te reageren, te weten: Ritmo en afcajos.
normale mensen _!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:36:05 #54
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81631431
|^^^^^^^^^^^^|---- ---------------
|who gives a fuck-truck | ";.., ___
|_..._...______===|= _|__|..., ] | ] }
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@ )---
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:40:01 #55
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_81631639
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef Inverted_World het volgende:
|^^^^^^^^^^^^|---- ---------------
|who gives a fuck-truck | ";.., ___
|_..._...______===|= _|__|..., ] | ] }
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@ )---
Het is dat je die bazen UI heb
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:40:11 #56
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_81631648
quote:
Echt heh. Fok gaat met de dag achteruit. Tjonge jonge jonge...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How does it feel? To treat me like you do.
pi_81631685
quote:
Ritmo een normaal mens noemen ____!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:41:33 #58
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81631739
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Rectum het volgende:

[..]

Ritmo een normaal mens noemen ____!
Inderdaad. !_ _!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:44:26 #59
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631884
quote:
Ik heb ook gereageerd
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:45:46 #60
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81631967
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Skonk het volgende:

[..]

Ik heb ook gereageerd
je mist de clou pitje _!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:46:44 #61
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81632018
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef afcajos het volgende:
Is Pezu ooit mee begonnen
En alle schapen nemen het meteen over.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:47:15 #62
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_81632040
__---- ----__
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:49:10 #63
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81632153
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:

[..]

je mist de clou pitje _!
Ja Snap er niks van
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:51:40 #64
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81632268
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Skonk het volgende:

[..]

Ja Snap er niks van
_!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:55:11 #65
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_81632445
!

heeft toch meer uitwerking dan

Ok stelletje hokboeren
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:00:51 #66
297770 samsalabim
Tot het je oren uit komt.
pi_81632744
quote:
_!
Leuk hee.
pi_81633068
voor echte bazen:
~~~~~~~~~~!!!
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:10:02 #68
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81633257
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef zoefschildpad het volgende:
voor echte bazen:
~~~~~~~~~~!!!
quote:
aantal posts: 471 (gemiddeld 2 per dag)
Echte baas dat je bent.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:11:31 #69
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_81633342
quote:
_!
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:12:13 #70
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81633384
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

[..]

Echte baas dat je bent.
ja duh buite hossele kan nie fokke
pi_81637156
^999
pi_81637325
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef Kwalberto het volgende:
^999

=
pi_81637368
!_______________
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:47:59 #74
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81637569
Sobiborso, de ____________!
Tics van je petten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:01:17 #75
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_81638101
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef nattermann het volgende: