Amazing kids?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef k_i_m het volgende:
Waar-o-waar kan je nog meer prettig (lees; met korting) Petit Bateau rompertjes kopen behalve bij Kleertjes,com?
Ligt aan de Hema, hier in de buurt hebben we een stadswinkel Hema zitten en die hadden ze niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:14 schreef Basboussa het volgende:
Leediez,
Vraagje, worden die oranje shirts van de Hema (met Jip/Janneke etc.) ook gewoon in de winkel verkocht? Online is maat 86/92 niet meer te verkrijgen en mijn moeder/zusje vergeten continu te tsjekken. U begrijpt wel, mijn dochter MOET een oranje shirt.
Die heeft Isabeau en ik kan je vertellen dat hij -in tegenstelling tot alle andere dpam kleertjes die ze heeft- qua maat precies zo valt als de maandaanduiding in het labeltje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef Sandous het volgende:
Gaan jullie dpammen binnekortWil ook meedoen als t mag euh..
Heb een leuke zomerjasje nodig.. en niet echt iets gevonden.. maar bij dpam this one:
[ afbeelding ]
Volgens mij alleen de hele grote Hema's, de 5 normale Hema's hier in de buurt hebben ze iig niet en ook nooit gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:14 schreef Basboussa het volgende:
Leediez,
Vraagje, worden die oranje shirts van de Hema (met Jip/Janneke etc.) ook gewoon in de winkel verkocht? Online is maat 86/92 niet meer te verkrijgen en mijn moeder/zusje vergeten continu te tsjekken. U begrijpt wel, mijn dochter MOET een oranje shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |