Wij zitten in de buurt van Nîmes en Montpellier en daar zitten ook DPAM-winkels!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
Waar wij op vakantie gaan zit trouwens een DPAM en een Obaïbi in de buurt![]()
je kunt ook op de engelse versie klikkenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:29 schreef Meimeltje het volgende:
Wat zijn de bestelkosten bij Dpam eigenlijk?? Mijn Frans is niet zo goed.
met d'r verjaardagquote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef tessie het volgende:
Oeke, je kan ook naar Hilversum op vakantie hoor, daar zit ook een Obaibi
En dat jurkje van TessFoto met Tess erin alsjeblieft
Er komt zeker geen Primark naar het noorden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Afgelopen weekend was ik bij de Primark en toen hadden ze allemaal leuke korte broekjes en shirtjes voor jongens. Er stond een rij waar ik echt geen zin in had, dus ik ben gister ochtend terug gegaan alles weg![]()
Wel heb ik nog een oranje polo meegenomen voor Finn, voor het wk. Ook nog 4 paar enkelsokjes, totale schade: 4,50
Almere zou ik al goed genoeg vindenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
In 2013komt er eentje in Nijmegen en ik had ook iets gelezen over Hoofddorp, niet echt het noorden dus helaas
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zit in Den Haag een FreemarkDat is van dezelfde leverancier hoorde ik
oh ik heb ook een ellegirl accountquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet alleen niet zeker of ze daar ook kinderkleertjes hebben! Daar hebben de Ellegirldames niet zoveel interesse in denk ik
Amazing kids?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef k_i_m het volgende:
Waar-o-waar kan je nog meer prettig (lees; met korting) Petit Bateau rompertjes kopen behalve bij Kleertjes,com?
Ligt aan de Hema, hier in de buurt hebben we een stadswinkel Hema zitten en die hadden ze niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:14 schreef Basboussa het volgende:
Leediez,
Vraagje, worden die oranje shirts van de Hema (met Jip/Janneke etc.) ook gewoon in de winkel verkocht? Online is maat 86/92 niet meer te verkrijgen en mijn moeder/zusje vergeten continu te tsjekken. U begrijpt wel, mijn dochter MOET een oranje shirt.
Die heeft Isabeau en ik kan je vertellen dat hij -in tegenstelling tot alle andere dpam kleertjes die ze heeft- qua maat precies zo valt als de maandaanduiding in het labeltje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef Sandous het volgende:
Gaan jullie dpammen binnekortWil ook meedoen als t mag euh..
Heb een leuke zomerjasje nodig.. en niet echt iets gevonden.. maar bij dpam this one:
[ afbeelding ]
Volgens mij alleen de hele grote Hema's, de 5 normale Hema's hier in de buurt hebben ze iig niet en ook nooit gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:14 schreef Basboussa het volgende:
Leediez,
Vraagje, worden die oranje shirts van de Hema (met Jip/Janneke etc.) ook gewoon in de winkel verkocht? Online is maat 86/92 niet meer te verkrijgen en mijn moeder/zusje vergeten continu te tsjekken. U begrijpt wel, mijn dochter MOET een oranje shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |