Ehm, ja, wij hebben een zwempakje van DPAM voor Ko en dat bevalt heel goed, maar dat is niet zo'n UV beschermend pak. McLaura heeft er zo een....quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, had jij nou laatst zo'n zwempakje voor Ko? Bevalt dat?
dpam.... hmm.... * mikoxx vraagt: wie gaat er bestellen bij DPAM?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Ehm, ja, wij hebben een zwempakje van DPAM voor Ko en dat bevalt heel goed, maar dat is niet zo'n UV beschermend pak. McLaura heeft er zo een....
Zijn ze ook stevig genoeg om buiten rond te scharrelen? Want daarvoor moet ik echt heel nodig wat hebben voor Senna!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
Hier Miss. Echt hele leuke modellen.![]()
Wel aan de prijs, maar het is wel goede kwaliteit.
En nu hij ook buiten rondscharrelt wil ik zijn voetjes wel een beetje beschermen.
Oh kijk nou! Je zonnestraaltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Even voor Huup:
[ afbeelding ]
En bijpassende slofjes van Babypaws, ze zijn lekker open voor het warme weer.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, ze zijn van soepel leer. Maar ze zullen misschien wel na een paar maanden slijten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Zijn ze ook stevig genoeg om buiten rond te scharrelen? Want daarvoor moet ik echt heel nodig wat hebben voor Senna!
Fransen wel blijkbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef happyme28 het volgende:
Groeien die babies maar 7 cm in een half jaar? Anyway, ik gok het maar op 6mois dan.
Jij pmt gewoon iedereen wat je van die gene krijgt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Keshet het volgende:
De kleding van iedereen die me tot nu toe ge-pm'ed () heeft staan in m'n shoppingcart.
Hoe worden dit soort dingen normaal gesproken afgehandeld qua verzendkosten en geld overmaken etc.?
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ja, dat leek mij ook al de meest logische oplossing.
Hou is op.. Ik vond het heel knap dat ik niet heb geklikt..quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:14 schreef Keshet het volgende:
Moet jij trouwens niks bestellen voor je frummel?
Ik ben inmiddels weer thuis, twee keer geprobeerd, twee keer dicht dus nah, laat maar danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef Poppejans het volgende:
Al die dingen die je hebt gekocht vind ik erg leuk Huup! Goed geslaagd, maar wat jammer en stom van de Dpam winkel! Ga je het nog eens proberen? Oh ik ben wel jaloers dat je bij een Dpam in de buurt zit nu hoor! (maarja daar heb je nog niks aan als die storingen blijft houden)
Heel verstandigquote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb ook nog voor Poppedein's Lena gekeken maar de Lena-spullies waarvan ik hardop oh! <3 zei waren echt onnoemlijk duurdus dat werd hem toch maar niet.
KLeertjes.com, en ze hebben nog sale ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef Stiemie het volgende:
Iemand een idee waar ik een leuke verjaardagsjurk voor Linde kan scoren voor 20 juli?
Zelf maken is anders ook nog een optie...
Ik heb deze:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, had jij nou laatst zo'n zwempakje voor Ko? Bevalt dat?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef miss_sly het volgende:
Tja, is maar wat je zoekt, natuurlijkkleurtjes of niet, sportief, netter, bloemetjes, effen?
Uh een leuk jurkje, niet te roezelig, strikkig enzo. Ze moet nog wel kunnen bewegen zeg maarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Wat voor soort jurkje zoek je dan Stiemie?
Wijd en Zwierig? Kleurig? noem het es
Oh wat een enorm leuke site! Maar ik moet echt eerst weer loon hebbenquote:
www.billieboo.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:35 schreef miss_sly het volgende:
ow Stiemie, die ene winkel waarover snoopy eens heeft gepost! Ik weet even neit meer hoe die heet, maar diehebben echt hele leuke, kleurige jurkjes!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:38 schreef huuphuup het volgende:
en die eerste uiteraard met een t shirt eronder ofzo dan
zo'n hysterisch kroontje erbij halen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Joh!
![]()
Ik vind deze wel heel leuk
[ afbeelding ]
maar is die wel echt "hoera ik ben een meisje van 3 dat denkt dat ze een prinses is?"
Ach, soms moet je je gewoon even laten gaan. Ik heb ook een tuinbroekje voor Daan gekocht voor 50 euro omdat ik 'm zooooooo leuk vond (en hij was notabene 2 weken later in de aanbieding voor 20 euro), but hey, sometimes we can't help ourselves.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb wat heeel fouts gedaan.![]()
Ik zocht al maanden een boxershortje voor Lente. Maar die hebben ze nergens in haar maat. Ze beginnen pas bij 92 vaak.
Maar vandaag zag ik er een, een klein vallend maatje 86.![]()
Van Bjorn Borg.
En ik heb 'm gekocht...
Dezequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:31 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, 50,- is wel heul veul idd!Welk tuinpakje?
Ja... dat heb ik inmiddels wel geleerd ja om alleen in de uitverkoop te kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:00 schreef Poppejans het volgende:
Hij is leuk Happy! Zowel de tuinbroek als het kind![]()
Oh van Olliewood zie ik, daar heb ik ook al veels te veel zitten bestellen, wel koop ik daar alleen maar in de sale.Wolf heeft er een heel gaaf zomerpakje van Oilily van met gitaartjes erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |